Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יאללה צריך להתחמם.

אנחנו נודדים למחוזות אחרים במדינתינו.

שתי מכוניות BMW

בהמשך , שברולט פרנקלין שהיה בעברו אמבולנס.

והתמונות הנוספות מזכירות את המגרשים בארה"ב

 

 

שלום.

 

אכשו אני יודע להיכן נעלמה הקאדילק של

"קוזו אקמוטו"

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני מבין שכבר בקרת במקום!

 

ממש לא יודע על מה אתה מדבר.

פשוט מזהה את הרכב ובגלל הצילום המצומצם קשלה לקבוע את שנת היצור. ברור שהוא לא יותר חדש מ 1955 כי ב 1956 הגלגל החליף צבע מאדום לשחור...

אשמח אם תשלח לי הודעה פרטית היכן הרכב ושל מי. מספר טלפון ישמח אותי עוד יתר. כמובן שתשאל את בעל הרכב קודם לכן.

שלמה דן גדרון

פורסם

לסיירים שלום,

 

שוב תודה על החוויה השבועית, וגם בקשה -

לפני כמה שנים התפרסמה בלוח של קלאסיקאר מודעה על מכירה של רכבים שונים במיקום אחד.

היו שם שניים-שלושה וויליסים שונים ואני תוהה מה עלה בגורלם.

 

attachment.php?attachmentid=236635&d=1302212291

 

האם אתם, או מישהו מהקוראים של השרשור הזה מכירים את 'האוסף' ויכולים לשלוח בה"פ פרטים ומיקום?

 

תודה,

 

אור

פורסם

שוב שלום לכווווווווווולם.

יום חמישי חדש הגיע , וכהרגלינו משכבר הימים עוד מסע יוצא לדרך.

השבוע מכל מיני סיבות , לא כל כך תיכננו את יום חמישי,וכשהוא הגיע , היו קצת חששות שלא נספק את הסחורה.

אבל מי אנחנו שנרים ידיים , והחלטנו שנצא למסע השבועי עם כלום , שבהמשכו נראה מה יילד יום.

אז,,, בתושיה , קור רוח , אומץ לב ודבקות במטרה יצאנו למסע ולא חזרנו ביידים ריקות.

ראשון להתקל בו היה גוף של רום 1301 יוצר בארץ עם מנועי הילמן .

ובאמצע שום מקום בין העצים נח לו כרמל דוכס מנוע טריומף.

נודדים הלאה , מרסדס 280

וקורטינה 1600 1972 דגם XL

2012-02-23 10.56.57.jpg

2012-02-23 13.37.46.jpg

2012-02-23 12.02.54.jpg

2012-02-23 12.03.15.jpg

2012-02-23 13.47.06.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

השמש זורחת , תרתי משמע , וההפתעות מתחילות לצוץ.

טנדר פרגו שעבר תרומת איברים , ולידו נחה לה , סימקה ארונד

התמונות בשורה התחתונה , פנים/חוץ מוקדשות לבני הספל (ניקיתי בשבילך את השעונים מטונה של אבק).

2012-02-23 13.55.56.jpg

2012-02-23 13.56.31.jpg

2012-02-23 13.56.42.jpg

2012-02-23 13.58.32.jpg

2012-02-23 13.59.54.jpg

2012-02-23 14.00.24.jpg

2012-02-23 14.00.40.jpg

2012-02-23 14.01.56.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

לא פחות מעניין במסע השבועי שלנו הוא האנשים שאנחנו פוגשים תוך כדי,,רובם מסבירי פנים ללא היכרות מוקדמת.

כשהיינו היום באחד המושבים, נזכרתי שישנו אספן באותו ישוב ששוחחתי איתו לפני כ-5 שנים , ואז הוא כבר לא היה כל כך צעיר.

החלטתי לצלצל אליו די בחשש כשאני לא יודע איזו הפתעה מחכה לי מצידו השני של הקו.

לשמחתי שמעתי את קולו , ומיד קבלנו הזמנה לבקר אצלו בבית.לא אסגיר את גילו רק אציין שהוא מבוגר מאבא שלי (שהוא בן 85 )

בכמה שנים טובות.

