Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המקסימום הוא ההשתתפות עצמית. אבל אם אני אמור לשלם מינימום, אז למה לנפח?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עידכון :

הלכתי היום למוסך הם בדקו את הנזק סיכמו איתי שיתקנו את הכל ללא חיוב מצידי.

הבן אדם שפגע בי , התנצל אפילו אמר שהוא מוכן לפצות אותי בכסף נוסף ( כמובן שסירבתי ).

כל הכבוד !!

אני מאחל לעצמי שאם אני יעמוד באותו מבחן אני אתנהג בדיוק כמוהו.

פורסם

אז גם לי יש סיפור.

לפני כחודש נסעתי בברלינגו של העבודה רברס בחוסר זהירות ופגעתי קלות (ממש ממש קלות!) במרצדס E קלאס שעמדה מאחורי.

 

יצא ממנה טיפוס צעקן ביותר מעוטר במיטב שרשרי הזהב המעובים, כולו רוח וצלצולים והתחיל להאשים אותי שעשיתי לו נזק אדיר, הרדיאטור יצא מהמקום, הפלאגים נפלו על הפלטינות, קרס המזגן, נשרף היוניט, האוטו בדיוק יצא משיפוץ כללי וכו'.

 

שמרתי על קור רוח, צילמתי את כל האיזור כולל עם מכסה מנוע פתוח, נתתי לו את פרטי ואמרתי לו שמכאן יעשה כישר בעיניו. לא הודיתי ולא הכחשתי דבר כי באמת אני לא חושב שגרמתי לו נזק כלשהו, לדעתי ניסה סתם להתלבש עלי.

 

הפתעה נעימה - לאחר מס' ימים קיבלתי טלפון מסוכנות הביטוח שלו שהוא קיבלת הצעה תיקון ממוסך מורשה מרצדס בעלות של כמה מאות ש"ח בודדים (פחות מההשתתפות העצמית שלי), קיבלתי מכתב העדר תביעות, נתתי צ'ק מזומן לפקודתו ולחצנו ידיים.

 

מסתבר שלא כולם רוצים לדפוק אותך...

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
אז גם לי יש סיפור.

לפני כחודש נסעתי בברלינגו של העבודה ...

 

 

מה ברלינגו? :shock:

 

מה כבר עשית לדובלו שלי?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אז גם לי יש סיפור, מהצד השני (או יותר נכון השלישי) שיבהיר למה אני בעצמי כנראה לא אשאיר לעולם פרטים אם וכאשר אדפוק רכב חונה אחר (למרות שמאוד לא סביר שדבר כזה יקרה).

לפני כמה שנים טובות, חבר יצא מחניה ברוורס והפיל אופנוע שחנה מאחוריו ולא היה ניתן לראותו. למרות שהיה נראה על פניו שאין נזק, הוא השאיר ליתר ביטחון פתק עם כל הפרטים שלו. למחרת התקשרו אליו ומסתבר שהוא נפל על האנשים הלא נכונים במקרה הזה. מבלי להיכנס ליותר מדי פרטים, הם סחטו ממנו 2,000 ש"ח באיומים מאוד מפורשים וברורים, ללא שום הוכחת נזק או תיקון. אני כמובן הצעתי שיפנה למשטרה, אך הוא (ואולי בצדק) העדיף להיפרד מ-2000 ש"ח ולא להסתבך סתם.

יש חארות בשני הצדדים, לך תדע על מי תיפול...

פורסם

אל תדאג בגירה, יש לנו עדיין את הדובלו וגם שני ברלינגואים ואני נוסע על מאזדה 6 ובקרוב אי"ה אוקטביה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
אז גם לי יש סיפור, מהצד השני (או יותר נכון השלישי) שיבהיר למה אני בעצמי כנראה לא אשאיר לעולם פרטים אם וכאשר אדפוק רכב חונה אחר (למרות שמאוד לא סביר שדבר כזה יקרה).

לפני כמה שנים טובות, חבר יצא מחניה ברוורס והפיל אופנוע שחנה מאחוריו ולא היה ניתן לראותו. למרות שהיה נראה על פניו שאין נזק, הוא השאיר ליתר ביטחון פתק עם כל הפרטים שלו. למחרת התקשרו אליו ומסתבר שהוא נפל על האנשים הלא נכונים במקרה הזה. מבלי להיכנס ליותר מדי פרטים, הם סחטו ממנו 2,000 ש"ח באיומים מאוד מפורשים וברורים, ללא שום הוכחת נזק או תיקון. אני כמובן הצעתי שיפנה למשטרה, אך הוא (ואולי בצדק) העדיף להיפרד מ-2000 ש"ח ולא להסתבך סתם.

