Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין ספק שבחמישה חודשיים האלה יש לך אופציה טובה להיכנס לכושר :-)

 

אני תמיד ממליץ על רולר בליידס, רק אם אתה רוכב מיומן.

 

לגבי האופניים החשמליים זה רעיון מצוין ואתה באמת יכול לשנות את ההספק של המנוע ואת הגדול של מקור החשמל, כמובן שכל שינוי קטן יהווה עבירה על החוק, אבל אני עדיין לא נתקלתי או שמעתי על מישהו שעצרו או החרימו לו את האופניים בגלל שהוא שיפר אותן :wink:

יהיה טוב וטוב שיהיה טוב.

פורסם

1. http://driver4u.co.il/ השכרת נהגים, במיוחד למקרה כמו שלך. רק תברר שברכב הליסינג שלך יש כיסוי לנהיגה של כל נהג.

 

2. לחלופין - הזדמנות נהדרת להעיף את רכב הליסינג. ב3000+ ש"ח שיתפנו לך נטו, אתה יכול לנסוע את הנסיעות היומיומיות באוטובוס/מוניות שירות, ובסופי שבוע מוניות ספיישל מתי שרק מתחשק לך. ויישאר לך עודף.

 

3. אופציה נוספת - אופניים מתקפלים, מומלץ במיוחד הדגם של "דהון", מאלומיניום (פחות מ12 ק"ג). אתה מדווש לתחנת הרכבת, עולה לרכבת, ומדווש לעבודה. בהנחה שזה רלוונטי כמובן מבחינת הקרבה של התחנה. עלות כ2000 שקל.

אפשר גם לשלב עם הרעיון החשמלי, ראיתי (ואפילו עשיתי סיבוב) על דהון מתקפלים כאלו שהתקינו להם קיט מנוע+סוללה, כלי נחמד ביותר. אבל קח בחשבון שזה עוד משקל, אם אין לך בבית מעלית ואתה סוחב אותם לקומה רביעית כל יום - וותר.

הקיט עולה עוד כמה אלפים בודדים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

בהמשך לפיתרון שהציע wil, האם זה אפשרי לעלות לרכבת עם אופניים בגודל מלא?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

בעשרת ימי השלילה שלי הספקתי להכנס לכושר רק מלסחוב על הגב את התיק שלי ולרוץ אחרי האוטובוס.

 

הפתרון שלי היה האשה שלקחה אותי בבוקר עד לתחנה שבעיר (אני גר מחוץ) שם לקחתי אוטובוס עד לעבודה ובחזור כנ"ל.

והרכב של העבודה היה אצלה.

למעשה היא היתה הנהג שלי.

פורסם
אוקיי, החברה זו גם אופציה תוכל להיות "המלווה" שלה.

או שתוכל לבקש העלאת שכר קטנה בשביל נסיעות, תסביר למנהל את המצב.

האופציה האחרונה שלך היא שתוכל לבקש מחבר מהעבודה שיקפוץ אלייך על הדרך, אם אתם קרובים או סתם אם זה על הדרך שלו.

כן חשבתי על האופציה השנייה,

אני כמובן לא רוצה להיות נטל על החברים לעבודה אז אני מחפש פתרון חשמלי כלשהו שגם אם לא להגיע איתו עד המשרד אז לפחות עד הטרמפ שלי במקום שהוא יצטרך להגיע אלי....

 

 

זה דווקא נשמע לי רעיון גרוע במיוחד בקיץ, להגיע לעבודה סחוט זיעה.

צודק, גם רמת הכושר ההתחלתית שלי לא משהו :oops: וגם אנחנו נכנסים לקיץ מינימום 15 ק"מ כל בוקר על אופניים בדרך למשרד זה לא לעניין.

 

שימי לב לגרשיים, היא לא באמת צריכה מלווה.

אני מצטט אותך הרבה היום :)

מדוייק.. היא בעלת רשיון כבר למעלה משלוש שנים, אבל הוא העלה אבק עד היום :)

 

 

תברר אם יש חדר כושר סמוך למקום העבודה ,

אפשר להתקלח שם

ואז אפשר בריצה (כשעה וחצי עד שעתיים)/ אופניים (חצי שעה עד שעה)

קורקינט חשמלי ,

קלנועית ....

יש אופניים עם מנוע עזר חשמלי כך שאתה לא צריך לדווש....

בהצלחה

ירון

הרעיון עם החדר כושר נשמע מצויין, אולי באמת הגיע הזמן לזה בלי שום קשר לשלילה :]

לגבי פתרונות חשמליים אני מאוד בעניין אבל לא מכיר את המוצרים בשוק והייתי שמח לשמוע ממישהו בעל נסיון.. קיוויתי למצוא אחד כזה פה :cry:

 

א. במקומות עבודה רבים יש מקלחת.

