Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכירות 206+ החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הידעתם שרנו עדיין מייצרים את קליאו B?



 

http://www.renault.com/en/Vehicules/renault/Pages/clio-campus.aspx

 

יכולה להיות אחלה מתחרה ל206+.

 

 

ואם חופרים מספיק, אפשר גם להביא לפה דגמים של דאצ'יה (אחד מהם אפילו נמכר כאן בשם רנו לוגאן MCV).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יצא לי לראות אחת כזאת , מאחורה מאוד יפה ומודרנית , אבל הקדימה פשוט מוגזם.

אגב , במנוע בן העשר שנים שלי אני עדיין עושה לא פחות מ 1:12.5 במשולבת , והאמת בזמן האחרון אחרי הטיפול 10,000 יוצא לי 1:14 ו 1:15 וזה עוד ב 1600 סמ"ק, ואני לא בדיוק נוסע כמו סבתא.

נשמע שדברים בסיסיים כמו כיוון גובה מושב והגה שהיו כבר לפני יותר מעשור ב206 נחסכו פה, חבל.

זה רק מוכיח שלפעמים לא חייבים רכב חדש ובאותו הכסף אפשר להביא רכבים הרבה יותר טובים עם מעט וותק על הכביש.

פורסם

אגב , סליחה על השאלה המטומטמת עברו 10 שנים מאז הידני האחרון שלי

במידה ואני נוסע על הילוך 4/5 ומתקרב לרמזור/פקק ,מה בדיוק אני צריך לעשות ? אני יודע שלא כדאי להעביר לניוטרל ולבלום.

האם אני צריך לבלום וללחוץ על קלאץ' ואז להתחיל להוריד הילוכים בהדרגה ?

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם
יצא לי לראות אחת כזאת , מאחורה מאוד יפה ומודרנית , אבל הקדימה פשוט מוגזם.

אגב , במנוע בן העשר שנים שלי אני עדיין עושה לא פחות מ 1:12.5 במשולבת , והאמת בזמן האחרון אחרי הטיפול 10,000 יוצא לי 1:14 ו 1:15 וזה עוד ב 1600 סמ"ק, ואני לא בדיוק נוסע כמו סבתא.

נשמע שדברים בסיסיים כמו כיוון גובה מושב והגה שהיו כבר לפני יותר מעשור ב206 נחסכו פה, חבל.

זה רק מוכיח שלפעמים לא חייבים רכב חדש ובאותו הכסף אפשר להביא רכבים הרבה יותר טובים עם מעט וותק על הכביש.

 

הדילמה שאתה מציין, בין חדש בסיסי למשומש שנותן מעבר, לגיטימית תמיד: בדרך כלל בתמורה ל"ויתור" על שנתונים, על אחריות, על שקט נפשי, על ה"כיף" שבקריעת ניילונים - משלמים, מחיר שיכול להיות מושקע ברכישת רכב איכותי יותר ואף מסגמנט גבוה יותר.

 

בכל מקרה, לאלו הנעולים על רכב "מהאריזה", שלו יתרונות משלו - ה206+ מהווה אלטרנטיבה שבמונחי תמורה למחיר היא חסרת מתחרים במחיר של 70K (מבצע מועדון שופרסל שעדיין בתוקף למיטב ידיעתי) וגם במחיר של 80K ברמת האבזור בה היא נמכרת ובטבע התנהגותה הטובה יחסית, היא עדיין מתמודדת ראויה מול המתחרות הזולות בסגמנט הסופר-מיני (אם כי ברמת ה-80K יש לבחון בזהירות גם חלופות אחרות בהתאם לטעם האישי והמבצעים האחרים הנוחתים עלינו חדשות לבקרים) למרות גילה הכרונולוגי והנתונים היבשים הלא מרשימים. שים לב שבמועד שבו ה-206 המקורית נמכרה כחדשה, היא עלתה הרבה יותר מהמחיר שבו היא מוצעת היום, גם ברמת אבזור פחותה משמעותית (2 כריות אוויר מול 4, ללא מגנזיום ועם איכות גימור חומרים נחותה). כמובן שיש בכך הצדקה: ה-206 לא יכולה להיות אטרקטיבית בתמחור גבוה לקהל הרחב. לא היום.

