Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי גטס 2006 דגם GLF 1.35 ידנית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הציעו לי את הרכב הנ"ל שהגיע מהשכרה ב25 אלף שקל חשבתי ללכת עליו

 

בבקשה תנו לי קצת כיוון של תצרוכת דלק אמינות ואם שווה בכללי?

 

תודה רבה

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

פורסם

בכללי, זה לא ממש שווה. במיוחד כיוון שיש לך זוג תאומים בני שלוש ותינוקת בת חצי שנה עם סלקל ואתה נוהג לרדת למדבר יהודה בכל סוף שבוע אחרון של החודש.

 

טוב, אני אנסה לשמור על קצת יותר רצינות.

מדובר במכונית קטנה ובסיסית. האמינות די טובה, גם צריכת הדלק סבירה לחלוטין בניגוד לסיפורים שרצים מידי פעם בפורום. כל עוד אתה מחפש תחבורה בסיסית כדי להגיע מנקודה לנקודה ולא מחפש התנהגות כביש, עיצוב חיצוני, ביצועים עוקרי סתימות או פוזה - זאת אופציה סבירה. לא הכי טובה, לא הכי גרועה, סבירה. שווה? לא יודע. אני בסכום הזה הייתי מחפש סוזוקי סמוראי.

 

חוץ מזה, אתה יותר ממוזמן להריץ חיפוש. לפחות פעם בשבוע נפתח שרשור על הרכב הזה בפורום.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בכללי אני כבר משתחרר אין עוד ילדים :) האוטו בכללי לשימוש יומיומי בעיר מידי פעם מבחוץ ...??

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

פורסם

חוץ מזה שאין לו abs וכרית אוויר נוספת..

איך הוא מבחינת דלק? ואמינות?

תודה לעוזרים

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

×
×
  • תוכן חדש...