Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שאלה, למה בתקופה ההיא, אישרו לרכבים עם הגה ימיני רישוי ישראלי? ומה עם לגבי היום? זה נראה לי דיי מוזר, כי הריי מדינת ישראל לא מאשרת בשום פנים ואופן לייבא רכב שההגה שלו בצד ימין. מישהו מוכן להסביר לי למה זה לרכב הזה ספציפית?

 

לא מדויק. כל משאיות הניקוי שנוסעות בארץ הם בעלי הגה ימני ורישוי ישראלי כדת וכדין

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

צוות "חמישי חופשי --מסע בעקבות רכבי אספנות " מודה שוב לכל המפרגנים למיניהם.

אתם נותנים לנו את הדלק להמשיך.

להתראות בחמישי הקרוב.

מתניה את צביקה בע"מ לייזר ועזיזי גם.

צביקה מרגלית

פורסם

שלום לכול קוראינו.

גם הפעם , השבוע לא איכזב , ויום חמישי הגיע.

גשם , קר , קר שם בחוץ ,אבל שום דבר לא ישבור אותנו בביצוע המשימה , שחיכינו לה כל השבוע.

התחלנו באחד ממושבי האיזור.

ראשון , פגשנו בטרקטור JOHN DEERE 1030

בהמשך נח לו בדממה רנו 6

ולא רחוק ממנו מחכה לימים טובים יותר זפיר משנות ה- 60

צעדנו הלאה ובאחת הסככות מצאנו אופנוע BMW R25 1955

2012-02-10 16.28.24.jpg

2012-02-10 16.28.46.jpg

2012-02-10 16.29.10.jpg

2012-02-16 11.40.39.jpg

2012-02-16 09.15.12.jpg

2012-02-16 09.15.29.jpg

2012-02-16 09.15.43.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

יאללה צריך להתחמם.

אנחנו נודדים למחוזות אחרים במדינתינו.

שתי מכוניות BMW

בהמשך , שברולט פרנקלין שהיה בעברו אמבולנס.

והתמונות הנוספות מזכירות את המגרשים בארה"ב

2012-02-16 13.06.15.jpg

2012-02-16 13.07.01.jpg

2012-02-16 13.06.34.jpg

2012-02-16 13.46.59.jpg

2012-02-16 13.47.14.jpg

2012-02-16 13.46.13.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

ונעבור לפינתינו האהובה,פינת הטנדרים והמסחריות.

ראשון , סטודיבקר צ'אמפ , אחיו המשופץ כיכב בשבוע שעבר.

בהמשך גרומן בגרסה קטנה.

ולמטה טנדר DODGE D200

2012-02-16 13.46.48.jpg

2012-02-16 13.03.11.jpg

2012-02-16 13.03.48.jpg

2012-02-16 13.04.01.jpg

2012-02-16 13.55.11.jpg

2012-02-16 13.54.43.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

תמשיכו כך. תודה רבה.

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם

הגשם לא מפסיק , המצלמה נרטבת , ואין ברירה , עושים אתנחתא אצל חבר מועדון יקר,ומכיון שלא בקשתי את רשותו , לא אפרסם את שמו.

נכנסנו להתחמם ולשתות קפה בסדנת השיפוץ.

שימו לב לסדר המופתי בשולחן העבודה . לא ראיתי כזה מסדר בשום מעבדה . ופשוט ראוי להערצה.

2012-02-16 13.08.07.jpg

2012-02-16 13.08.41.jpg

2012-02-16 13.09.07.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

ונקנח להיום ,

סיטרואן טרקסיון שמוצג בתוך אחת החנויות בתל אביב.

ובנימה זו נסיים להפעם וניפרד כידידים.

סוף שבוע נעים לכולם.

להשתמע שוב בשבוע הבא.

מתניה את צביקה בע,מ ולייזר גם.

חמישי חופשי--מסע בעקבות רכבי אספנות.

IMG_0192.jpg

IMG_5196.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

אין עליכם! כל הכבוד על ההתמדה ועל הילהלומים שאתם מציגים לנו כל סוף שבוע!

האם הכחולה קאדילאק מסוף שנות הארבעים תחילת שנות החמישים?

שלמה דן גדרון

פורסם

חזרתם להפתיע כל פעם מחדש,הטנדר צאמפ החבר המשפץ ידוע בקפדנותו לירידה לפרטים ואופן עבודתו מדהים :)

המשיכו ותהנו :)

עופר בן צבי

פורסם
שכחתי לציין שהפיג'ו 404 מוקדש לעידית פידי

והאודי 100 מוקדש לשני האספים.

 

מודה ומתוודה שאם לא שולחים לי לינק אני לא רואה כלום. סליחה.

איזה דבר מדהים שאתם עושים. גאה בכם.

תודה על ההקדשה.

אוהבת את פג'ו שלי ורכבים עתיקים בכלל.

תודה

ושבת שלום לכולם

עידית בן הרוש

פורסם
אין עליכם! כל הכבוד על ההתמדה ועל הילהלומים שאתם מציגים לנו כל סוף שבוע!

האם הכחולה קאדילאק מסוף שנות הארבעים תחילת שנות החמישים?

אני מבין שכבר בקרת במקום!

צביקה מרגלית

פורסם

אין ספק שהחבר מחזיק אוצרות, וידוע כפדנט ברמות. מספיק להסתכל באוצרות שלו במגרש כדי להבין את האהבה המוטורית שלו.

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989


×
×
  • תוכן חדש...