מומנט זמין חשוב כמעט כמו...

פורסם

הידעתם שרנו עדיין מייצרים את קליאו B?



 

http://www.renault.com/en/Vehicules/renault/Pages/clio-campus.aspx

 

יכולה להיות אחלה מתחרה ל206+.

 

 

ואם חופרים מספיק, אפשר גם להביא לפה דגמים של דאצ'יה (אחד מהם אפילו נמכר כאן בשם רנו לוגאן MCV).

 

תבורך תחרות כזו. אתה מרים טלפון לקרסו?

מומנט זמין חשוב כמעט כמו...

פורסם
תבורך תחרות כזו. אתה מרים טלפון לקרסו?

 

לא הייתי ממהר.. אני מכיר את הקליאו מהדור הזה היטב - הייתה כזו לחבר טוב שלי וכשהוא החליפה במאזדה 2 לפני כמה שנים, המעבר היה חד. דווקא היכן שהצרפתיות אמורות להיות מוצלחות, סיפקה היפנית נסיעה נוחה וחלקה הרבה יותר וגם אחיזה גבוהה יותר. הייתה לי אותה ההרגשה שאתה מקבל כשאתה מבצע קפיצת מדרגה בין מוצרים שיש ביניהם פערי דורות. זו למעשה הייתה סגירת פער מוטורי של כמה שנים שהתרגם לכדי מעבר בין דורי. אגב, אני מאמין שהקליאו החדשה לכל הפחות עומדת on par עם ה-2 באספקטים המצוינים כאן. כוונתי היא אך ורק לאיכויות הגרסא הקודמת ביחס למתחרה עדכנית מאותו סגמנט.

 

וכעת לרלוונטיות של הפסקה הזו לענייננו: החשש שלי מה-206+ הוא שהיא בבסיסה בת הדור ההוא, הדור הקודם של הקליאו (היא בבחינת מתיחת פנים לקליאו B, יריבתה של ה-206 המקורית). ברור לי שהיא מתעלה באופן כללי על מכוניות המיני למיניהן (האריה הזקן גובר על השועל הצעיר), אך מה בדבר יכולתה מול סופר-מיני שהיא ה-flagship של היצרן (גם אם מגרסאת ה-entry-level)? הסיבה ל"אובססיה" שלי עם הפאביה שנמכרה אז בקצת פחות מ-78 אלף ש"ח נעוצה בכך שהיא מהווה את ההצעה של יצרן אירופי נורמטיבי לסגמנט הנ"ל לשנת 2011. כך גם בנוגע לקורסה הנמכרת במחיר זה כיום. אלו הם, לכן, אריות צעירים.

 

כיצד ה-206+ מתמודדת איתם? האם אותו פער דורי אינו מורגש במעבר ממנה לאחת מאלו? זה מה שאני מנסה להבין.

:idea:
פורסם
אגב , סליחה על השאלה המטומטמת עברו 10 שנים מאז הידני האחרון שלי

במידה ואני נוסע על הילוך 4/5 ומתקרב לרמזור/פקק ,מה בדיוק אני צריך לעשות ? אני יודע שלא כדאי להעביר לניוטרל ולבלום.

האם אני צריך לבלום וללחוץ על קלאץ' ואז להתחיל להוריד הילוכים בהדרגה ?

 

מצטרף לשאלה המטומטמת...:-D

פורסם

תמיד להישאר בהילוך משולב גם בגלל שזה חוסך דלק וגם בגלל החוק.

מחמישי אפשר להוריד לשלישי בכל המקרים. משלישי מעבירים לשני עד לעצירה.

לראשון לא משלבים בנסיעה אלא רק בעמידה בתחילת נסיעה.

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם
תמיד להישאר בהילוך משולב גם בגלל שזה חוסך דלק וגם בגלל החוק.

מחמישי אפשר להוריד לשלישי בכל המקרים. משלישי מעבירים לשני עד לעצירה.

