Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם פיוז יכול להשרף כי הוא פשוט ישן ? נגיד עייפות חומר?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

  • ספונסר פורום
פורסם

כיוון ששאלת שאלה מאוד כללית אוכל לתת לך תשובה מאוד כללית - כן.

 

כדוגמא קצת יותר קיצונית אתה יכול לקחת את מנורות הלהט הפשוטות שנוהגים להתקין בבתים ובחדרי מדרגות. הם בנויות בצורה דומה לפיוז, וגם הם נשרפות לאחר פרק זמן מסוים.

פורסם

אין שום הקבלה בין פיוז לרכב למנורת ליבון.

מערכת חשמל המתוכננת נכונה ועם פיוז בעל ערך נכון הפיוז לא יישרף כתוצאה מהתיישנות.

איזה כייף לי :)

פורסם

נתקלתי במכוניות אספנות בנות למעלה מ 40 שנים שעדיין היו עם נתיכים (פיוזים מקוריים).

הייתה לי מכונית בת 19.5 שנים ו 205,000 ק"מ שכל הנתיכים בה היו עדיין מקוריים.

ברכב המודרני שבו יש נתיכים מפלסטיק, קורה לפעמים שנתיכים של זרם גבוה יחסית מתחממים

ודווקא הפלסטיק של הנתיך נמס.

בברכה - רפי לין

פורסם

במקרים שזה קורה נראה על-פניו שזו תוצאה של תכנון לקוי ובחירת פיוז בעל ערך נקוב לא נכון או/גם פיוז בעל מידות פיזיות לא נכונות קרי פיוז מיני/רגיל/מקסי.

 

בפיוז של 40 אמפר הזרם שזורם דרכו הינו כ-20-30 אמפר, בהנחה שהתנגדות הפיוז כאשר הוא קר היא בסביבות 1.4 מיליאוהם מפל המתח על הפיוז הינו כ-40 מיליוולט ובחישוב פשוט מקבלים שההספק הנופל על הפיוז הינו כ-1.2 וואט שנהפך לחום שעלול לגרום לפיוזים תוצרת סין העממית להתכת הפלסטיק ואולי גם בפיוזים אחרים.

 

מבדיקות שערכתי בפיוזים תוצרת Littelfuse וגם תוצרת חברת Cooper Bussmann נגיעה עם מלחם בטמפ' של 370 מעלות צלזיוס בפלסטיק של הפיוז לא גרמה להתכה מידית של הפלסטיק.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...