ב. יש אנשים שעבודתם היא פיזית והם "אפילו" מזיעים בזמן העבודה.

לצערי או אולי לשמחתי (אני כבר לא בטוח)

אצלנו לא, משרדים רגילים לחלוטין עם מקסימום פינת קפה :)

 

 

תעביר את עבירת התנועה על חברה שלך אם גם ככה היא לא נוהגת :)

לצערי זו לא אופציה בכלל,

אין לה רשיון לאופנוע, ואני כבר אחרי המשפט..

אגב לקח שנלמד בדרך הקשה,

לא להיות תמימים (או אזרחים טובים) ולחתום על עדות שנתתם

ושוטר כתב, בלי לקרוא אותה טוב טוב ולהבין על מה אתם חותמים.

 

אין ספק שבחמישה חודשיים האלה יש לך אופציה טובה להיכנס לכושר :-)

אני תמיד ממליץ על רולר בליידס, רק אם אתה רוכב מיומן.

לגבי האופניים החשמליים זה רעיון מצוין ואתה באמת יכול לשנות את ההספק של המנוע ואת הגדול של מקור החשמל, כמובן שכל שינוי קטן יהווה עבירה על החוק, אבל אני עדיין לא נתקלתי או שמעתי על מישהו שעצרו או החרימו לו את האופניים בגלל שהוא שיפר אותן :wink:

 

התובנה הכי גדולה שלי הייתה שאני הולך לחזור לכושר לא משנה איך מסתכלים על זה :)

לא ממוקצע מספיק ברולר כדי לגמוע את המרחקים האלה עליהן :)

ואם אתה מכיר מישהו שמכיר מישהו שהכיר מישהו שהתמש באופניים מדגם מסויים אשמח לשמוע ולהמשיך את הברורים בעצמי.. :)

אני פשוט לא סומך על המוכרים בחנויות..

 

1. http://driver4u.co.il/ השכרת נהגים, במיוחד למקרה כמו שלך. רק תברר שברכב הליסינג שלך יש כיסוי לנהיגה של כל נהג.

 

2. לחלופין - הזדמנות נהדרת להעיף את רכב הליסינג. ב3000+ ש"ח שיתפנו לך נטו, אתה יכול לנסוע את הנסיעות היומיומיות באוטובוס/מוניות שירות, ובסופי שבוע מוניות ספיישל מתי שרק מתחשק לך. ויישאר לך עודף.

 

3. אופציה נוספת - אופניים מתקפלים, מומלץ במיוחד הדגם של "דהון", מאלומיניום (פחות מ12 ק"ג). אתה מדווש לתחנת הרכבת, עולה לרכבת, ומדווש לעבודה. בהנחה שזה רלוונטי כמובן מבחינת הקרבה של התחנה. עלות כ2000 שקל.

אפשר גם לשלב עם הרעיון החשמלי, ראיתי (ואפילו עשיתי סיבוב) על דהון מתקפלים כאלו שהתקינו להם קיט מנוע+סוללה, כלי נחמד ביותר. אבל קח בחשבון שזה עוד משקל, אם אין לך בבית מעלית ואתה סוחב אותם לקומה רביעית כל יום - וותר.

הקיט עולה עוד כמה אלפים בודדים.

 

1. אופציה מעניינת למרות שקשה לי לדמיין איך זה יעבוד ואם זה יהיה משתלם כלכלית

אני צריך פתרון ליומיום נסיעות עבודה חזרה חוץ מזה אני חושב שאני אוכל להסתדר...

לא ראיתי מחירון או משהו חד משמעי מעבר לקונספט עצמו

 

2. ליסינג מפנה לך 3500 ש"ח ברוטו במקרה הכי טוב שיכול להיות שהם בנטו במקסימום 1000 שקל (וגם זו הגזמה פראית)

 

3. תודה על ההמלצה אבדוק את הדגם המדובר אקח אותו לנסיעת מבחן :)

 

בעשרת ימי השלילה שלי הספקתי להכנס לכושר רק מלסחוב על הגב את התיק שלי ולרוץ אחרי האוטובוס.

 

הפתרון שלי היה האשה שלקחה אותי בבוקר עד לתחנה שבעיר (אני גר מחוץ) שם לקחתי אוטובוס עד לעבודה ובחזור כנ"ל.

והרכב של העבודה היה אצלה.

למעשה היא היתה הנהג שלי.

