Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום הנכבדים

 

אמנם זאת הודעתי הראשונה אבל אני קורא כאן לא מעט והחלטתי להרשם.

לאחרונה רכשתי רכב מיני חמוד ואני מעוניין להתקין שם מערכת סטריאו.

מקריאה בפורום הבנתי שאני לא צריך רמקולים אחורה. אשמח אם תמליצו לי על ציוד אודיו טוב (רדיו כבר יש לי)

אז מה שאני צריך זה :

קומפוננט 6.5 זאת המידה שאמר לי המתקין. מגבר 4 ערוצים שיפעיל סאב וקומפוננט.

סאב 8 או 10 אינטש בעל תיבה קטנה ככל שניתן.

 

תודה

רוני

פורסם
שלום לחברי הפורום הנכבדים

 

אמנם זאת הודעתי הראשונה אבל אני קורא כאן לא מעט והחלטתי להרשם.

לאחרונה רכשתי רכב מיני חמוד ואני מעוניין להתקין שם מערכת סטריאו.

מקריאה בפורום הבנתי שאני לא צריך רמקולים אחורה. אשמח אם תמליצו לי על ציוד אודיו טוב (רדיו כבר יש לי)

אז מה שאני צריך זה :

קומפוננט 6.5 זאת המידה שאמר לי המתקין. מגבר 4 ערוצים שיפעיל סאב וקומפוננט.

סאב 8 או 10 אינטש בעל תיבה קטנה ככל שניתן.

 

תודה

רוני

 

שכחת לציין תקציב. (הכי חשוב )

פורסם

הייתי מחלק את התקציב בערך:

 

מגבר בסביבות ה- 2000 ש"ח.

קומפוננט באזור ה- 3000 ש"ח.

סאב באזור ה- 1000 ש"ח.

בשאר- בידוד והתקנה.

בידוד הוא קריטי כדי להפיק את המרב מהקומפוננט שלך.

 

 

רצוי מאוד שתשמע את הקומפוננט לפני שאתה קונה, כי לכל רמקול אופי צליל משהו, ולא כל אחד מתחבר לכל רמקול, זה גם טעם אישי וגם תלוי בסגנון המוזיקה שאתה מאזין לה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אאל"ט השארתי 2000 ויותר לבידוד + התקנה, ברכב מיני, כשמדובר על פחות חומרים, זה נראה לי לא תלוש מהמציאות.

אם אני טועה, אנא תקן אותי.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
שלום לחברי הפורום הנכבדים

 

אמנם זאת הודעתי הראשונה אבל אני קורא כאן לא מעט והחלטתי להרשם.

לאחרונה רכשתי רכב מיני חמוד ואני מעוניין להתקין שם מערכת סטריאו.

מקריאה בפורום הבנתי שאני לא צריך רמקולים אחורה. אשמח אם תמליצו לי על ציוד אודיו טוב (רדיו כבר יש לי)

אז מה שאני צריך זה :

קומפוננט 6.5 זאת המידה שאמר לי המתקין. מגבר 4 ערוצים שיפעיל סאב וקומפוננט.

סאב 8 או 10 אינטש בעל תיבה קטנה ככל שניתן.

 

תודה

רוני

איפה אתה הולך להרכיב את האלפין ברכב שלך אין מקום

אגב הרדיו המקורי במיני הוא אלפין

מה שצריך אצלך ברכב הוא מתאם hi level איכותי ואז התקציב שלך לא בדיוק יספיק לך למערכת

וברכב כמו שלך לא עושים[קומבינות] המראה של הדש בורד הוא חלק מהקטע של הרכב

פורסם

מגאן ניראה שאתה קצת מתבלבל בסוג הרכב... אם אני מבין נכון את פותח השרשור אז הוא מתכוון לרכב בקטגוריית מיני ולא למיני קופר.

פורסם

ב- 1200-1300 ש"ח ניתן להביא מחו"ל סאב שנקרא PEERLESS XXLS, סאב איכותי מאוד, גרסת ה 10" צריכה רק 15-17 ליטר של תיבה.

יש גם הרץ ES250 שהוא עולה פחות מ- 1000 וניתן לקניה בארץ. גם הוא צריך תיבה דומה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

הייתי ממליץ לך להגיע לאחד המפגשי האודיו הקרובים לפני אתה קונה, ולשמוע כל מיני סטים ולקבל חוות דעת על ציוד נוסף.

 

התקציב שלך הוא תקציב מעולה (הלוואי עלי) וחבל לזרוק אותו על ציוד שלא תיהיה מרוצה ממנו בסופו של דבר.

פורסם

לצערי אין לי אפשרות להגיע למפגשים ביום שבת.

 

אפשר עוד המלצות על מגברים וסאבים בתקציב?

תודה

×
×
  • תוכן חדש...