Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכירות 206+ החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלוואי והיו ממשיכים לייצר גם את ה-306 עם מנועים חדשים, עיצוב פנים שונה ושינויים קטנים.

לא היה לה הרבה תחרות גם היום.

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
גם אני חושב שיש מקום להתאגד בצורה מסודרת בנושא המזגן. אני בעניין. ועכשיו אני עוד יותר מבואס כי הם הורידו לי את כמות הגז ומשהו בפנים אומר לי שעדיף שלא היו עושים את זה. .

כמות הגז חייבת להיות מדויקת , לא יותר ולא פחות.

 

יש טענות שבמאזדה 3 דגם ליסינג המזגן חלש יותר מאשר דגמים יקרים יותר.

אולי יבואן פיז'ו הזמין גימור נמוך כולל מזגן חלש כדי להוזיל את המחיר?

המזגן המקורי של ה206 היה טוב .

 

יהודה

פורסם
כמות הגז חייבת להיות מדויקת , לא יותר ולא פחות.

 

יש טענות שבמאזדה 3 דגם ליסינג המזגן חלש יותר מאשר דגמים יקרים יותר.

אולי יבואן פיז'ו הזמין גימור נמוך כולל מזגן חלש כדי להוזיל את המחיר?

המזגן המקורי של ה206 היה טוב .

 

יהודה

 

לא חושב שזו הבעיה , אני בטוח שבדגם המאובזר יותר של ה206 שכולל , כיוון של ההגה , גובה המושב , קרויז קונטרול (בידנית) !!! ואפילו מאפרה !!!! הוא אותו דבר.

ביום חמישי הרגשתי במיוחד את המזגן החלש ואני חושב שאנו , לקוחות ה206 צריכים לפנות ללובינסקי ולדרוש שיתקנו את הבעיה.

אגב , אתם חושבים ש1000 ק"מ מספקים להרצה , או שצריך 1500 ? אני רוצה להתחיל להנות מהרכב באמת.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם
כמות הגז חייבת להיות מדויקת , לא יותר ולא פחות.

 

יש טענות שבמאזדה 3 דגם ליסינג המזגן חלש יותר מאשר דגמים יקרים יותר.

אולי יבואן פיז'ו הזמין גימור נמוך כולל מזגן חלש כדי להוזיל את המחיר?

המזגן המקורי של ה206 היה טוב .

 

יהודה

 

מי סיפר לך שטויות כאלו?? המזגן במאזדה 3 גימור בסיסי מקפיא!!!

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
לא חושב שזו הבעיה , אני בטוח שבדגם המאובזר יותר של ה206 שכולל , כיוון של ההגה , גובה המושב , קרויז קונטרול (בידנית) !!! ואפילו מאפרה !!!! הוא אותו דבר.

ביום חמישי הרגשתי במיוחד את המזגן החלש ואני חושב שאנו , לקוחות ה206 צריכים לפנות ללובינסקי ולדרוש שיתקנו את הבעיה.

אגב , אתם חושבים ש1000 ק"מ מספקים להרצה , או שצריך 1500 ? אני רוצה להתחיל להנות מהרכב באמת.

 

ב-206+ שנמכרת, לא ניתן לכוון את ההגה ואת גובה המושב?

פורסם

לפני שאתה כותב "שטויות" בצע חיפוש ותבדוק.

זו תלונה מוכרת על ה-3, שאפילו זכתה להתייחסות נרחבת בפורום.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ב-206+ שנמכרת, לא ניתן לכוון את ההגה ואת גובה המושב?

לא , האמת שזה הדהים גם אותי ,קצת הגזימו עם החסכון , אפילו מאפרה אין.

מזל שאני בגובה ממוצע

אבל עזוב אותך , הכל מתגמד בכיף של הנהיגה

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם
לא , האמת שזה הדהים גם אותי ,קצת הגזימו עם החסכון , אפילו מאפרה אין.

