Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

בעוד כמה שבועות אאלץ להפקיד את הרשיון ל-5 חודשים.

 

אני מחפש פתרון לנסיעות יומיומיות לעבודה חזרה

דרך איילון מדובר ב15ק"מ לכל כיוון,

בדרכים עירוניות כנראה שמדובר ביותר...

 

(אני כמובן מכוון לכל הפתרונות החשמליים כגון טרקר אופניים חשמליות)

כמובן שאני מחפש משהו במסגרת החוק.

 

הצעות..?

hope for the best, expect the worse.

פורסם

אם המצב הכספי טוב בבית תוכל לשכור נהג, במידה ואתה אדם ממוצע (:)) תמיד תוכל להתנייד במוניות.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

המצב הכספי בסדר, אבל לא מספיק בסדר בשביל להתנייד כמו אוליגרך :]

 

מחפש פתרון כדי להיות עצמאי..

יש רכב ליסינג

יש חברה עם רשיון (למרות שמעולם לא נהגה מאז שהוציאה אותו... מפחיד קצת.....)

hope for the best, expect the worse.

פורסם

אוקיי, החברה זו גם אופציה תוכל להיות "המלווה" שלה.

או שתוכל לבקש העלאת שכר קטנה בשביל נסיעות, תסביר למנהל את המצב.

האופציה האחרונה שלך היא שתוכל לבקש מחבר מהעבודה שיקפוץ אלייך על הדרך, אם אתם קרובים או סתם אם זה על הדרך שלו.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

כן את הפתרונות האלה כבר כאופציה

אבל שוב, אני מחפש אלטרנטיבה לתחבורה ציבורית בימים שלא יהיה לי את הטרמפים האלה..

hope for the best, expect the worse.

פורסם
אם אתה לא חושש מהתנועה ויש לך כושר סביר - אופניים.

זמן הנסיעה לא ארוך יותר מנסיעה במכונית בפקקים של שעות העומס.

זה דווקא נשמע לי רעיון גרוע במיוחד בקיץ, להגיע לעבודה סחוט זיעה.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם
אוקיי, החברה זו גם אופציה תוכל להיות "המלווה" שלה.

נהג שלול/פסול, אינו יכל להיות מלווה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

תברר אם יש חדר כושר סמוך למקום העבודה ,

אפשר להתקלח שם

 

ואז אפשר בריצה (כשעה וחצי עד שעתיים)/ אופניים (חצי שעה עד שעה)

 

קורקינט חשמלי ,

קלנועית ....

יש אופניים עם מנוע עזר חשמלי כך שאתה לא צריך לדווש....

 

בהצלחה

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

+1 על אופניים חשמליות,

כל זמן שאתה מפדל המנוע החשמלי עוזר לך [ואם אתה מכיר משהו שמכיר משהו שמכיר משהו אז הוא יכול לבצע מעקף על המנוע שיגרום לו לדחוף את האופניים תמיד כמו בקורקינט, אבל יש מצב שהמעקף הזה לא חוקי].

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
נהג שלול/פסול, אינו יכל להיות מלווה.

ל'

שימי לב לגרשיים, היא לא באמת צריכה מלווה.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

×
×
  • תוכן חדש...