Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לקוראי הפורום.

וידוי קטן:

השבוע חששנו שלא נעלה את השרשור בפורום , כיוון שפנינו , ובעקבות כך גם קבלנו , הזמנה לבקר במפעל פלסאן שבקבוץ סאסא שבגליל המערבי .

המפעל עוסק במע. מיגון ובין הייתר מיגון רכבים , ולכן לא תוכננו אתרים אחרים לביקור.

הסיור במפעל היה מדהים ומרתק .התלווינו בסיור למיקי , שסייר איתנו וחשף בפנינו טכנולוגיות מיגון מדהימות לרכבים פרי וגאוות המוח הישראלי, והרעיף עלינו בהסבריו המרתקים .

ובהזדמנות זו , המון תודות למיקי.

כיוון שהמפעל מסווג בטחוני לא הורשינו לצלם, ולכן לא נוכל לשתף אותכם ברשמים.

אבל,,,

כמו כמעט בכל שבוע נקרים בדרכינו גם דברים לא מתוכננים , ולמזלינו זה קרה גם הפעם.

ראשונה , נקרתה בדרכינו משאית רכינה מאק משנות ה- 70

בהמשך שברולט אלקמינו עם מכסה מנוע מוגבה

ורכב נוסף ממשפחת השברולט - הקורבט.

נוסעים בכביש הצפון ולפתע מבצבץ מזווית העין רכב חשוד. פניית פרסה ,חוזרים למקום האירוע , ושם נגלה אופל קדט.

20120315_133208.jpg

20120315_141654.jpg

20120315_143305.jpg

20120315_143351.jpg

20120315_151235.jpg

20120315_151240.jpg

20120315_151253.jpg

צביקה מרגלית

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גם השבוע לא עוזב אותנו הגשם .אנחנו נוסעים בהרי הגליל והעננים מתחתינו.

לא בכל פעם נופלת ההזדמנות לביקור בצפון ,והחלטתי למשוך את הצוות שאיתי ולטפס לקבוץ חניתה שעל גבול לבנון,

החלטתי לעשות ביקור שורשים /נוסטלגיה לשתף ולהראות לחברי את המקום בו נולדתי , גדלתי והתחנכתי.

הקבוץ מתקופת חומה ומגדל ובפתח מוזיאון הקבוץ עומדת שריונית מהתקופה(הורכבה על פורד בולדוג)

20120315_143913.jpg

20120315_143929.jpg

20120315_143944.jpg

20120315_144008.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

יורדים חזרה את הפיתולים החדים מחניתה , הנוף מדהים.

מתחילים לחתור חזרה דרומה בדרכים עוקפות.כלום לא בוער , לא ממהרים לשום מקום .מגבלת הזמן היא - יום שישי בבוקר להגיע לעבודה.

סיור בלב ליבם של הכפרים באיזור הניב חומר נוסף .

קונטסה 1300 שמסוגה היו במשטרת ישראל

BMW אדומה ,

ופורד גרנדה .

20120315_154739.jpg

20120315_154818.jpg

20120315_154758.jpg

20120315_154659.jpg

20120315_154728.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

מתגבשת החלטה שמיצינו , צריך להתחיל לחתור דרומה , הדרך מהצפון לפתח תקוה ועד לישוב הספר , אשקלון ,ארוכה.

חומר להעלות יש , וקדימה לדרך.

הסובארו שועט , והפתעה נוספת מעכבת המשך התנועה .

בדרך עפר המובילה לאחד מבתי הכפר חונה פלימוט 1947 שבעברה שימשה כמונית , ובעקבות עליית מחירי הדלק הוסבה לרכב פרטי , ומיומה הראשון על כבישי ישראל ועד היום היא עדיין בבעלות המקורית(יד ראשונה ).הרכב חי נושם ובועט עם רישוי בתוקף.

נכנסנו לחצר הבית וקבלנו הכנסת אורחים מדהימה כמנהג תושבי המקום.

התכבדנו בקפה טוב , קצת נרגילה, והביתה לגראדים שלא מפסיקים לטפטף.