היה פתרון מעולה במידה והייתי יכול להשאיר אותה לנהוג בלב שלם עם הרכב בלי ליווי, היא עדיין לא בשלב הזה לצערי הרב!

 

 

 

 

 

תודה לכולם על התגובות וההתייחסות

21 יום עד שהסיוט הזה מתחיל

hope for the best, expect the worse.

פורסם

בלי שום קשר,

מישהו יודע איך אני מוסיף התראות למייל כשמגיבים לי בthread הזה?

ראיתי בלוח בקרה את האופציה לקבל התראות על threadים נבחרים אבל איך אני בוחר מהו thread נבחר?

 

 

תודה על התשובות ובבקשה תנסו לא לסטות מהנושא,

מאוד חשוב שאמצא פתרון בשבועות הקרובים ואני צריך עזרה..

hope for the best, expect the worse.

פורסם

הכי אבסורד זה שמישהו שלוקח ליסינג רושם את המשפט הבא: "ליסינג מפנה לך 3500 ש"ח ברוטו במקרה הכי טוב שיכול להיות שהם בנטו במקסימום 1000 שקל (וגם זו הגזמה פראית)"

 

זה מראה על חוסר הבנה מוחלט, לא פלא שכול כך הרבה אנשים לוקחים ליסינג..

 

ברוב המקרים, רק על השווי למס אתה משלם יותר מ-1000 ש"ח נטו (אלא אם כן אתה גר בק.שמונה).

תוסיף לזה 3500 ש"ח תשלום לחברת הליסינג (שאני מניח שאם אתה לא תיקח רכב מקום העבודה יגלם לך את הסכום לשכר) שיכול לצאת בנטו משהו כמו 1400 ש"ח.

הגענו ל-2400 ש"ח בחישוב גס מאוד.

החישוב הנ"ל חובבני במקרה הטוב אך נועד רק להמחיש לך כמה המצב רחוק ממה שאתה מתאר.

 

אגב, אם אתה לא מתכוון להשתמש ברכב בתקופת השלילה אתה יכול להשאיר אותו במקום העבודה ולהזדכות על שווי השימוש למס!

 

לגבי פתרון חשמלי, אני ראיתי שאוטו דיפו התחילו למכור אופניים חשמליים, נראות דווקא דיי טוב אבל המחיר מוגזם (7000 ש"ח אם אני זוכר נכון).

קח בחשבון שגם עם מנוע עזר חשמלי הנסיעה תיקח לך משהו כמו חצי שעה במקרה הטוב (קשה מאוד להגיע למהירות ממוצעת של 30 קמ"ש), כך שספורט אתה בטוח הולך לעשות :wink:

15 ק"מ ממקום העבודה זה לא מעט ולדעתי יוצא מתחום ההתניידות על אופניים לאנשים שלא נמצאים עמוק בספורט.

 

לצערי אני צופה לך 5 חודשים של תחבורה ציבורית, אכן גזר דין קשה :shock:

פורסם
סוס..

+1

בפרדס כץ כבר התחילו ליישם את זה וזה אפילו נפוץ מאוד, מה לא עושים בעקבות עליית המחירים של הדלק?! :lol:

פורסם

+1

לאחר בירורים מקיפים שאני עשיתי על רכב דרגה 2 [מאזדה 3 ודומיה] המחיר שאתה משלם על הנטו בסביבות ה 3200 !

למה בסביבות ? כי הכל קשור למשכורת ברוטו שלך,

אבל אם זה מעניין אותך יש מחשבוני ליסינג מפורטים באינטרנט.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
אין ספק שבחמישה חודשיים האלה יש לך אופציה טובה להיכנס לכושר :-)

 

אני תמיד ממליץ על רולר בליידס, רק אם אתה רוכב מיומן.

 

לגבי האופניים החשמליים זה רעיון מצוין ואתה באמת יכול לשנות את ההספק של המנוע ואת הגדול של מקור החשמל, כמובן שכל שינוי קטן יהווה עבירה על החוק, אבל אני עדיין לא נתקלתי או שמעתי על מישהו שעצרו או החרימו לו את האופניים בגלל שהוא שיפר אותן :wink:

 

אני אוהב רולר בליידס, כבר לא מתפרע כמו פעם עם קפיצות ושטויות אבל מדי פעם מתגלגל לי להנאתי, אני חושב שמסלול של כ20 ק"מ (הוא לא יכול לעלות על איילון על רולר בליידס) יהיה יותר מדי, אפילו היתרון שיש לרולר בליידס (אפשר לקחת טרמפ על רכבים) יפרק אפילו בחור בכושר טוב.

