Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לי הייתה 106 96 כמעט 3 שנים ברשותי 67 אלף ק"מ עשיתי איתה וכל ההשקעה הייתה בלחץ 3000 כולל טיפולים.

אמינות שלא מביישת יפנית

 

משווים תפוחים לתפוחים. הקסנטיה בגלל המערכת ההידראולית יותר מסובכת לתחזוקה.

הקיץ פה זה מכת מוות לצינורות שמתייבשים ומתחילים להזיע ולטפטף, ב 106 מכאניקה הרבה יותר פשוטה.

 

לפותח השרשור, אחרי 4 צרפתיות(שלי ושל המשפחה) ואחרי כול כך הרבה עצבים ותסכול, אני הבנתי שהגיע הזמן לעבור לאופציה מלוכסנת.

אולי תשקול את זה גם אתה, את הצפרדעים תשאיר למי שאוכל אותם :)

 

אם אני לא לוקח בחשבון את הצרפתיה שטופלה במוסך לביא, אז חוץ ממנה עברו אצלנו במשפחה 5 צרפתיות ב 9 שנים (אחת עדיין חיה ובועטת, 206 משנת 2001) וכל הכסף שנשפך על תיקונים לא צפויים היה:

אטם ראש שנפרץ ב 206 כשעברה ~ 120K ק"מ לפני 3 שנים. (2500 ש"ח)

וסת לחץ ב AL4 של ה C3 כשהייתה בת 6. (2200 ש"ח).

לא שום דבר שדומה לסיפורי זוועות שאני קורא עליהם באינטרנט.

רוב הבעיות שאני מכיר מצרפתיות ממה שאני קורא בפורום ומנסיון שלי הם:

1. שמועות (לא באמת בעיות, "שמעתי שצריך להתרחק מצרפתיות ... ")

2. חיסכון בטיפולים (הרכב נוסע למה להחליף רצועה )

3. התקנות מקומיות של חאפרים שדופקים את מערכת החשמל ואז החנוכיה בלוח שעונים מתחילה להדלק ...

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שמע, האשמה היא במובן מסויים גם עליי, להתעסק עם המוסכים באשקלון זה כמו לבקש משימפנזות שיכינו לך ארוחת גורמה.

 

אבל עדיין, אני לא מתכוון להתעסק עם עוד אחת על מנת לראות אם היא יותר אמינה ממה שחשבתי או לא :)

 

יש נקודה שמספיק, זה מספיק.

פורסם
לבחור מעל שדיבר על הסונטה..

הסונטה מרגישה כחללית, גם כן יחסית נוחה, מרווח טוב לנוסעים, מנוע 2000 אוטומטי לא חזק אבל סוחב בסדר.

 

הסונטה שהייתה לנו הייתה שנת 2000 ואילו יש לנו במשפחה קנגו 2001, הרכב לא מפסיק להתקלקל דבר אחרי דבר מתרסק בו.

 

לעומת הסונטה שהייתה אמינה ביותר וחוץ מטיפולים שוטפים לא היו לה בעיות.( טוב נו חוץ ממד סל"ד ששבק חיים ) .

 

הרכב אוהב דלק 1-12 במצבים טובים.

אצלי הנסיון עם הסונטה היה ההפך משלך ,היא רק התקלקלה כל הזמן. החלפתי אותה מהר מאוד.

אתה צודק בקשר למרווח זה הרכב הכי מפנק מבין כל המתחרות באותן השנים ,גם מושבים נוחים וגם מרווח ותא מטען ענק.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

הסונטה הובאה רק כמשל, נציג קוריאני. דייהו אספרו (שחולק אגב קווי עיצוב עם הקסנטיה) פחות תקלות?

מנסיון במשפחה - לא!

 

רכבים אלה נמכרו במחיר משמעותית נמוך מהקסנטיה, ולדעתי גם נחותים טכנולוגית באיזה דור או שניים.

פורסם

דייהו אספרו זו גרוטאה ולא דוגמא לשום דבר.

הרייסר והאספרו אלו זוג פחנועים שמבוססים על טכנולוגיה של שנות ה80 שלא ראויים היו למכירה בשנים בהם שווקו.

 

אם אתם חייבים משפחתית גדולה משומשת, הייתי מסתכל על סובארו לגאסי (B4) או מזדה 6.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני אנסה לסכם - פותח השרשור קנה רכב ישן שמוגדר "למבינים בלבד", טיפל בתקלות מהותיות כמו קריסת מערכת המתלים במוסכים שאינם מוסכי יבואן (שגם שם לא בטוח שהפתרונות מושלמים), אילתר תיקונים וכדומה.

 

מה המסקנה מהשרשור?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

בתור אחד שהתחיל כמוך, רק עם רכב מדור קודם (BX) ולא סובל מתקלות עד היום, (היו לי 3. אחת מתה בתאונה, שניה מתה בתאונה ושלישית חיה וקיימת עד היום הזה), אתה צריך לדעת שמי שאחראי ל 99 אחוז מהתקלות ברכבים האלו הם המוסכניקים.

 

מי שלא מטפל ברכב לפי הספר יאכל חרא.

וחרא מתובל במיץ ירוק.

 

כל X זמן חייבים להחליף בולמים, תמנון, משאבה מרכזית ונוזל הידארולי.

כשאומרים "חייבים" לא מתכוונים ל"כדאי" או "מומלץ".

גם לא מתכוונים ל"משומש"

 

מוסכניק שלא מכיר את הנהלים פשוט יתחיל להדביק טלאים על גבי טלאים ויגרום לזה שבשבת בבוקר בדרך לים (במקרה הטוב) או במוצ"ש ב12 בלילה בכביש הבקעה האוטו יתיישב על הצמיגים וזהו.

 

וחבל כי בטיפול נכון הרכב נותן תמורה מטורפת למחיר.

פורסם

לגבי הBX אני חולק לאחי היתה אחת (נקנת יד שניה עם 60K ק"מ מטופלת במרכזי) ידנית הכי פשוטה אבל צרות היו

ללא סוף ואז גם אני קניתי אחת 92 מפוארת מאובזרת שמורה ו"טובה" וחוץ מהמנוע החלפתי כמעט הכל כולל כל ההידראוליקה צמות חשמל, בעיות בגיר כל הזמן, צמיגים במידות יחודיות וכל מה שאפשר לחשוב עליו, אבל מה ששבר אותי היה חוסר האמינות ידענו מתי יוצאים לעבודה ולא ידענו מתי נגיע (עם יניע (-: ),

עברתי הרבה סוגי רכבים (בסך הכל +/-20 לאורך השנים ואני נוסע הרבה מאוד) והכי הרבה קש אכלתי מהסיטרואנים ולא משנה שהטיפולים היו כמעט תמיד לא אצל חפרים.

פורסם
לגבי הBX אני חולק לאחי היתה אחת (נקנת יד שניה עם 60K ק"מ מטופלת במרכזי) ידנית הכי פשוטה אבל צרות היו

ללא סוף ואז גם אני קניתי אחת 92

אז למה קנית?!

פורסם

למה הוא קנה עוד אחת ?

תנסה להזכר במשפט המחץ של מאיר אריאל ז"ל - "מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה"..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

למה אתה קונה אותם?

 

כי על הנייר הסיטרואנים מצויידים טוב, שנתון גבוה, במחיר מגוחך. זה מאוד מפתה.

 

אתה תמיד חושב שבפעם הבאה אתה תדאג לרכב יותר, ולא יהיו לו בעיות, עד שאתה מתבדה.


×
×
  • תוכן חדש...