Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ציפיתי ליותר, לדעתי לא עברת התנקשות קשה מידי, היה יכול להיות יותר גרוע.

 

לנצ'יה אחרי קסטנטיה ? אתה ספק אמיץ ספק מזוכיסט, ימים יגידו :lol:

 

:D

 

זה לנצ'יה אחרי קסנטיה אחרי לנצ'יה... סוג של סנדוויץ' קטלני.

 

 

פותח השרשור : אתה אומר היפניות יקרות לך אבל מצד שני שפכת 21 אלף ש"ח על רכב ששווה פחות מהסכום הזה,

לפעמים הזול עולה יקר.

 

לדעתי הרכב הבא שלך חייב להיות משהו שיתן לך שקט נפשי ובית הבראה מהרכב הקודם.

אני לא בטוח שאופל ווקטרה זו התשובה דרך אגב, אם UMI עדיין נותנים את השירות לרכבים האלה (לא יודע איך זה הולך עם העברת זכיון היבוא) גם על דברים קטנים אתה תשלם שם מאוד ביוקר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ולמה שהוא יצטרך את UMI ואת השרות שלהם כדי לטפל באוטו?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
כנראה נפלת על מכונאי חאפר (או השתמשת בחלקים תחליפיים שלא מתאימים)
את הצינור תמנון (מקורי) החלפתי אצל מוסכניק בצפת בהמלצת קרוב משפחה מקומי שגם מחזיק רק מכוניות בנות 10+. מדובר במוסך כללי ללא התמחות ספציפית בסיטרואן אך אם נסיון לא קטן. נראה שעשה עבודה לא רעה סה"כ רק היה יקר מאוד.

 

את רוב העבודה ביצעתי אצל מוסך לביא בפ"ת

ההתרשמות שלי הייתה שידע לא חסר, וגם ההמלצות מהפורום תומכות בכך. אני לא יצאתי מאוד מרוצה ממנו. התקלה אם ההגה והבולם נפטרה רק במספר מפגשים לקח הרבה זמן לאתר את התקלה. הבולם הראשון שהורכב (משומש) לא היה טוב ונאלצתי להחליפו שוב. גם המחירים לא זולים מאוד. בסוף הפסקתי לעבוד איתו ועברתי למוסך בכפר קאסם - שם לא היו תקלות חוזרות. יכול להיות שזה רק עניין של מזל.

בנוסף גם מכונאים נוספים שהביטו על האוטו לא מצאו סיבה למה האמינות כל כך נמוכה (זו הסיבה שלא התייאשתי אחרי שנה). כל פעם חשבתי שהינה הינה סיימנו אם התקלות ואפשר יהיה להנות מהאוטו.

אני לא חושב שמקרה מאוד נדיר. רוב האנשים לא נוטים לפרסם סיכום כזה בגלל תגובות כאלו

במחיר הכולל של כל הטיפולים ותיקונים אפשר לקנות עוד רכב
ציפיתי ליותר, לדעתי לא עברת התנקשות קשה מידי, היה יכול להיות יותר גרוע.

 

לנצ'יה אחרי קסטנטיה ? אתה ספק אמיץ ספק מזוכיסט, ימים יגידו

בדיעבד אני מקבל תגובות כמו - אוטו חרא, לא מפסיק להתקלקל וכ"ו מהרבה בעלים לשעבר. יכול להיות שניתן להביא את המודל הזה לאמינות טובה אבל אני לא מתכנן לנסות בקרוב אוטו אם מערכת הידראולית כל כך מורכבת.
פורסם

מה לעשות שרכב מורכב יהיה לו סיכוי יותר גבוהה לתקלות ולו בגלל שיש יותר מערכות .

אני בתור בעלים לשעבר של קסנטיה יכול להגיד לך שהרכב שהיה ברשותי היה יחסית חדש לתקופה שהחזקתי אותו [שנת 96 נרכש בשנת 1999 ונמכר לאחר שנתיים].

 

היום אני חושב שלא כדאי להתעסק עם רכב ישן בעל מערכות מורכבות אם אתה מחפש את השקט הנפשי בדיוק בגלל הסיבה שפירטתי מקודם.

 

דוגמא טובה למה שציינתי הינה החיפושית ,

מנוע בוקסר מקורר אוויר פשוט ביותר ולא מתקלקל .

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

אתה צריך למצוא מוסך אחד שאתה סומך עליו ולא להחליף מוסכים כל הזמן, כי אף פעם מוסך לא ידע מה הקודם עשה וזה יהיה בשיטת טלאי על טלאי.

 

בנוסף לא ברור לי מי בדיוק מחליף רק בולם אחד ועוד משומש ?!

אולי הוא ירד מרכב אחרי תאונה, אולי הוא עבר חצי מליון ק"מ?

 

ולמה שהוא יצטרך את UMI ואת השרות שלהם כדי לטפל באוטו?

 

לא בטוח שיצטרך את השירות אבל יש חלקים רבים לאופל שיש רק מקורי .

אני מכיר את זה ממספר חברים שנוהגים באופלים משנתונים שונים, ביניהם אחת GSI משנת 2001.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
פותח השרשור : אתה אומר היפניות יקרות לך אבל מצד שני שפכת 21 אלף ש"ח על רכב ששווה פחות מהסכום הזה,

לפעמים הזול עולה יקר.

