Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב ,

פרסמתי כבר הודעה אחת כזאת , וככל הנראה בפורום הלא נכון ועם זאת הסליחה,

עם זאת לא הצלחתי לקבל כל תשובה בנוגע לעניין הזה,

השאלה שלי היא כזאת ,

אם קיים ג'אנט , ובו מספר תבריגים ( חורי הברגה ) ונכון לעכשיו הוא יושב על רכב עם 4 ברגים, במרווח ברגים דומה רק עם 4 ברגים

דהיינו 4*100

האם קיים מצב שאותו הג'אנט יתאים לרכב בעל מרווח ברגים 5*100

מבחינה הגיונית זה אמור להתאים , להדיוטות שכמוני אין מושג בנושא הזה , והשאלה שלי היא כזאת , האם קיימים בגלל ג'אנטים אוניברסליים ?

ב' אם הם יושבים על רכב עם מרווח 4*100 ( שמרווח הברגים שלו הוא עדיין 100)

זה אמור להתאים לרכב עם מרווח ברגים 5*100

אשמח לתשובה

בתודה מראש ,

peach'es, i can eat

peach'es all day long

פורסם

אתה שואל ברצינות?

אם לא, סבבה

אם כן, תתאר לך מצב שיש לך בבית 5 נשים ורק 4 חדרים. אתה תוכל לפצל כל חדר ל2, סבבה, אבל אז מספר החדרים יהיה גדול ממספר הנשים וזה לא יתאים.

האיבר המשותף בין 4 ל5 זה 20.

 

שורה תחתונה, לא.

הג'נטים המקוריים של B4 יפים. אין סיבה לקנות אוניברסלים.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

למרות שבג'אנט עצמו קיימים 10 תבריגים או "חדרים" אז בכל מקרה הפיצול מתאים ל 100*4 ולא ל 100*5 כי אז החלוקה היא שונה , טוב האמת שגם זה הגיוני ,

והשאלה שלי באה מבחינת היצע בשוק והאם קיימת האפשרות ולא מבחינת ידע מקדים או תחשיב כלשהו ,

peach'es, i can eat

peach'es all day long

פורסם

די אתה רציני שאתה שואל את זה?

100 כפול 4 יתאים ל100 כפול 5?

לא נראה לך שיש פה איפשהו מתחבא 100 מילימטר יותר?

אין ג'אנטים עם תבריג של 9. נקודה.

 

ג'נטים מקוריים מפירוק יעלו כמו אוניברסלים. לא חבל?

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם
די אתה רציני שאתה שואל את זה?

100 כפול 4 יתאים ל100 כפול 5?

לא נראה לך שיש פה איפשהו מתחבא 100 מילימטר יותר?

אין ג'אנטים עם תבריג של 9. נקודה.

 

ג'נטים מקוריים מפירוק יעלו כמו אוניברסלים. לא חבל?

 

מתנצל 8 תבריגים ולא 9 ,

בכל מקרה הפירוקיות כנראה חושבות אחרת ממך , כי הם מבקשים קרוב ל 1000 שקלים לכל ג'נט לפני מע"מ ( לג'נט מקורי )

לפחות באחת מהם , לא נראה שתצא הישוע , מכאן , או מכאן

אבל תודה על הניסיון בכל מקרה , אם למישהו אחר יש תובנות אחרות או משלימות אני אשמח לשמוע ,

peach'es, i can eat

peach'es all day long

פורסם

ודרך אגב עוד שאלה ,

" האוניברסלי"

מדבר על המרווח בין התבריגים ? או על כמות התבריגים

כלומר מה עושה אותו אוניברסלי ?

שהוא יכול להתלבש גם על 108*4

וגם על 100*4 ? כי אם זה לא זה , אז למה הוא אוניברסלי ?

peach'es, i can eat

peach'es all day long

פורסם
שלום רב ,

פרסמתי כבר הודעה אחת כזאת , וככל הנראה בפורום הלא נכון ועם זאת הסליחה,

עם זאת לא הצלחתי לקבל כל תשובה בנוגע לעניין הזה,

השאלה שלי היא כזאת ,

אם קיים ג'אנט , ובו מספר תבריגים ( חורי הברגה ) ונכון לעכשיו הוא יושב על רכב עם 4 ברגים, במרווח ברגים דומה רק עם 4 ברגים

דהיינו 4*100

האם קיים מצב שאותו הג'אנט יתאים לרכב בעל מרווח ברגים 5*100

מבחינה הגיונית זה אמור להתאים , להדיוטות שכמוני אין מושג בנושא הזה , והשאלה שלי היא כזאת , האם קיימים בגלל ג'אנטים אוניברסליים ?

ב' אם הם יושבים על רכב עם מרווח 4*100 ( שמרווח הברגים שלו הוא עדיין 100)

זה אמור להתאים לרכב עם מרווח ברגים 5*100

אשמח לתשובה

בתודה מראש ,

 

אין אפשרות להשתמש בג'אנט עם 5 תבריגים ורק עם 4 ברגים זה נוגד את הוראות היצרן

פורסם
אין אפשרות להשתמש בג'אנט עם 5 תבריגים ורק עם 4 ברגים זה נוגד את הוראות היצרן

 

איך אני אמור לשים על תושבות של 5 תבריגים , גלגלים עם 4 ברגים ?

 

הבנתי למה לא לשים אוניברסלי , כי ככל הנראה זה לא יתאים ,

אבל איפה ההיגיון בזה?

peach'es, i can eat

peach'es all day long

פורסם
איך אני אמור לשים על תושבות של 5 תבריגים , גלגלים עם 4 ברגים ?

 

הבנתי למה לא לשים אוניברסלי , כי ככל הנראה זה לא יתאים ,

אבל איפה ההיגיון בזה?

טעות שלי , אבל אני לא חושב שכתבתי כאן באיזה שהוא מקום להלביש ג'אנט ולהבריג רק 4 ברגים מתוך ה5 ,

אם אין לו מקום , איך הרכב יוכל לסוע ?

הרי את הבורג ה5 אתה חייב להכניס לאן שהו ,

בכל מקרה אם מה שאתם אומרים נכון כנראה שבאמת אין לנו מה לעשות עם זה , רק לחכות :)

peach'es, i can eat

peach'es all day long

פורסם

יש ג'אנטים שמתאימים גם ל4X100 וגם ל5X100.

איזה איזור אתה נמצא?

ד"א מה זה משנה לך אם הג'אנט גם 4X100 וגם 5X100 הרי אתה צריך רק 5X100.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...