Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על סגנון הפרסומת שהייתה בארץ..

http://wow.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=player/player9&player_mode=9&item_id=3087&url=[108993-6.wmv]&vote=1&provider=1&bandwidth=2&site=wow

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

כן, הייתה להם פרסומת דומה בה האבא יוצא מההונדה שלו ונועל, והוא לא שם לב שהוא השאיר את המשפחה שלו באוטו, יעני שכח שזו משפחתית. אבל הפרסומת הזו ענקית! 8)

172

פורסם
כן, הייתה להם פרסומת דומה בה האבא יוצא מההונדה שלו ונועל, והוא לא שם לב שהוא השאיר את המשפחה שלו באוטו, יעני שכח שזו משפחתית. אבל הפרסומת הזו ענקית! 8)

 

זאתי הפרסומת הישראלית.. גרסה קצת יותר עדינה לזאתי (המקורית?) :lol:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

חחחחחח אהבתי את זה רואים שבעולם יש קצת יותר מקוריות מאשר בארץ לגבי הפרסומות הרעיון אותו הדבר אבל התוצאה הסופית הרבה יותר יפה

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

חבר'ה! שימו לב כשהנהג לוקח רוורס, ללוחית הרישוי ! אני לא מצליח לקלוט את זה, אבל אני דיי בטוח שהיא ישראלית !!!

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

אם אתם אומרים החוף באמת ניראה לי כמו תל ברוך והגוון של הלוחיות באמת ניראה לי צהוב

אבל למה לא הראו אותה בשעות מאוחרות כמו הפירסומת עם דודי בלסר

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

אני לא מבין את הקטע של פרסומות שנוצרות, ולבסוף לא משדרים אותן.

מישהו כאן לא מפסיד ים של כסף?

הרי הונדה(או היבואן ליתר דיוק) שילמו כסף רב לפרסומת שכזו(אמנם לא הכי מושקעת),

ועכשיו הם לא מקבלים את החשיפה בטלוויזיה.

 

למה פשוט לא שלחו את התסריט של הפרסומת למנכ"ל הרשות השניה והיו בודקים כבר אז אם הפרסומת תעלה לשידור או לא?

 

:roll:

172

פורסם
אני לא מבין את הקטע של פרסומות שנוצרות, ולבסוף לא משדרים אותן.

מישהו כאן לא מפסיד ים של כסף?

הרי הונדה(או היבואן ליתר דיוק) שילמו כסף רב לפרסומת שכזו(אמנם לא הכי מושקעת),

ועכשיו הם לא מקבלים את החשיפה בטלוויזיה.

 

למה פשוט לא שלחו את התסריט של הפרסומת למנכ"ל הרשות השניה והיו בודקים כבר אז אם הפרסומת תעלה לשידור או לא?

 

:roll:

1) בשנים האחרונות, בזכות האינטרנט, יש חברות שמרשות לעצמן לצלם פרסומות שלא ישודרו בערוץ 2.

2) הפרסומות לא קיבלו את אישור הרשות השניה אבל כן יכולות להיות משודרות למשל בערוץ 24.

3) העיקר ה"מהומה".

:-)

פורסם

אם לא שמת לב, סוף הפרסומת הוא באנלגית.

וגם אף אחד לא מדבר בה.

המטרה היתה ברור: הונדה העולמית.

אז מישהו פה הרוויח ים של כסף.

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

אריאל גם אני חשבתי על הסיבות האלה, וכנראה שזה נכון.

ולמה לעזאזל רשום באנגלית בפרסומת ישראלית?

כנראה שמשרד הפרסום עושה עם הפרסומת הזאת ימבה כסף בחו"ל.. 8)

172

×
×
  • תוכן חדש...