Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אלו הפנסים האחוריים המקוריים של הבאס ?

 

לא הם של מודל חדש יותר 71+

יוני מ"יוני אופנועים" בירושלים 0505244105

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איך יש מכוניות יפות כמו הדודג' קורונט שאינן משופצות ונוסעות בגאווה ?

 

והVE בס ? וואווווו .......

 

אכן ישים עוד כלי רכב מעניינים שמחכים לגאולה .

 

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

ה"רביט"זה תלת רוסי תוצרת חברת "טולה" דגם מורביי-(נמלה ברוסית).

יש לי דומה שנות ה-80.

ru trike.jpg

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם
ה"רביט"זה תלת רוסי תוצרת חברת "טולה" דגם מורביי-(נמלה ברוסית).

יש לי דומה שנות ה-80.

אושרי!!!!!!!!!!!!

אני מקווה שהילדה שעל התלת זה לפחות מקורי

צביקה מרגלית

פורסם

איזה מקורי?ראיתי איך כולם עושים ועשיתי גם.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם

כל הכבוד על ההתמדה!

תודה על התמונות.

אם אני לא טועה השברולט 1958 שופצה בחיפה בשנות התשעים המוקדמות.

שלמה דן גדרון

פורסם
חבל על הפולקסווגן T1 :|

 

באמת רחמנות על הבאס הזה! :-(

הוא הופיע בעבר בשרשור של בחור שחיפש באסים ברחבי הארץ, וכבר אז היה רקוב עד היסוד.

 

את מסגרות החלון מחזיק רק הצבע, ומשום מה נראה לי שהוא התחיל את חייו כדגם מסחרי סגור וחלונות הצד הלא זהים,והמכוערים יש לציין, נחתכו פנימה בגסות.

 

לא מאמין שנראה אותו נוסע משופץ אי פעם, הלוואי שאתבדה.

יום אחד גם לי תהיה אוסטין אלגרו 1.3 שנת 78,

עם תא נוסעים אפוף עשן ומאורר שחותך אצבעות... :roflmao:

ורדה הוריאנט *כבר לא* מחכה לחלקים מברזיל... (הגיעו בשלום)

פורסם
ולסיום ,

דודג' קורונט 1950

וטרנספורטר 1966 מעניינת בצורתה , חלון קדמי חצוי , חלון הנהג והנוסע לידו,, חלון הזזה.

עד כאן להפעם !

להשתמע שוב בשבוע הבא ,

ושנמשיך לעסוק רק במה שאנחנו אוהבים ולא בזוטות.

מתניה את צביקה בע"מ ולייזר קשאני גם(הנעים לנו השבוע בחברתו).

חמישי חופשי--מסע בעקבות רכבי אספנות.

 

התעלתם על עצמיכם השבוע, איזה מציאות!

הקורונט 50' מפתיעה מבפנים, יפהפיה. מעניין אם נוסעת.

מר הלוי סיניור גם נראה במצב טוב למדי :lol:

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם
וטרנספורטר 1966 מעניינת בצורתה , חלון קדמי חצוי , חלון הנהג והנוסע לידו,, חלון הזזה.

פשוט מעצבנת החזירות של אנשים שחושבים שיש להם ביד אוצר.

הרכב הנ"ל נצפה לפני 5 וחצי שנים (!!!) ע"י ברק, והמחיר המבוקש היה 50K :roll:. עד אז הרכב עמד שם 5 שנים נוספות למכירה. 10 שנים שהוא יושב שם ומעלה אבק וחלודה.

אם הש^%ק היה משחרר אותו בסכום סמלי נמוך, מישהו היה יכול להנות ממנו ולהחזיר לו את נעוריו. סכום סמלי? הצחקתם את הבעלים. "מה קרה לך, זה אוטו נדיר, זה כמו של הפריקים בוודסטוק. אתה יודע כמה הוא שווה???" עוברות המחשבות בראשו של הבעלים.

חבל. :cry:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
פשוט מעצבנת החזירות של אנשים שחושבים שיש להם ביד אוצר.

הרכב הנ"ל נצפה לפני 5 וחצי שנים (!!!) ע"י ברק, והמחיר המבוקש היה 50K :roll:. עד אז הרכב עמד שם 5 שנים נוספות למכירה. 10 שנים שהוא יושב שם ומעלה אבק וחלודה.

אם הש^%ק היה משחרר אותו בסכום סמלי נמוך, מישהו היה יכול להנות ממנו ולהחזיר לו את נעוריו. סכום סמלי? הצחקתם את הבעלים. "מה קרה לך, זה אוטו נדיר, זה כמו של הפריקים בוודסטוק. אתה יודע כמה הוא שווה???" עוברות המחשבות בראשו של הבעלים.

חבל. :cry:

 

כאילו למה הקטע של חזירות ?

הוא בחר לעשות טעויות ,זה עדיין לא מאפשר לומר עליו חזירות .

הוא לא רוצה ,הוא רוצה רקוב ויקר ,מה תעשה לו ? תקרא לו חזיר ?

 

זה שמישהו אורב לו בפינה לקחת את הרכב ב6K ואחרי כן לשפצו ולבקש 50K ,זה בסדר ?

תגיד ,אם היה משחרר אותו מסודר ולא רקוב ב50K ,היית משכיב את הסכום ?

פורסם
כאילו למה הקטע של חזירות ? כי הוא דורש מחיר מופרז בעליל. ברור שכל אחד זכאי לבקש ככל העולה על רוחו, אבל בגבולות הטעם הטוב והסביר

הוא בחר לעשות טעויות ,זה עדיין לא מאפשר לומר עליו חזירות . איזה טעויות? על מה אתה מדבר?

הוא לא רוצה ,הוא רוצה רקוב ויקר ,מה תעשה לו ? תקרא לו חזיר ? כן

זה שמישהו אורב לו בפינה לקחת את הרכב ב6K ואחרי כן לשפצו ולבקש 50K ,זה בסדר ? כן. כי רכב משופץ שווה 50K

תגיד ,אם היה משחרר אותו מסודר ולא רקוב ב50K ,היית משכיב את הסכום ? לא, כי אני לא מחפש כזה וכלל לא חושב על רכישה. מותר לי לדבר בשם אנשים שכן מחפשים ולא מוצאים בגלל אנשים כאלה

שבת שלום

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב


×
×
  • תוכן חדש...