Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חזרנו!!!!!!!!!!!

כמה כייף כל שבוע לחזור ליום חמישי.

אז, כהרגלינו בקודש יצאנו גם השבוע למסע הקסום , שאנחנו יודעים תמיד איך הוא מתחיל ולא יודעים איך הוא יגמר.

להודות על האמת , כמעט בכל מסע שכזה , אנחנו מופתעים מחדש מתגליות שגם אנחנו לא ציפינו.

נתחיל במכוניות הדוממות .

מימין הדופין , ובהמשך פורד אנגליה

בשורה התחתונה ,

הוולוו שהיה בתקופתו סמל של מעמד , ובהמשך , רנו 4 ששירתו ברובם בצה"ל.

55 002.jpg

55 003.jpg

55 023.jpg

55 026.jpg

55 028.jpg

55 030.jpg

55 011.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

להבדיל מהשבועות האחרונים , הפעם מזג האוויר פעל לטובתינו.

השמש זרחה לכבודינו , והיה פשוט נעים לשוטט .

אז נתקלנו בחיפושית עם מבט מתחנן להצלה ,

סיטרואן ולידו שוכן האוטוביאנקי האדומה , ובהמשך דיאן 6 באמצע שיפוץ יסודי במיוחד.

בשורה התחתונה ווספה 150 , קרמן גיאה ,והסמיטריילר שצולם תוך כדי נסיעה(נדמה לי שזה הקנוורט, לא בטוח).

55 027.jpg

55 031.jpg

55 032.jpg

2012-03-02 09.20.42.jpg

55 019.jpg

20120307_131659.jpg

55 034.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

וקצת רכבים שרוח החיים עדיין נושמת במנועם .

דודג' דארט , וחיפושית קבריולט(גג נפתח).

למטה, חיפושית נוספת ובהמשך MG שהיתה בבעלותו של טייס שנהרג, והאב משמר את הרכב בצורה יוצאת מן הכלל ,

שהגיע למוסך לבקורת לפני טסט.

55 006.jpg

55 014.jpg

55 012.jpg

55 013.jpg

55 007.jpg

20120308_104444.jpg

20120308_104506.jpg

20120308_104518.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

היום עומד להסתיים , השמש מתחילה להיפרד מאיתנו . מתי כבר יהיה שעון קיץ ונרויח עוד מספר שעות סיור?!

אז נתקלנו בעוד וולוו , וקרטינה סטיישן 68 הלוכים בהגה וספסל קדמי (3 נוסעים קדימה).

בשורה התחתונה טנדר פורד 1954 שמסתתר בצל, ותרשו לי להוסיף את הפורד שלי 1949 V8 ראש שטוח.

55 024.jpg

2012-03-06 09.00.21.jpg

2012-03-06 09.00.38.jpg

2012-03-06 09.01.17.jpg

2012-02-29 17.15.19.jpg

20120306_154234.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

ולסיום ,

כבוד לעולה חדשה Rolls-Royce Silver Shadow 1976

שעשתה עליה ונמצאת שלבי איזרוח . לצערי נגרם לה קצת נזק מכאני בגרירה מהנמל למשכנה החדש , אבל ,

בסבלנות והרבה אורך רוח הכל יסתדר.

ובזאת ניפרד להפעם,

להשתמע בשבוע הבא (שיגיע כבר).

מתניה את צביקה בע"מ ולייזר גם.

חמישי חופשי--מסע בעקבות רכבי אספנות.

20120307_123624.jpg

2012-03-02 09.22.52.jpg

20120307_124059.jpg

20120307_124108.jpg

20120307_124114.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

שלום.

 

בעל הא MG הוא איש יקר וידיד שלי

ואני מוכרך לציין שכול המשפחה מדהימה

אנשים שהם דוגמא ומופת

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

 

בעל הא MG הוא איש יקר וידיד שלי

ואני מוכרך לציין שכול המשפחה מדהימה

אנשים שהם דוגמא ומופת

 

בברכה בני ל.

כל מילה בסלע.

צביקה מרגלית

פורסם

ה-MG יפה, רק הערה קטנה לגביה - יחידת האיתות/ אור חניה מורכבת בה הפוך. אלא אם כן זה נעשה בכוונה אם מבחירה חופשית ואם בעקבות איזשהי תקנה של משרד הרישוי לגבי MGB.

שוב, לא בגלל שמעניין אותי להיות הפוק שמציין את זה, אלא בגלל שבמקרה אני מכיר את הדגם והבחנתי בכך.

פורסם

הפורד קורטינה מאד נדירה , אם זכור לי גם בשנות שיווקה בארץ דגם הסטיישן היה נדיר, אוטו מקסים.

תודה על השיתוף, שרשור מאד מעניין.

jeep wagoneer 1985

suzuki vstrom 650 2005

פורסם
היום עומד להסתיים , השמש מתחילה להיפרד מאיתנו . מתי כבר יהיה שעון קיץ ונרויח עוד מספר שעות סיור?!

אז נתקלנו בעוד וולוו , וקרטינה סטיישן 68 הלוכים בהגה וספסל קדמי (3 נוסעים קדימה).

בשורה התחתונה טנדר פורד 1954 שמסתתר בצל, ותרשו לי להוסיף את הפורד שלי 1949 V8 ראש שטוח.

 

שאלה

האם גם היום על פי תקנות התעבורה מותר להסיע סקורטינה שני אנשים לצד הנהג ?

 

מה בעצם קובע ? מבנה הרכב שמאפשר זאת ,הרישום בניירת , או מה שמשרד התחבורה מותיר כיום ?

 

תודה למשיב

פורסם

קובע מה שכתוב ברשיונות,שנובע מהעובדה שיש ספסל אחד וההילוכים בהגה

ולכן היושב ליד הנהג לא מפריע לנהיגה.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם

אם אני לא טועה הווספה היא מדגם GS, דגם יחסית נדיר ומאחרוני הווספות ה"עגולות",אם כן אז הנפח שלה אמור להיות 160 סמ"ק


×
×
  • תוכן חדש...