 

ובנימה זו נסיים להפעם .

להשתמע בשבוע הבא.

סוף שבוע נעים ושקט לכולם.

מתניה את צביקה בע"מ , עזיזי ולייזר גם.

חמישי חופשי--מסע בעקבות רכבי אספנות.

20120315_154124.jpg

20120315_154227.jpg

20120315_154251.jpg

20120315_154343.jpg

20120315_155832.jpg

20120315_154502.jpg

20120315_155147.jpg

20120315_155151.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

האל קמינו שייכת לשני אחים שגולשים בפורום.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

פעם ראשונה שאני רואה את הנושא, כל הכבוד לכם!

לדעתי אחד הנושאים היותר טובים שיצא לי לקרוא ולראות את התמונות הללו, רק שתמשיכו!

 

JEP.

פורסם

מתניה את צביקה בע"מ , עזיזי ולייזר גם



תודה רבה לכם על ההתמדה והשיתוף

אתם מוסיפים צבע איכותי לפורום

המשיכו בעשייה המבורכת

 

שבת שלום ושקטה

עדי

עדי גולדנברג 13399

פורסם

הפינאלה עם הפלימות' מדהימה. אחלה סיארה מן זמאן אל אינגליז. אני גם מדמיין את הבעלים, שכבר לא עלם צעיר בעצמו, נוהג ברחובות הכפר ומקבל כבוד מהשבאב.

 

כמובן שהייתי שמח לראות אותה מעט יותר מטופחת, אבל יש גם קסם במכוניות עתיקות במצב כזה.

 

תארו לכם כמה אוצרות כאלו מתחבאים בכל מיני מקומות מסתור ברשות הפלסטינית (ביקרתי פעם באחד כזה בבית לחם, עם 7 מכוניות משגעות).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

בתחילת שנות הששים גרתי בשגב וביודפת. ערביי הכפרים שמסביב לא זכו לקבל "מספר ירוק" למוניות וגם אוטובוס בקושי היה. באותו זמן יצאו משימוש כמוניות פלימוט, קרייזלר ומכוניות אמריקאיות אחרות משנות החמישים, הארבעים ואפילו השלושים ואת מקומן כמוניות רשמיות תפסה בעיקר פג'ו 403 סטיישן עם ספסל מרכזי. המוניות לשעבר נמכרו לערביי הכפרים, ושימשו כמוניות מאולתרות, ללא רשיון וגם ללא ביטוח מתאים. הן נקראו "ברייווט" והיו התחבורה הציבורית העיקרית בסביבה והובילו הכל.

אני זוכר שפעם נעצר "ברייווט" אחד כזה לידי ומתוכו יצאה... פרה.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

ואוו איך אהבתי את הפלימוט 1947 ועוד יותר את הסיפור שלה.

אני כל כך אוהבת וגאה באנשים שממשיכים להלחם על הרכבים שלהם למרות שהם נהפכים "לגרוטאה".

אחלה רכב ורכבים בכלל. אחלה מסורת ואחלה תמונות. תודה

עידית בן הרוש

פורסם

יאאללה , שוב חמישי מתדפק על דלתינו , וקדימה למשימה השבועית.

השבוע החלטנו לא להתרחק יותר מידי ובדקנו , מה ניתן למצוא מתחת לאף.והנה מה שעלה בחכתינו.

נפתח בדה שבו מסחרית , שלא פוגשים כמוה בשגרה.

בהמשך נגלה לענינו דודג' דארט 1965 וממש לא רחוק משם , נחה לה הטרנספורטר.

צלצול טלפון מקרי , מזמין אותנו לראות פורד מוסטנג 1967 יפיפיה

ובשכנות לה מצפה בתחנונים הברזיליה , לגאולה.

ובתמונה האחרונה - שברולט קפריס 1983 (עוד טיפה , ואספנות)

_____097.jpg

_____137.jpg

_____138.jpg

5555 006.jpg

5555 001.jpg

5555 003.jpg

5555 012.jpg

5555 014.jpg

צביקה מרגלית


×
×
  • תוכן חדש...