לראשון לא משלבים בנסיעה אלא רק בעמידה בתחילת נסיעה.

 

לפני ההורדה מ5 ל3 ,צריך ללחוץ על הברקס , לא ? , אני רק רוצה לברר אם אני עושה נכון

אל תצחקו עלי , אני שנים לא נסעתי על ידני וגם שנסעתי לפני 10 שנים הייתי מעביר לN ורק בולם

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

בלימה בעזרת הילוכים\מנוע - דלק זה לא חוסך זה בטוח (אבל גם לא שורף יותר מדי), מה שכן, זה הרבה יותר בטיחותי.

 

אין שיטה נכונה או לא נכונה, כל אחד מאמץ לעצמו את מה שהכי נוח לו ומה שהוא חושב לנכון באותו רגע.

 

בגדול אם אתה מגיע לרמזור בהילוך 5 ואתה רואה מרחוק שיש לך רמזור אדום בבירור, פשוט תתחיל להוריד כלפי מטה את ההילוכים (תוך ליטוף דוושת בלם) על מנת לבלום גם עם המנוע ולא רק בעזרת בלמים. מחמישי לרביעי, ומרביעי לשלישי.

יש כאלה שמורידים עד השני, אבל אני לא נוהג לעשות זאת.

 

 

מקווה שעזרתי :wink:

פורסם

הידעתם שרנו עדיין מייצרים את קליאו B?

 

 

 

יכולה להיות אחלה מתחרה ל206+.

 

 

ואם חופרים מספיק, אפשר גם להביא לפה דגמים של דאצ'יה (אחד מהם אפילו נמכר כאן בשם רנו לוגאן MCV).

 

הלוגאן MCV כבר לא משווקת עקב חוסר בקרת יציבות.

אם כבר במקום הקליאו קמפוס, עדיף לייבא את הסנדרו.

ואולי ההצלחה של ה-206+ וכל הידניות תגרום לייבוא גם של הלוגאן סדאן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בלימה בעזרת הילוכים\מנוע - דלק זה לא חוסך זה בטוח (אבל גם לא שורף יותר מדי), מה שכן, זה הרבה יותר בטיחותי.

 

למיטב ידיעתי כאשר המנוע בסל"ד שאינו סל"ד סרק והמצערת סגורה (בלימת מנוע) המזרקים לא נפתחים בכלל, כלומר, אין צריכת דלק. כלומר, יש חיסכון בדלק לעומת סל"ד סרק שזה די זניח.

אישית אני מעדיף בלאי בדיסקים וברפידות מאשר במנוע ובבחישת הגיר, אבל גם זה זניח.

 

אה, וקנינו גם אחת.

תקנו אותי אם אני תועה

פורסם
למיטב ידיעתי כאשר המנוע בסל"ד שאינו סל"ד סרק והמצערת סגורה (בלימת מנוע) המזרקים לא נפתחים בכלל, כלומר, אין צריכת דלק. כלומר, יש חיסכון בדלק לעומת סל"ד סרק שזה די זניח.

אישית אני מעדיף בלאי בדיסקים וברפידות מאשר במנוע ובבחישת הגיר, אבל גם זה זניח.

 

אה, וקנינו גם אחת.

 

תתחדש וכמובן תמונות יתקבלו בברכה! :-)

אולי לשם שינוי מישהו יעשה תמונה גם של פנים הרכב :idea:

פורסם

אה, וקנינו גם אחת.

 

תתחדש. אלא אם אני מבלבל בין הסמלון שלך לבין זה של מישהו אחר, יש לך גם קיה פיקנטו. אם אני צודק, תוכל לפרסם את התרשמותך משתי המכוניות באופן השוואתי?

 

כמו כן, אשמח אם מישהו יוכל לענות על שאלתי:

 

כיצד ה-206+ מתמודדת איתם? האם אותו פער דורי אינו מורגש במעבר ממנה לאחת מאלו? זה מה שאני מנסה להבין.

 

:-)

:idea:

×
×
  • תוכן חדש...