Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה הגיע יום חמישי הראשון של השנה האזרחית החדשה 2012.

נפתח באחולי שנה אזרחית טובה , פוריה , וציפיות שאינשאללה יתגשמו.

כמובכל יום חמישי יצאנו לדרך בששון ובתקווה לדברים חדשים ומעניינים.

תחנה ראשונה באחד המוסכים אי שם , מורד מהגרר , סיטרואן דיאן למטרת שיפוץ יסודי של מנוע ופחחות.

ובתמונות מתחת , פורד מוסטנג בהליכי שיפוץ מתקדמים.

2011-12-30 15.00.33.jpg

2011-12-30 15.01.08.jpg

2011-12-30 15.02.23.jpg

2011-12-30 15.02.42.jpg

2011-12-31 15.02.40.jpg

2011-12-31 15.02.58.jpg

2011-12-31 15.03.16.jpg

צביקה מרגלית

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פנינו לדוג דברים מעניינים נוספים,

וכאן פינת המשאיות האהובה עלינו.

בסדרת התמונות העליונה , משאית קומר.

בשורה התחתונה משאית דודג'. המשאית הזו זכורה לי , חונה בחצר בית ועליה עמוסים בקבוקי סיפון של סודה .

שמחתי כשראיתי שהמשאית נלקחה משם למטרת שיפוץ , אלא שכרגע לפחות , היא לא נראית יותר טוב .

אני תקווה שיש עליה תכנון , ונאחל לה בהצלחה.

2012-01-05 11.21.58.jpg

2012-01-05 11.22.17.jpg

2012-01-05 11.22.44.jpg

2012-01-05 11.23.07.jpg

2012-01-05 13.14.58.jpg

2012-01-05 13.14.25.jpg

2012-01-05 13.16.18.jpg

2012-01-05 13.17.57.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

הרכב שועט ליעד הבא ,

באחד הישובים שוכן לו מתחת לסככה ומוגן מפגעי הטבע, פורד F1 1949

התמונה בהמשך טייגר (מוקדש לבני הספל האיש ,האגדה והאוטובוס).

ובתמונות למטה , לנצ'יה .

2012-01-05 13.34.23.jpg

2012-01-05 13.34.52.jpg

2012-01-05 13.35.38.jpg

2012-01-05 15.28.53.jpg

2012-01-05 13.39.45.jpg

2012-01-05 13.38.54.jpg

2012-01-05 13.38.32.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

לפני הרבה שנים כשהייתי בחטיבת הביניים לפעמים היו שיעורים של "אל-סם" והאוטובוס הזה חנה בבית הספר.

ואם אני זוכר נכון השיעורים התנהלו בתוכו.

ford fiesta popular 1984:-P

פורסם

ולסיום ,

הילמן בשלבי שיפוץ , כבר ראינו את הרכב הספציפי הזה בשלבי שיפוץ אחרונים , ונפלה החלטה להתחיל את השיפוץ מחדש.

בתמונה למטה מבצבץ רנו קטר שבו מאובקת , אבל, יפיפיה ומושלמת ולצערי דלת המחסן השניה לא נפתחה , אבל עוד נחזור לשם.

ובזאת נסיים להפעם .

סוף שבוע נעים לכולם,

להשתמע שוב בשבוע הבא עם דברים חדשים.

 

מתניה את צביקה בע"מ ולייזר גם.

חמישי חופשי--מסע בעקבות רכבי אספנות.

2012-01-05 11.38.20.jpg

2012-01-05 11.40.13.jpg

2012-01-05 11.41.18.jpg

2012-01-05 12.02.17.jpg

2012-01-05 12.03.10.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

למתניה, צביקה ולייזר, תודה על ההזדמנות אתם נותנים לנו "אספני המחשב" להשתתף בחוויה שלכם.

עלו והצליחו!

שלמה דן גדרון

פורסם

התמונה בהמשך טייגר (מוקדש לבני הספל האיש ,האגדה והאוטובוס).

ובתמונות למטה , לנצ'יה .

 

כל הכבוד לכם על ההתמדה והנחישות!!

דרך אגב, לפי דעתי האוטובוס בתמונה הוא וולבו ולא טייגר

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם
הנה הגיע יום חמישי הראשון של השנה האזרחית החדשה 2012.

נפתח באחולי שנה אזרחית טובה , פוריה , וציפיות שאינשאללה יתגשמו.

כמובכל יום חמישי יצאנו לדרך בששון ובתקווה לדברים חדשים ומעניינים.

תחנה ראשונה באחד המוסכים אי שם , מורד מהגרר , סיטרואן דיאן למטרת שיפוץ יסודי של מנוע ופחחות.

ובתמונות מתחת , פורד מוסטנג בהליכי שיפוץ מתקדמים.

 

לבעל המקום קוראים דני נכון?

שיפץ לי ברקסים לחיפושית פעם, והפגין הרבה ידע, הטנדרון בפנים שלו (טלבוט).

בחור מאוד נחמד, עם המון ידע ונסיון והרבה שמחה לחלוק אותו.

הראה לי עבודות ריתוך שלו, אומנות לשמה.

יש סיכוי גבוה למצוא אצלו סנדלי בילום לכל מיני ענתיקות.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

התמונה בהמשך טייגר (מוקדש לבני הספל האיש ,האגדה והאוטובוס).

ובתמונות למטה , לנצ'יה .

 

תודה!

גם לדעתי זה לא טייגר. ראיתם אם יש לו כסאות?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
הרכב שועט ליעד הבא ,

באחד הישובים שוכן לו מתחת לסככה ומוגן מפגעי הטבע, פורד F1 1949

התמונה בהמשך טייגר (מוקדש לבני הספל האיש ,האגדה והאוטובוס).

ובתמונות למטה , לנצ'יה .

 

 

הלנציה דגם HPE יחסית ל-בטה קופה כאלו היו מעטות בארץ.

מכאני כמו ה-בטה רק מרכב גדול יותר.

כאב לב לראותה במצבה.

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם

  1. מצטרף להצדעות והחיזוקים - אתם עושים לי את הסופשבוע כל פעם מחדש!
  2. האוטובוס הוא וולבו.
  3. הדודג' הזו, בטוח שהיא אחת מהזוג בקרית אונו? אלו נלקחו לטובת מוזיאון תעבורה...?
  4. הדלת היא דלת של ויליס מכיוון שהקאבינה של המשאית היא 100% תוצאת הארץ, ומפיתוח וייצור חיפאי, אז למה לא לקחת דלת של וויליס, מוכנה על כל רכיביה ולנצל? גם לוח השעונים הוא של ויליס!
  5. עוד פעם תודה!

דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.


×
×
  • תוכן חדש...