יש חארות בשני הצדדים, לך תדע על מי תיפול...

 

בגלל המקרים האלה גם אני לא אשאיר לעולם פתק, מנסיון של איומים בעבר המשפחתי.

פורסם

לשניים שמפחדים מאיומים,

 

עם כל הכבוד אתם סתם מצאתם לכם תירוץ עלוב כדי להצדיק את ההתנהגות המגעילה והקמצנית שלכם.

 

אתם יכולים באותה המידה גם ליפול על מישהו שיגיד שדרסתם אותו (ויש לא מעט כאלה. למעשה הרבה יותר מכאלה שמנסים לסחוט אחרי שבאמת פגעתם להם ברכב) אז למה אתם בכלל נוהגים?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

:-D

לשניים שמפחדים מאיומים,

 

עם כל הכבוד אתם סתם מצאתם לכם תירוץ עלוב כדי להצדיק את ההתנהגות המגעילה והקמצנית שלכם.

 

אתם יכולים באותה המידה גם ליפול על מישהו שיגיד שדרסתם אותו (ויש לא מעט כאלה. למעשה הרבה יותר מכאלה שמנסים לסחוט אחרי שבאמת פגעתם להם ברכב) אז למה אתם בכלל נוהגים?

 

 

בהחלט צודק לפניי 10 שנים אחד השכנים בשכונה של הוריי חולה נפש אמיתי , נשכב מתחת לאחת מהמכוניות בשכונה וטען שדרסו אותו , למזלו של אותו שכן היו עדים למקרה שטענו שלא היה ולא נברא אבל בהחלט היה רישום לאותו שכן במשטרה אחרי כך.

לאחר כמה שנים הוא התחיל לעבוד בעבודה ביטחונית וכל פעם שרצה להתקדם היה צריך להסביר מה קרה שם.

 

מה שמצחיק לאחר שנה פגשתי את אותו שכן והזכרנו בשיחה את המקרה , הוא קילל את אותו חולה נפש ואמר לי מה הוא עוד לא מת ?

(הוא השכן עבר דירה במשך הזמן) יום למחרת היתה מודעת אבל בבית של אותו חולה נפש .:-D

פורסם
לשניים שמפחדים מאיומים,

 

עם כל הכבוד אתם סתם מצאתם לכם תירוץ עלוב כדי להצדיק את ההתנהגות המגעילה והקמצנית שלכם.

 

אתם יכולים באותה המידה גם ליפול על מישהו שיגיד שדרסתם אותו (ויש לא מעט כאלה. למעשה הרבה יותר מכאלה שמנסים לסחוט אחרי שבאמת פגעתם להם ברכב) אז למה אתם בכלל נוהגים?

 

קודם כל דיברתי על סיטואציה היפוטטית, זה מעולם לא קרה לי (וכפי שאמרתי, מאחר ועדין נותרו לי זוג עיניים מתפקדות וכבוד לרכוש שלי ושל אחרים גם לא סביר שיקרה), אז אלא אם התחלנו להאשים בסגנון "דוח מיוחד", המשפט שלך מיותר.

 

דבר שני, כולנו היינו מדברים כמוך אם לא היה לנו ניסיון מר קודם. הכי קל לדבר ממקום של "לי זה לא יקרה". זה עובד מצויין, עד שזה קורה. אל לך לשפוט אף אחד לפני שהיית במצבו.

פורסם

אתה זה שכתבת שכנראה לעולם לא תשאיר פרטים. לא אני. גם הביר שזה לעולם לא יקרה שתפגע במישהו אז כמובן שלא מאחל לך או לאף אחד אחר לפגוע/להיפגע אבל NEVER SAY NEVER.

 

מי אמר לך שאין לי ניסיון קודם?

 

את המקרה שם אלה שנשכבים וטוענים שפגעתי בהם היה לי פעמיים (בשני המקרים בקשו כסף במקום כדי "ללכת לרופא" אבל ברגע שביקשתי ת.ז. כדי להזמין להם אמבולנס הם קמו וברחו) וכבר היה לי מקרה עם מישהו שטען שפגעתי בו למרות שבכלל לא נגעתי בו ורצה 500 ש"ח ל"תיקון פגיעה בפגוש". אני אמרתי מיד שלא פגעתי אבל אלה פרטי הביטוח שלי ושהוא מוזמן לתבוע אותם. מאז לא שמעתי ממנו (10 שנים).