 

אני מאמין שוויתור על הליסינג ונהג מונית שמוכן לעשות איתך עסקה של קו יומי יפתרו את הבעיה.

 

זה כזה נוראי להיות ללא רישיון, אפילו בניו יורק כשהתחבורה הציבורית הייתה הדבר ההגיוני והזול יותר הייתי חייב לנהוג מדי כמה ימים כדי לא לאבד את הראש.

haters will hate

פורסם

לך לחשבת השכר בחברה שלך ותבקש שיבצעו לך סימולציית שכר בלי רכב הליסינג.

אתה תראה שהנטו שלך קופץ בכ-3000 שקל, וההפרשות הסוציאליות בעוד כ-600 שקל.

 

אתה יכול להמשיך לא להאמין, אבל אם 3 אנשים פה בפורום אמרו לך את זה אז לדעתי זה שווה את ה10 דקות של לבצע את הסימולציה ולקבל תשובה סופית ורשמית.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

wil, אני מבין.

הדבר שאני לא בטוח לגביו הוא שאני אקבל תוספת שכר של 3500 במקום הרכב.

(וזה אגב גם לדעתי לא יכול לקרות לתקופה של 5 חודשים)

 

לחברה יותר קל לתת רכב מאשר תוספת שכר כי מדובר בכסף שהחברה מקבלת חזרה דרך מס הכנסה

בניגוד לתוספת שכר שעליה היא גם צריכה לשלם כמו שאמרת הפרשות סוציאליות...

 

בתאוריה יכול להיות שלתווך הארוך משתלם להחזיר את הרכב,

בתווך הקצר לדעתי אני לא אקבל יותר מהמס שאני משלם עליו כרגע + נסיעות (כמה זה כבר? 350 בחודש?)

 

זה לא Issue לזמן הנוכחי...

hope for the best, expect the worse.

פורסם

היה פתרון מעולה במידה והייתי יכול להשאיר אותה לנהוג בלב שלם עם הרכב בלי ליווי, היא עדיין לא בשלב הזה לצערי הרב!

 

תן לה את הקרדיט.

גם אשתי לא זזה עם האוטו יותר מהמכולת השכונתית. אבל ברגע שהיא הפכה לנהגת במשרה מלאה, תוך יום או יומיים היא כבר ניווטה בתוך העיר ואפילו הפתיעה אותי יום אחד ובאה לקחת אותי מהמשרד (נסיעה של חצי שעה לפחות מקצה לקצה בירושלים)

 

זה הכל עניין של בטחון עצמי. משהו נרכש.

פורסם
wil, אני מבין.

הדבר שאני לא בטוח לגביו הוא שאני אקבל תוספת שכר של 3500 במקום הרכב.

(וזה אגב גם לדעתי לא יכול לקרות לתקופה של 5 חודשים)

 

לחברה יותר קל לתת רכב מאשר תוספת שכר כי מדובר בכסף שהחברה מקבלת חזרה דרך מס הכנסה

בניגוד לתוספת שכר שעליה היא גם צריכה לשלם כמו שאמרת הפרשות סוציאליות...

 

בתאוריה יכול להיות שלתווך הארוך משתלם להחזיר את הרכב,

בתווך הקצר לדעתי אני לא אקבל יותר מהמס שאני משלם עליו כרגע + נסיעות (כמה זה כבר? 350 בחודש?)

 

זה לא Issue לזמן הנוכחי...

 

אני אכן מדבר על הטווח הארוך.

אם אתה גר 15 ק"מ מהעבודה אתה שורף כסף סתם בהחזקת רכב ליסינג. בלי קשר לשלילה.

אני לא יודע באיזה חברה אתה עובד, אבל לפחות בחברות ההייטק בד"כ נותנים לעובד להחליט אם הוא רוצה 3200 שקל (נניח; תלוי בדגם הרכב) או רכב.

 

אם באמת לא מוכנים להעלות לך את המשכורת ב3000+ במקום הרכב אלא רק לבטל את ניכוי המס עבור שווי השימוש, אז באמת אין טעם להחזיר את הרכב, תן לחברה שלך לנהוג בו.

יש לך כמה שבועות להביא אותה לרמה שהיא מסוגלת לקחת אוטו ולנסוע לכל נקודה שתתבקש בלי בעיה.

תתחיל בסיבוב בשכונה בשבת בצהריים, תעבור לנסיעה רגועה בכביש בינעירוני בשעות לא עמוסות, ובסופו של דבר כשהיא כבר תרגיש יותר בטחון תן לה גם להגיע לדיזנגוף סנטר בשישי בצהריים ולמצוא שם חניה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...