Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תצפית - ניסאן GT-R במחוזותינו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מנחש שהיא כאן לצרכי תקינה, השיווק אמור להתחיל עוד מספר חודשים.

 

מבדר לשמוע שוב ושוב את סיפורי האגדות על כיצד הרכב הזה הוא משהו סופר מדהים וסופר מיוחד שדורש טיפול ש"ישראל הטיפשה" לא תעמוד בו. הסיפורים האלה נובעים מצפיית יתר בתוכנית הבידור "טופגיר" והם ברובם הגזמות לטובת הרייטינג. כל הטיפולים היום הם פלאג אנד פליי אף אחד לא יאלץ לארגן מחדש את גלגלי השיניים בתיבה הרובוטית או להלחים מחדש את לוח מחשב בקרת השיגור שהתקלקל, אל דאגה.

 

ועכשיו לדאגה שמדירה שינה מרוב בני ישראל- "מהיכן נשיג חנקן לצמיגים?".... :shock::-)

 

אז כנסו לפרופורציה, היה לנו ממזמן ויש לנו כבר עכשיו רכבים יותר "מסובכים" מזה.

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מרגש לראות אותה כאן :-)

אני חושב שכיום זאת היפאנית הסדרתית הכי הכי.

 

יהיה מעניין לראות איך קרסו יתמודדו איתה, מצד שני, היא כנראה פחות מסובכת מרנו-ספורט :lol:

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
מעניין למה דווקא על משאית עם קורולות.

נחמד לדעת שיש ייבואנים שבאמת טורחים לייבא לכאן דגמים ספורטיביים ויחודיים.

מדובר ברכב מאוד מיוחד שכל פרט בו תוכנן ברמות חולניות, ייבוא של רכב כזה דורש גם מחלקה מיוחדת שתתמחה במתן שירות טכני לרכבים כאלה, מעניין איך בקרסו ידאגו לעניין.

 

ניסאן מחייבים את קרסו לבנות אולם תצוגה מיוחד עבור המכונית ולהכשיר אזור מיוחד במוסך עבורה. יש עוד כל מיני הגבלות שונות ומשונות. קרסו יצטרכו להתמודד...

 

מגיעות עוד שתיים תוך חודש-חודשיים...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ניסאן מחייבים את קרסו לבנות אולם תצוגה מיוחד עבור המכונית ולהכשיר אזור מיוחד במוסך עבורה. יש עוד כל מיני הגבלות שונות ומשונות. קרסו יצטרכו להתמודד...

 

מגיעות עוד שתיים תוך חודש-חודשיים...

 

האולם תצוגה בהרצליה פיתוח יאחסן את ה-GTR, לא?

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

פורסם
האולם תצוגה בהרצליה פיתוח יאחסן את ה-GTR, לא?

 

לא יודע. המקור שלי טוען לאולם מיוחד, אבל אולי זה השתנה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הטויוטות יורדות במגרש של טיוטה והניסן תרד בקרסו שזה אחד ליד השני בגלל זה הצירוף מקרים חח

כנראה שאני יראה אותה מחר בקרסו במגרש נראה מה היא שווה מבפנים ואולי נביא תמונות... כמה טוב לעבוד באלדן לפעמים אה?

פורסם
אין על הברקסים המוזהבים של GT-R.

 

עוד ברמבו לא סתם:lol:

 

מעניין לראות את הרכב מגיע לארץ. דווקא היום הוא עבר בעיר שלי ולא הספקתי לראות אותו.

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:

פורסם

כיף לראות מכונית כזו נוסעת על האספל...חצץ הישראלי.

 

פרארי ומזראטי כבר פה, SLS ו-R8 יש גם יש, וסוף סוף ההיצע מתרחב.


×
×
  • תוכן חדש...