Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
.

שלושת התמונות משמאל , שברולט אפאש 10 שעובר תהליך שיפוץ יסודי מאוד(לפני מספר שבועות , צולמה השילדה ללא תא הנוסעים.

.

 

שברולט אפאש עם קפיצי סליל מאחור?:shock::?:

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש מקום לשקול אפשרות שתעשו תוכנית טלויזיה,בסגנון שני החברה בארה"ב שמחפשים מציאות

בערוץ ההסטוריה בהוט?:-)

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם
שברולט אפאש עם קפיצי סליל מאחור?:shock::?:

 

הו, כן, בהחלט, זוכר אותם, היו משייטים על הכביש כמו אוניה על גלי ים...

 

אני גם זוכר C-30 עם ידית הילוכים מתחת להגה... עם שלושה הילוכים! טנדר כבד (גלגלים כפולים מאחור), מנוע 6 טורי מסכן, ושלושה הילוכים?

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם
יש מקום לשקול אפשרות שתעשו תוכנית טלויזיה,בסגנון שני החברה בארה"ב שמחפשים מציאות

בערוץ ההסטוריה בהוט?:-)

 

 

התוכנית זהו מה-זה-מתסכלת... בכל אסם שהם מבקרים יש דברים שרוצים בשביל 50 תוכניות, אבל הם לוקחים 4-5 פריטים מממשיכים? לא מבין אותם.

 

אם הייתי סוחר כמוהם, הייתי נותן מחיר גלובאלי, מביא משאית וכמה תאילנדים ומוציא משהם ה-כל!

 

לא ככה?

 

(בעצם צריך לפתוח להם שירשור נפרד, כאן אנחנו סוטים מהנושא, אבל הרעיון... כאילו, מתניה וחבורתו, מה הסיכוי שתדעו על, נגיד איזה בית כפר כזה שיש בו מילון דברים מפעם שאף אחד לא נגע, ואולי גם איזו ענתיקה מעניינת?)

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם
את הפוסט הזה , קוראים יקרים , תרשו לנו להקדיש ליאיר לוסטיג,

טנדר פורד 1951 8V

ובאותו המקום נגלה לעיננו במקרה אופנוע B S A

צביקה,תודה על תשומת הלב,רק תיקון קטן ,המודל הוא 1952.

באורגינל הגיר היה על מוט ההגה ,ההילוך השני קפץ,והחלפתי לגיר על הריצפה.

פורסם

שוב , שלום לכולם.

השבוע היה שבוע חריג , וכוח עליון החליט להפר את השיגרה .

מתניה , בגלל אילוצים נאלץ להשאר במוסך ,

ואני נקראתי לדגל ללא אופציה של דחיה או ביטול.

אבל, החלטתי שגם אם הכוח הזה החליט לשנות לי את השגרה , לא אחזור בידים ריקות.

ההמשך יבוא!!!!!!!

_____111.jpg

2011-12-22 15.48.30.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

במסגרת הכשרת הנהגים על המפלצת המדהימה (אני מת עליה),סיירנו מעבר לקו הירוק ובתוכו ,

ומצאתי מספר הפתעות מעניינות .

ראשונה , מצאנו את היגואר , ובהמשך מוסטנג 65 כולל מבט פנים.

2011-12-20 11.18.33.jpg

2011-12-20 11.18.57.jpg

2011-12-20 11.21.07.jpg

2011-12-20 11.21.36.jpg

2011-12-20 11.21.48.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

נוסעים הלאה , ומהפינה בזוית העין מבצבץ רכב צהוב.

בצוע תרגולת ירידת חירום לשוליים , פריקה מהרכב , ולפנינו נגלה פורד גרנדה.

לאחר התיעוד ממשיכים הלאה , מסלול די קשה , מתרגלים נסיעה במורד תלול מאוד ומפותל, עצירה במחסום צ.ה.ל,

ובצידי הכביש "גזלן" מסוג רנו מסחרי , שמבקש התיחסות, אז , הוא קיבל.

2011-12-21 09.47.29.jpg

2011-12-21 09.47.50.jpg

2011-12-21 09.48.02.jpg

2011-12-21 13.40.16.jpg

2011-12-21 13.40.28.jpg

2011-12-21 13.41.05.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

ולסיום אני מקדיש פינת כבוד ואהבה למשאית האוטוקר ההיסטורית.

ובזאת נסיים להפעם.

איחולי חג אורים שמח

סוף שבוע נעים , ולהשתמע בשבוע הבא.

מתניה את צביקה בע"מ

חמישי חופשי--מסע בעקבות רכבי אספנות.

2011-12-22 09.43.22.jpg

2011-12-22 09.44.24.jpg

2011-12-22 09.44.41.jpg

צביקה מרגלית


×
×
  • תוכן חדש...