Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שוב שלום לכולם ,

חזרנו!!!!!

בגלל אילוצים בעבודה , התחלנו היום באיחור , אבל מוטב מאוחר מאשר בכלל לא , וגם היום דגנו ברשת אמנם לא כמות ,

אבל איכות שלא נתקלים בה כל יום , והיה שווה .

נתחיל במשאית תידלוק מסוג לילנד , שכונתה בחיל האויר - "באוזר" ושמשה לתדלוק מטוסים.

ובשורה תחתונה , טנדר שברולט 4X4

 

כל משאיות תדלוק המטוסים בחיל האוויר נקראים כך עד עצם היום הזה.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
גדרון!

יום חמישי הבא, הגיע, ובזכות אנשים כמוך ואחרים נוספים , יש לנו את החשק הגדול להמשיך ולשתף.

כייף לדעת שאנשים עוקבים אחרי השרשור שלנו וגם מגיבים.

ואיך כבר אמרנו?! שנמשיך לעסוק במה שאנחנו אוהבים ולא במלחמות מיותרות.

אז , גם השבוע יש באמתחתינו אוצר תמונות מהסיור , למרות הגשם , שלא ישבור אותנו.

נתחיל למעלה מימין .

פורד טאונוס 2 דלתות

בהמשך דודג' אספן

ולמטה , פורד קומט

 

 

בעל הפורד קומט הכחולה שצילמתם בפתח תקווה לא כל כך אוהב שמצלמים את הרכב שלו. הוא מתגורר בסמוך.

לא מזמן נאלץ לשים שמשה קדמית חדשה מקדימה לאחר שאלמונים מנוולים ניפצו לו את השמשה.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

לידיעה

בעל הקומט היה אצלי בעסק

והוא אישר לצלם את מכוניתו

שנית מי שלא רוצה שיראו את רכבו

יכסה או יחנה אותו במקום שמור ולא בכביש

הכי ראשי שיש בפתח תקוה

פורסם
לידיעה

בעל הקומט היה אצלי בעסק

והוא אישר לצלם את מכוניתו

שנית מי שלא רוצה שיראו את רכבו

יכסה או יחנה אותו במקום שמור ולא בכביש

הכי ראשי שיש בפתח תקוה

 

 

למען הדיוק לא כביש הכי ראשי ובטח שלא כביש ראשי.

סך הכל רחוב מרכזי בשכונה מסויימת במערב פתח תקווה (אני מתגורר 2 רחובות ממיקום הרכב אותו צילמת).

בכל מקרה איך פיספסת את הפורד LTD שחונה בחלק המזרחי של הרחוב ואת החיפושית צבע לבן שחונה סמוך לפורד.

וגם את את כל החיפושיות של בחור מסויים שמפזר אותם בכל רחבי העיר מכסה אותם ומשאיר אותם לגורלם העגום.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
למען הדיוק לא כביש הכי ראשי ובטח שלא כביש ראשי.

סך הכל רחוב מרכזי בשכונה מסויימת במערב פתח תקווה (אני מתגורר 2 רחובות ממיקום הרכב אותו צילמת).

בכל מקרה איך פיספסת את הפורד LTD שחונה בחלק המזרחי של הרחוב ואת החיפושית צבע לבן שחונה סמוך לפורד.

וגם את את כל החיפושיות של בחור מסויים שמפזר אותם בכל רחבי העיר מכסה אותם ומשאיר אותם לגורלם העגום.

אז זהו!!

שמנו קווים אדומים של מה לא לצלם ע"מ לשמור על פרטיותם של בעלי הרכבים.

אחד מהקווים הוא , לא להרים כיסויים של רכבים ללא רשות הבעלים וכמובן גם שלא לצלם,

ולא לצלם רכבים שחונים בחניות פרטיות ללא אישור הבעלים.

ועל עקרונות אלו אנחנו שומרים באדיקות.

אנחנו מעוניינים שהמשיך את השירשור בהנאה וכבוד לפורום , לנו , ולבעלי הרכבים.

צביקה מרגלית

פורסם
למען הדיוק לא כביש הכי ראשי ובטח שלא כביש ראשי.

סך הכל רחוב מרכזי בשכונה מסויימת במערב פתח תקווה (אני מתגורר 2 רחובות ממיקום הרכב אותו צילמת).