מזל שאני בגובה ממוצע

אבל עזוב אותך , הכל מתגמד בכיף של הנהיגה

 

אכן, מפתיע. באלו עוד מקומות נעשה חיתוך פינות על מנת למכור רכב מדרגת סופר מיני במחיר של מיני? אני תוהה האם ה-206+ בתור הסופר-מיני הזולה ביותר כעת (במסגרת המבצע), עדיפה על סוללת רכבי המיני המוצעת בכחמשת אלפים ש"ח בממוצע מתחת לה.

 

האם האריה הזקן (תרתי משמע) עדיף על השועל הצעיר?

:idea:
פורסם
אכן, מפתיע. באלו עוד מקומות נעשה חיתוך פינות על מנת למכור רכב מדרגת סופר מיני במחיר של מיני? אני תוהה האם ה-206+ בתור הסופר-מיני הזולה ביותר כעת (במסגרת המבצע), עדיפה על סוללת רכבי המיני המוצעת בכחמשת אלפים ש"ח בממוצע מתחת לה.

 

האם האריה הזקן (תרתי משמע) עדיף על השועל הצעיר?

 

אממם , כפי שצויין , אין כיוון להגה וגובה למושב , מאפרה/מצית (יש שקע 12V) , כיוון ידני למראות צד , חלונות חשמליים קדמיים בלבד . זה מה שעולה לי בראש כרגע.

אבל אחי , תאמין לי שבשביל אבזור כזה עדיף מכונית שהיא יותר ..... מכונית

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

אני נוטה להסכים. אלך לאולם התצוגה כדי להתרשם ממנה בקרוב, לאחר שחטפתי רגליים קרות מלהפיל עוד עשירייה או שתיים על רכב. אני בתחושה שעדיף "הכל או לא כלום", כלומר להשקיע בסופר-מיני אוטומטית מודרנית או לחילופין להסתפק בסופר-מיני ידנית ומיושנת. האופציות האחרות הממלאות את השורות מה שנקרא, הן יותר מידי "על הגדר" מכדי להיחשב אטרקטיביות מספיק.

 

עם כל זאת, באם הפאביה שנמכרה ב-77 אלף ש"ח הייתה רלוונטית כעת היה לי קשה להחליט, אבל קיבלתי פטור מכך. מן הסתם נוח לי עם 7 אלף ש"ח יותר בכיס ולאחר בחינת המפרט והאבזור של ה-206+ בצורה מדוקדקת יותר, אני מתקשה לומר אם הפאביה ההיא אכן הציגה את יחס העלות-תועלת הטוב ביותר, לעומת הצרפתייה אשר מחזירה כעת עודף מ-70 אלפיות. ההבדל היטשטש, משום שה-206+ מתגלית כמוצלחת "על הנייר" משהנחתי לראשונה. אני מצטער שחרצתי את דינה מוקדם מידי, אבל למזלי עוד לא מאוחר.

 

האם ביצעת נסיעת מבחן לפני הקנייה? האם יש זמינות וגישה סבירות לקביעת מבחן? אני פשוט משער לי שהדגם לא נמצא בכל סוכנות.

 

קראתי איפשהו בפורום שמרימי שמשות בהתקנה מקומית (כדוגמאת מה שלובינסקי מעניקים ב"מתנה") עלולים במרוצת השנים לפגוע במנגנון ההינע החשמלי האחראי להורדת והעלאת החלונות. היש אמת בדבר?

:idea:
פורסם

ביום חמישי הרגשתי במיוחד את המזגן החלש ואני חושב שאנו , לקוחות ה206 צריכים לפנות ללובינסקי ולדרוש שיתקנו את הבעיה.

אגב , אתם חושבים ש1000 ק"מ מספקים להרצה , או שצריך 1500 ? אני רוצה להתחיל להנות מהרכב באמת.

 

יש משהו ששמתי לב אליו השבוע- לאחר נסיעה של 20 דקות או חצי שעה, עצרתי את הרכב ושוחחתי בסלולרי במשך 15 דקות בערך. להפתעתי הרבה, המזגן הקפיא אותי. הוא לא הוציא איוורור בשום שלב אלא קור רציף. אני לא יודע אם זה היה מקרה או לא אבל אני אבדוק את זה שוב השבוע.

