Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טופ,

אז התקנתי היום את המערכת שלי

 

סאב עם תיבה מקורית Kicker COMP C12

קומפוננט Advent AX216

מגבר Cardinal V15

רדיו דיסק Pioneer DEH1150MP

 

התקנתי לבד(פעם ראשונה)

 

עכשיו..שאני שם ווליום יחסית גבוה(אני עדיין בהתלהבות:lol:)

אז הטרבל לפתע נעלם:shock:

והצליל הופך להיות אטום עד שאני מוריד ווליום ואז הוא חוזר...וחלילה

 

מישהו אמר לי שככה זה עם רדיו דיסק עם יציאה אחת למגבר, האמנם?

אין מה לעשות בנידון?

 

דבר נוסף, בגלל שיש יציאה אחת עם מפצלים, אני לא יכול לתחום את הסאב רק לבאסים בלי לשמוע מונו?

 

זהו חוץ מזה שומעים די חזק ודי מגעיל, אני מקווה שזה בגלל שעוד לא כיוונתי אותה

אז אם יש לכם טיפים בנושא הזה אני אשמח לשמוע

 

תודה

פורסם

קראתי, זה נראה לי כמו סינית...אולי בגלל שאני עייף מההתקנה:wink:

הדבר היחידי שכיוונתי זה את הGAIN

ומחר בעזרת השם אני יעלה תמונות(למרות שאין הרבה מה לראות,מגבר וסאב בבגאז של אוקטביה)

פורסם

אוקי אני ינסה להסביר לך, את הרמקולים אתה מכוון על HPF ואז מכוון את הHI-PASS עד שאתה שומע עיוותים ומחזיר טיפה אחורה.

את הסאב אתה מכוון על LPF ומכוון את הLOW-PASS עד שאתה שומע עיוותים ומחזיר טיפה אחורה

מקווה שעכשיו שהבנת, תעלה תמיד טוב לשטוף את העיניים עם משהו ;)

פורסם

הבעיה היא שנראה לי בגלל שיש רק יציאה אחת למגבר מהרדיו דיסק

ואני מחבר עם מפצלים, אז כל אחד מהכיוונים משפיע גם על הסאב וגם על הקומפוננטים

לא כך?

במגבר יש 4 כניסות וחיברתי את המפצלים 1 ל1+3 וה2 ל2+4 כך צריך לחבר?

פורסם

תחבר את המפצלים ככה שמפצל אחד יהיה לקדימה ומפצל שני לאחורה. הבנת?

אצלי במגבר רשום Front ו rear וחיברתי מפצל אחד לFront ומפצל שני לRear

פורסם
הבעיה היא שנראה לי בגלל שיש רק יציאה אחת למגבר מהרדיו דיסק

ואני מחבר עם מפצלים, אז כל אחד מהכיוונים משפיע גם על הסאב וגם על הקומפוננטים

לא כך?

במגבר יש 4 כניסות וחיברתי את המפצלים 1 ל1+3 וה2 ל2+4 כך צריך לחבר?

 

חבוב,1 ו-2 זה זוג ו 3 ו-4 זה זוג.

בשיפוצים...

פורסם
טופ,

אז התקנתי היום את המערכת שלי

 

סאב עם תיבה מקורית Kicker COMP C12

קומפוננט Advent AX216

מגבר Cardinal V15

רדיו דיסק Pioneer DEH1150MP

 

התקנתי לבד(פעם ראשונה)

 

עכשיו..שאני שם ווליום יחסית גבוה(אני עדיין בהתלהבות:lol:)

אז הטרבל לפתע נעלם:shock:

והצליל הופך להיות אטום עד שאני מוריד ווליום ואז הוא חוזר...וחלילה

 

מישהו אמר לי שככה זה עם רדיו דיסק עם יציאה אחת למגבר, האמנם?

אין מה לעשות בנידון?

 

דבר נוסף, בגלל שיש יציאה אחת עם מפצלים, אני לא יכול לתחום את הסאב רק לבאסים בלי לשמוע מונו?

 

זהו חוץ מזה שומעים די חזק ודי מגעיל, אני מקווה שזה בגלל שעוד לא כיוונתי אותה

אז אם יש לכם טיפים בנושא הזה אני אשמח לשמוע

 

תודה

 

בחור נחמד לטוויטרים שלך יש "מנגנון" הגנה שמבוסס על טרמוסויץ' [PTC] אוקי? זה להגן שהם לא ישרפו לך הרכיב הזה שצבעו לרוב צהוב והוא עגול [כמו קבל] נמצא בקרוסאובר או על הטוויטר.

אם תבטל אותו הטוויטרים שלך יהפכו לגחים תוך פרק זמן קצר מאד

בקישור תוכל לראות איך נראה הרכיב הזה

http://www.bourns.com/ProductLine.aspx?name=polymer_ptc_resettable_fuses_multifuse

פורסם
אוקי אני ינסה להסביר לך, את הרמקולים אתה מכוון על HPF ואז מכוון את הHI-PASS עד שאתה שומע עיוותים ומחזיר טיפה אחורה.

את הסאב אתה מכוון על LPF ומכוון את הLOW-PASS עד שאתה שומע עיוותים ומחזיר טיפה אחורה

מקווה שעכשיו שהבנת, תעלה תמיד טוב לשטוף את העיניים עם משהו ;)

 

 

בבקשה...

ועדיין לא הולך לי עם הכיוונים

פתחתי נושא חדש עם תמונות של המגבר

20022011129.jpg

×
×
  • תוכן חדש...