בכל מקרה איך פיספסת את הפורד LTD שחונה בחלק המזרחי של הרחוב ואת החיפושית צבע לבן שחונה סמוך לפורד.

וגם את את כל החיפושיות של בחור מסויים שמפזר אותם בכל רחבי העיר מכסה אותם ומשאיר אותם לגורלם העגום.

 

דווקא את זו שהוא נוסע בא גנבו לפני כמה ימים.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

שוב!!!!!!! שלום לקוראי הפורום.

חזרנו מעוד חמישי חופשי מהנה .

היום החלטנו לסייר גם במרחב הציבורי וגם במוסכי השיפוץ הפרטיים.

נתחיל במרחב ובהמשך נגיע גם למשפצים.

הראשונה מימין שפגשנו, שברולט מאליבו 71/72

בהמשך , שברולט מאליבו 73

ובתמונה למטה , טנדר פורד דאבל קבינה (לא הצלחתי להגיע ולצלם את המשך הקבינה )

2011-12-15 09.27.45.jpg

2011-12-15 09.28.33.jpg

2011-12-15 09.38.46.jpg

2011-12-15 09.39.21.jpg

2011-12-15 16.04.36.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

את הפוסט הזה , קוראים יקרים , תרשו לנו להקדיש ליאיר לוסטיג,

טנדר פורד 1951 8V

ובאותו המקום נגלה לעיננו במקרה אופנוע B S A

2011-12-15 10.26.14.jpg

2011-12-15 10.26.33.jpg

2011-12-15 10.27.11.jpg

2011-12-15 10.37.00.jpg

2011-12-15 10.40.55.jpg

2011-12-15 10.41.30.jpg

2011-12-15 10.43.30.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

האנדרנלין עובד וממשיכים הלאה כדי לנסות לבלוע את העולם כמה שיותר.

הבטחנו מוסכים? אז?!

קצת רכבים בתהליך שיפוץ.

שלושת התמונות משמאל , שברולט אפאש 10 שעובר תהליך שיפוץ יסודי מאוד(לפני מספר שבועות , צולמה השילדה ללא תא הנוסעים.

בהמשך טנדר פורד F100 גם הוא בתהליך שיפוץ (לא להתבלבל ! זה לא אותו הרכב)

והאחרון , פורד קומט S22 1962 בעברו היה בבעלותי , התגלגל לגבעת אולגה , ראשון לציון , ומי יודע לאן עוד .

הרכב עשה בשנים האחרנות הרבה קילומטרים (על הגרר).

מקווה בשבילו שהפעם יגיע לגאולה , וינוע על גלגליו במהרה בימינו.

2011-12-15 11.33.44.jpg

2011-12-15 11.33.58.jpg

2011-12-15 11.34.17.jpg

2011-12-15 11.34.41.jpg

2011-12-15 11.34.59.jpg

2011-12-13 15.54.51.jpg

2011-12-13 15.59.09.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

המשכנו הלאה לתחנתינו האחרונה להיום,

כבאית G M C משנת 1961/62 .

הכבאית חונה בסככה ומעלה שכבת אבק , שני גורמים שעוזרים לה להשמר.

הכבאית מאובזרת ומדוגמת מצויידת במנוע .6V

אני חייב לציין שפשוט ישבנו ליד הכבאית , בהינו בה ופשוט היה קשה להתנתק.

ומכיון שגם מהשרשור קשה לי להתנתק , אבל מחר זה לא יום חמישי וצריך יהיה לקום לעבודה ,

אז, ניפרד כידידים :-D

עד כאן להפעם ,

סוף שבוע נעים ,

ולהשתמע שוב בשבוע הבא ,

מתניה את צביקה בע"מ וליזר גם (עזיזי הבריז*)

חמישי חופשי-- מסע בעקבות רכבי אספנות.

2011-12-15 12.06.21.jpg

2011-12-15 12.07.09.jpg

2011-12-15 12.07.27.jpg

2011-12-15 12.08.20.jpg

2011-12-15 12.08.33.jpg

2011-12-15 12.14.10.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

הוא עדין יושב באותו מקום?

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.


×
×
  • תוכן חדש...