 

כלומר אולי משהו במהלך הנסיעה גורם למזגן להתנתק לכמה שניות כל כמה דקות. יש כאן אולי מישהו עם רקע טכני שהמידע הזה אומר לו משהו? אני מעדיף שבפעם הבאה שאגש למוסך של פיג'ו, אהיה יותר חכם בקשר לבעיה כי להם אין שמץ של מושג...

 

יום טוב לכולם!

פורסם

קיבלתי אתמול ה206+ שלי - מכיוון שהיו לי כבר 206יות בעבר, הרכב לא זר לי

וכמו כן ביצעתי נסיעת מבחן טרם הרכישה.

 

לגבי המזגן, עברתי אתמול 20 ק"מ של נסיעה עירונית וכן שמתי לב לפעולת המזגן שמפסיק את המדחס, דבר שלא היה בשני האקזמפלרים הקודמים שלי.

בנסיעה שיגרתית, היה לי קריר בסה"כ ברכב, אבל שוב, לא הקפאה כמו ב206 הקודמות - אבחן את העניין בחודש הקרוב כדי לראות אם זה מפריע לי.

 

לעניות דעתי, מדובר בתוכנה בלבד, מכיוון כשהמדחס נמצא בפעולה רציפה, הוא מקפיא.

פורסם
קיבלתי אתמול ה206+ שלי - מכיוון שהיו לי כבר 206יות בעבר, הרכב לא זר לי

וכמו כן ביצעתי נסיעת מבחן טרם הרכישה.

 

לגבי המזגן, עברתי אתמול 20 ק"מ של נסיעה עירונית וכן שמתי לב לפעולת המזגן שמפסיק את המדחס, דבר שלא היה בשני האקזמפלרים הקודמים שלי.

בנסיעה שיגרתית, היה לי קריר בסה"כ ברכב, אבל שוב, לא הקפאה כמו ב206 הקודמות - אבחן את העניין בחודש הקרוב כדי לראות אם זה מפריע לי.

 

לעניות דעתי, מדובר בתוכנה בלבד, מכיוון כשהמדחס נמצא בפעולה רציפה, הוא מקפיא.

 

קודם כל, תתחדש וסע בדרכים טובות!

אשמח אם תוכל לפרט כבעלים של 206 בעברך הבדלים לטוב ולרע בהשוואה לדגמים הקודמים ולדגם הנוכחי.

בנוסף תמונות של הרכש החדש יתקבלו בברכה! :-)

פורסם

תודה רבה :)

 

תמונות אעלה בהמשך.

 

ההבדלים בין ה206 לפלוס לא מהותיים. הדש-בורד שונה בחומרים, צבעים והעיצוב שלו ולמען האמת אני מעדיף את העיצוב הקודם

ונראה שאיכות הפלסטיקה פחות טובה מהדגם הקודם. מוקדם מידי להעיד על איכות הרכבה, אבל אני רואה את זה בהרבה רכבים חדשים שמשתמשים בהם בפלסטיקה קשה עם מרקם מחוספס.

 

לוח המחוונים חדש והוא הרבה יותר יפה בעיני מהקודם.

 

נראה שהשקיעו יותר בבידוד, כי רעשי הכביש והמנוע נשמעים בדגם הנוכחי הרבה פחות מהדגם הקודם.

 

דברים שהיו ברכבים הקודמים שלי שאין בנוכחי: מראות חשמליות, כיוון גובה הגה וכיוון גובה כיסא נהג.

כיוון גובה הגה נראה לי בסיסי ומאוד מפתיע שויתרו על זה, אבל במקרה שלי, זה מפריע לי, לאחרים יכול מאוד להיות שכן.

 

מה שהם בעצם עשו עם ה206 פלוס זה לקחו את דגם הXR/ X-LINE הפשוט והלבישו עליו אביזרים נוספים.

דגמי הXT של ה206 היו מאובזרים יותר.

 

שלא ישמע לרגע שאני לא מרוצה מהקניה, במגבלת התקציב שלי קפצתי על המציאה ומכיוון שאני מאוד אוהב את הרכב הזה שמחתי שיש לי אופציה לקנות עוד אחת חדשה.


×
×
  • תוכן חדש...