 

הבחירה אם ליפול לידיים של הסחטנים מתוך פחד מחברת הביטוח או ללכת עם האמת שלך עד הסוף היא שלך בלבד. בדיוק בשביל כאלה אנשים יש חברות ביטוח כי הם לא מתעסקים איתן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

התגובה שלך מראה כי לא ממש הבנת על מה אני מדבר...

 

זה לא סתם סחטנים מזדמנים, אלא אנשים שזה המקצוע שלהם, והם עושים את זה מצויין. הם לא בדיוק מפחדים להתעסק עם הביטוח, יותר בכיוון שהביטוח יפחד להתעסק איתם.

פורסם
אני בעצמי כנראה לא אשאיר לעולם פרטים אם וכאשר אדפוק רכב חונה אחר

 

קשקוש בלבוש, מצאת לך תירוץ נח להתנהג כמו בהמה וכל היתר זה סתם נסיונות צידוק שלא יצלחו לעולם מרגע שאמרת את המשפט שמצוטט.

 

יש לי חדשות בשבילך אם אתה פוגע ברכב אחר של אזרח תמים ואתה לא משאיר פרטים כי "אולי הוא נוכל" אז אדוני הנכבד, אתה לא פחות גרוע מאותו " נוכל".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
התגובה שלך מראה כי לא ממש הבנת על מה אני מדבר...

 

זה לא סתם סחטנים מזדמנים, אלא אנשים שזה המקצוע שלהם, והם עושים את זה מצויין. הם לא בדיוק מפחדים להתעסק עם הביטוח, יותר בכיוון שהביטוח יפחד להתעסק איתם.

 

אז שיתעסקו עם הביטוח ושהביטוח ישבור איתם את הראש במקומי ואני אצא מהתמונה.

 

ודוגמא טרייה מהיום: עובד שלי נסע רוורס ביציאה מחנייה ופגע במאזדה 625 חבוטה וכמובן שהשאיר פרטים (אחרת אני הייתי תולה אותו). היום הלכתי עם האיש לפחח והפחח ביקש 500 ש"ח לתיקון הנגיעה (נגיעה קטנה ליד המספר, הבורג שתופס את המספר נשבר וזהו. לפגוש יש מספר שפשופים בולטים בצדדים). לי אין את הזמן להתחיל לרוץ בשביל לחסוך עוד 100-200 ש"ח אז אמרתי לפחח שבסדר בתנאי שהוא צובע לו את כל הפגוש.

 

אותו אדם התעקש לשלם חצי מהתיקון עבור הפגיעות שלו ובזכות הגישה שלו נאבקתי איתו עד שהצלחתי להוריד אותו מכוונתו (בכל זאת הנהג שלי הכניס אותו למצב הזה ואין סיבה שיוציא סכום לא מתוכנן בגללו).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
קשקוש בלבוש, מצאת לך תירוץ נח להתנהג כמו בהמה וכל היתר זה סתם נסיונות צידוק שלא יצלחו לעולם מרגע שאמרת את המשפט שמצוטט.

 

יש לי חדשות בשבילך אם אתה פוגע ברכב אחר של אזרח תמים ואתה לא משאיר פרטים כי "אולי הוא נוכל" אז אדוני הנכבד, אתה לא פחות גרוע מאותו " נוכל".

 

אולי, אבל אם זה יעשה את ההבדל בין לחיות בפחד לבין לחיות עם האשמה שמישהו נאלץ לשלם בגללי 500 ש"ח השתתפות עצמית, אני מעדיף את האחרון.

 

ואני שוב אומר, הכל היפוטטי. בסופו של דבר, עם כל הכבוד לכל המצטדקים כאן, אף אחד לא יכול לנבא איך יתנהג אם וכאשר זה יקרה. היחידים שיכולים להעיד על עצמם הם אלו שעשו זאת בעבר.

אגב, סיפור שנזכרתי בו ממש עכשיו. הייתי לפני כמה שנים בצד השני, והשאירו לי פתק. מכיוון שזה היה משהו שנפתר בתיקון עצמי עם חומר של 50 ש"ח, אפילו לא הטרחתי את האדם שהשאיר את הפתק.

 

ועוד אגב, גם אני, עם כל הטענה של "לא אשאיר פתק" מניח שבסופו של דבר במבחן המציאות והמצפון זה יהיה תלוי בכמה גורמים. לדוגמא סטיגמת סוג הרכב.. אני מניח שלא אשאיר פרטים על BMW שחורה עם חלונות כהים ואולי כן על איזו סופר מיני חדשה.. אין לדעת.


×
×
  • תוכן חדש...