האיש , מלח הארץ, נולד בכפר תבור ,בעברית הרהוטה ,ריתק אותנו בסיפוריו מלידתו , תקופת האנגלים , הגיוס בגיל 16

ובהמשך , שירות בצהל , ובהמשך כחבר באשד לימים אגד.

קירות הבית מעוטרים בתעודות חתומות ע"י בר לב , רבין ועוד .הקירות האחרים מלאים בחפצי אספנות מעניינים.

בחצר הבית ישנם כלים חקלאיים מהתקופה ההיא וכן שני טרקטורים , הצהוב זחל מדגם קטרפילר די 2

הטרקטור הירוק מסוג הולדר.

בתמונות למטה רדיו מהתקופה , וושתי תמונות שהצטלמנו איתו.(בתמונה האחרונה אין לי שן זהב).

 

העליתי את הסיפור ע"מ לשתף אותכם בחוויות המדהימות שנקרות לנו כבדרך אגב.

2012-02-23 13.24.38.jpg

2012-02-23 13.24.53.jpg

2012-02-23 13.30.28.jpg

2012-02-23 13.30.56.jpg

2012-02-23 13.29.39.jpg

2012-02-23 13.16.40.jpg

2012-02-23 13.18.00.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

יכולנו להמשיך ולשמוע בצמא את סיפוריו של האיש המדהים,אבל צריך להמשיך במשימה.

המשכנו לתחנתינו האחרונה ,

דודג' 1947 אוטנטי לחלוטין.

לסיום , תודות לגידי וולטר שאירח אותנו ולקח אותנו לסיור , לא פחות ולא יותר , עם מרסדס(אם כבר אז כבר, עד הסוף).

ובזאת באמת נסיים להפעם כהרגלינו , באיחולי סוף שבוע נעים ומהנה לכולם.

להשתמע בשבוע הבא .

מתניה את צביקה בע"מ , לייזר ואמיר הלוי גם.

חמישי חופשי--מסע בעקבות רכבי אספנות.

2012-02-23 13.26.45.jpg

2012-02-23 13.29.16.jpg

2012-02-23 13.30.07.jpg

צביקה מרגלית

פורסם
השמש זורחת , תרתי משמע , וההפתעות מתחילות לצוץ.

טנדר פרגו שעבר תרומת איברים , ולידו נחה לה , סימקה ארונד

התמונות בשורה התחתונה , פנים/חוץ מוקדשות לבני הספל (ניקיתי בשבילך את השעונים מטונה של אבק).

 

וואו...תודה!

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
שוב שלום לכווווווווווולם.

יום חמישי חדש הגיע , וכהרגלינו משכבר הימים עוד מסע יוצא לדרך.

השבוע מכל מיני סיבות , לא כל כך תיכננו את יום חמישי,וכשהוא הגיע , היו קצת חששות שלא נספק את הסחורה.

אבל מי אנחנו שנרים ידיים , והחלטנו שנצא למסע השבועי עם כלום , שבהמשכו נראה מה יילד יום.

אז,,, בתושיה , קור רוח , אומץ לב ודבקות במטרה יצאנו למסע ולא חזרנו ביידים ריקות.

ראשון להתקל בו היה גוף של רום 1301 יוצר בארץ עם מנועי הילמן .

ובאמצע שום מקום בין העצים נח לו כרמל דוכס מנוע טריומף.

נודדים הלאה , מרסדס 280

וקורטינה 1600 1972 דגם XL

 

נראה לי שהקורטינה דווקא GL

הגנטים המיוחדים וגג הסקי .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
נראה לי שהקורטינה דווקא GL

הגנטים המיוחדים וגג הסקי .

 

דרור .

 

זו קורטינה דור 3, דגמי ה-GL היו מדור 4,

הקורטינה הנ"ל מדגם LX או GXL, אני מהמר על GXL,

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
נראה לי שהקורטינה דווקא GL

הגנטים המיוחדים וגג הסקי .

 

דרור .

היי דרור.

הדגם הזה ספציפית הוא XL וודאי.

למיטב ידיעתי בקורטינות MK3 הדגמים הופיעו ברמות גימור שונות מהבסיסי L והמשיך XL,GT, GLX

לי לפחות לא מוכר דגם GL

שבת שלום.

צביקה מרגלית


×
×
  • תוכן חדש...