Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז!

אם יש מי מקוראי הפורום שיכול לכוון/ליעץ , מאיפה מתחילים? במה זה כרוך? , יבורך.

 

כמו כל ספר, מתחילים בהקדמה, וכורכים בכריכה (קשה).

:roll::roll:

 

אני יכול לקשר אתכם למי שמוציא (בהוצאה עצמית, שזה מה שאתם רוצים אם אני מבין נכון) את האלבומים של ליגות הספורט המוטורי בשנתיים האחרונות, אם זה מעניין.

 

אסף.

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כמו כל ספר, מתחילים בהקדמה, וכורכים בכריכה (קשה).

:roll::roll:

 

אני יכול לקשר אתכם למי שמוציא (בהוצאה עצמית, שזה מה שאתם רוצים אם אני מבין נכון) את האלבומים של ליגות הספורט המוטורי בשנתיים האחרונות, אם זה מעניין.

 

אסף.

קדימה!!!!!!!!!!!!!!!

תן חיבור.

(דבר איתי בפרטי או בנייד 050-259283)

תודה,

צביקה מרגלית

פורסם

קר ! קר שם בחוץ !!!

השעון לא נעצר ויום חמישי צץ לו שוב .

קר ומאוד לא נעים להסתובב , ואנחנו מחפשים אובייקטים קרובים לבית , ומצאנו.

מימין , פורד אנגליה 1200

ובהמשך פורד מבריק

_____005.jpg

_____104.jpg

_____105.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

משתי מכוניות שצילמנו , נוצרה הרגשה פנימית שלא סיפקנו את הסחורה , גם כלפי המתמידים לבקר בשרשור מידי שבוע,

וגם כלפינו פנימה . משהו חסר ולא מושלם.

בתושיה , קור רוח , אומץ לב ודבקות במטרה ,אנחנו יוצאים למסע השבועי , ושום מזג אויר לא יעצור אותנו.

פניינו אי שם מזרחה .

ראשונה מימין שוכנת לה בבטחה , פיאט בלילה ,

בהמשך ביבי פורד שניסה להיות קבריולט , וזמי , שחקן אורח , מלטף אנגליה 1958

בשורה למטה , כאילו המשך משבוע שעבר , שוב צץ רנו פרגונט , ובתחנה הבאה , אוסטין A50

_____006.jpg

_____027.jpg

_____031.jpg

_____035.jpg

_____043.jpg

_____044.jpg

_____055.jpg

_____065.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

השמים קודרים והשעון מסרב להעצר ,והמשכנו לעוד שלוש תחנות אחרונות.

בתחנה הקרובה, מצאנו שבי ואן 1969

בהמשך וליאנט 1975

ואחרון חביב לחובבי הסאאב , סאאב 96 מנוע טאונוס V4

אני חייב להתנצל הפעם על איכות התמונות , נתתי לסטג'ר מתניה , לצלם . נוסיף לו שעות סטאג' בתקווה שישתפר.

ובזאת נסיים להפעם .

סוף שבוע נעים וחמים ,

מתניה את צביקה בע"מ וזמי גם .

חמישי חופשי -- מסע בעקבות רכבי אספנות.

_____116.jpg

_____117.jpg

_____118.jpg

_____119.jpg

2012-01-12 11.36.40.jpg

2012-01-12 11.37.11.jpg

2012-01-12 11.37.32.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

צביקה מתניה כל הכבוד! מתברר שיש עוד הרבה מכוניות לשיפוץ בארץ.אולי הענין בהם ידרבן את הבעלים שלהן לשפץ או למכור למישהו שירים את הפרויקט.

שלמה דן גדרון

פורסם

מדהים כל פעם מחדש כמה רכבים עוד יש פה, האופנוע נראה כמו BSA A7 משנות ה50

לחשוב שהוא עובר את הסערה בחוץ ככה לבד על הגג..עצוב.:?

a7ss.jpg

פורסם
משתי מכוניות שצילמנו , נוצרה הרגשה פנימית שלא סיפקנו את הסחורה , גם כלפי המתמידים לבקר בשרשור מידי שבוע,

וגם כלפינו פנימה . משהו חסר ולא מושלם.

בתושיה , קור רוח , אומץ לב ודבקות במטרה ,אנחנו יוצאים למסע השבועי , ושום מזג אויר לא יעצור אותנו.

פניינו אי שם מזרחה .

ראשונה מימין שוכנת לה בבטחה , פיאט בלילה ,

בהמשך ביבי פורד שניסה להיות קבריולט , וזמי , שחקן אורח , מלטף אנגליה 1958

בשורה למטה , כאילו המשך משבוע שעבר , שוב צץ רנו פרגונט , ובתחנה הבאה , אוסטין A50

 

לחדי העין:בלילה 1935 שלימה מחכה לתורה..

פורסם
משתי מכוניות שצילמנו , נוצרה הרגשה פנימית שלא סיפקנו את הסחורה , גם כלפי המתמידים לבקר בשרשור מידי שבוע,

וגם כלפינו פנימה . משהו חסר ולא מושלם.

בתושיה , קור רוח , אומץ לב ודבקות במטרה ,אנחנו יוצאים למסע השבועי , ושום מזג אויר לא יעצור אותנו.

פניינו אי שם מזרחה .

ראשונה מימין שוכנת לה בבטחה , פיאט בלילה ,

בהמשך ביבי פורד שניסה להיות קבריולט , וזמי , שחקן אורח , מלטף אנגליה 1958

בשורה למטה , כאילו המשך משבוע שעבר , שוב צץ רנו פרגונט , ובתחנה הבאה , אוסטין A50

 

לחברים בע"מ

האוסטין היא מדגם A55 1957 הדגם עם האוברדרייב

יוני מ"יוני אופנועים" בירושלים 0505244105

פורסם
מדהים כל פעם מחדש כמה רכבים עוד יש פה, האופנוע נראה כמו BSA A7 משנות ה50

לחשוב שהוא עובר את הסערה בחוץ ככה לבד על הגג..עצוב.:?

 

אכן עצוב :cry: אך יגיע יומו והוא יהיה כחדש:-D

יוני מ"יוני אופנועים" בירושלים 0505244105

פורסם
אכן עצוב :cry: אך יגיע יומו והוא יהיה כחדש:-D

 

אם הוא שלך אני כבר פחות עצוב :-) ,נראה כאילו פחות ופחות אנשים מחפשים לשפץ היום אופנועים בריטים ישנים

 

וחבל.

פורסם

אתמול אחה"צ חשבתי עליכם צוות יקר , הגשם העז העלה בי את הספק שנראה

עדכון למסורת המרתקת והינה הבוקר , הופתעתי לטובה :-)

 

כמה טוב ........

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

אתם 10 קבלו Like :ok:

כולי אחוז קינאה

השלב הבא מדור שידוכים לאלו המוזנחות שאולי מי מהקוראים יציל.

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter


×
×
  • תוכן חדש...