 

אכן באוטו הזה נפלתי טוב טוב. אני בעל ניסיון לא קטן אם מכוניות ישנות, ועוקב אחרי ההוצאות שלהן בצורה הדוקה (כמה אנשים יכולים באמת להציג את העלות של כל התיקונים והטיפולים ברכב שלהם 3 שנים אחורה) באופן כללי אני יכול להגיד לך שבגלל נושא ירידת הערך וביטוח מקיף, קנייה ואחזקה של רכב זול עולה הרבה פחות מקנייה של רכב חדיש יחסית. גם במקרה הנ"ל כלכלית הוא לא אסון כל כך גדול יש מכוניות משנתונים גבוהים מאוד פופלאריות שיעלו 41000 ש"ח לאורך שלוש שנים בירידת ערך ואחזקה כללית שוטופת.

ה"אסון" פה הוא שהאוטו שירת אותי בצורה מאוד לא משביעת רצון לאורך כמעט כל התקופה שהיה אצלי.

 

מכיוון שזה לא הרכב הישן הראשון שלי ולא השני אני יודע שבד"כ האחזקה של רכב כזה (רכב גדל, 2 ליטר לא יפני) תעלה בערך חצי מחיר מהאוטו המדובר.

לא אכפת לי שהאוטו דורש משהוא אקסטרה כשהוא נכנס כבר למוסך - צינור פה, מיכל שם, תפוחים וכ"ו. אני משתגע לעומת זאת שהאוטו נתקע.

פורסם
אתה צריך למצוא מוסך אחד שאתה סומך עליו ולא להחליף מוסכים כל הזמן, כי אף פעם מוסך לא ידע מה הקודם עשה וזה יהיה בשיטת טלאי על טלאי.
זה נכון אבל איך מוצאים כזה בלי לעבור בין כמה מוסכים?
פורסם

זה בד"כ יהיה מוסך עם שלט לא בולט שעליו כתוב "מומחה X" וסביבו יש הרבה רכבים מאותו היצרן.



 

לגבי קסנטיה, אם זה עדיין רלוונטי, אתה יכול לנסות את מוסך השלושה בחדרה (או שכבר היית שם, עם כל המוסכים שעברת)

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

או המלצות מחברים כאן בפורום.

אם מוסך אחד לא מוצא חן בעיניך חפש אחד אחר שהומלץ ונמצא בסביבה.

אני יכול להגיד לך שעל המוסכניק הקיים שלי קיבלתי המלצות חמות מחמי.

הגעתי אליו והמוסך ממוקם בחצר של איזה בית [נראה כמו מוסך מדרכה אבל יש עוד פועל אחד וכלים מקצועיים].

בדקתי אותו פעם ופעמיים ואני חייב להגיד שאני מרוצה מעל לגג , הוא עושה עבודה מקצועית ,אמין ולא מחפש לגזור עלי קופון.

 

בכלל שעכשיו אני חושב על זה כל המלצה שבאה מחמי שווה [אין מה לעשות כשתימני ממליץ אז אתה יודע שלא יעבדו עליך ולא תצטרך לחזור עוד פעם לתיקון חוזר] :shock:

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
זה בד"כ יהיה מוסך עם שלט לא בולט שעליו כתוב "מומחה X" וסביבו יש הרבה רכבים מאותו היצרן.

לא יכולת לתאר את מוסך לביא טוב יותר - מה אין שם

DS

CX

BX

GSA

 

אין בעל סיטרואן מפ"ת שלא מכיר את המוסך הזה לדעתי.

פורסם

תקרא מה שלחתי לך בפרטי.

ידע לא חסר במוסך לביא, ה DS'ים וה XM'ים הם למראית עין.

אם היו מטפלים בחלקים מקוריים עם פיקוח של בעל המוסך על העובדים המון חרא היה נחסך ממך, ואני מדבר מנסיון.

קצרה היריעה מלהכיל את כל מה שהאכילו אותי שם לפני שנתיים וחצי.

אני קורא את מה שאתה כותב וזה עושה לי דה-ז'וו רציני.

 

אני חוזר על השורה האחרונה של מה שכתבתי לך בפרטי, "מטעויות לומדים" , חבל שזה עלה לי בסכום של 5 ספרות כמוך.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

 

עברה עוד תקופה ומשאבת השמן הלכה לעולמה (כמובן ביום שבת בדרך לים).

 

 

 

הכל ברור נסיעה בשבת זה הסיבה לכל התקלות .:idea:

:-D:-D

פורסם

לי הייתה 106 96 כמעט 3 שנים ברשותי 67 אלף ק"מ עשיתי איתה וכל ההשקעה הייתה בלחץ 3000 כולל טיפולים.

אמינות שלא מביישת יפנית

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

לפותח השרשור, אחרי 4 צרפתיות(שלי ושל המשפחה) ואחרי כול כך הרבה עצבים ותסכול, אני הבנתי שהגיע הזמן לעבור לאופציה מלוכסנת.

אולי תשקול את זה גם אתה, את הצפרדעים תשאיר למי שאוכל אותם :)


×
×
  • תוכן חדש...