Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
העם דורש תמונות .

העם דורש והעם יקבל.

שילבנו את יום חמישי עם משימות המועדון והכל לחוץ , אבל ,,,

אני בדיוק מעבד את החומר והוא יועלה עוד מעט(בתנאי שלא יולו גם משימות אישה).

בקיצור - יש למה לחכות.

צביקה מרגלית

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ושוב , שלום לקוראי הפורום.

אמנם באיחור של יום , אבל אי אפשר בלי , אז לפני הכל התנצלות.

מכיוון שבין כל שאר הדברים אנחנו עסוקים גם בתיאום וסגירת הקצוות של הראלי המתוכנן לירושלים , נקבעה לנו פגישה אתמול בירושלים ,והשתדלנו להספיק גם , וגם.

למזלינו אנחנו בשעון קיץ ויש לנו עוד שעות לטובתינו , רק שסיימנו מאוחר ובאפיסת כוחות ולכן החומר לא עלה אתמול.

ואחרי שנגמרו התירוצים הגיע הזמן לעלות את החומר לאוויר.

אז , התחלנו את הבוקר בשעות המוקדמות באיזור המרכז להספיק כמה שיותר , (מי יודע כמה זמן תימשך הפגישה בעיר הקודש?)

נתחיל בסטודבייקר צ'מפיון שעשה עליה לא מזמן.

בהמשך פונטיאק פריזיאן שמזכיר מאוד את bonoville

אופנוע BSA עם סירה.

ורנו דופין שהיה של אבי המשפחה לפני שנים , וכעת לאחר מספר גילגולים חזר הביתה.

2012-02-16 15.41.49.jpg

2012-02-16 15.42.09.jpg

20120412_181618.jpg

20120413_100533.jpg

20120413_115535.jpg

20120418_210107.jpg

20120418_210154.jpg

20120418_210140.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

השעון לא עוצר מלכת , צריך להתחיל את הטיפוס לירושלים,ובדרך ,,,,

מרסדס 250 שתי דלתות שהפח שלה קצת בוכה.

ואיך לא ???? פינת המשאיות , סוס קנוורט.

חמישי 033.jpg

חמישי 034.jpg

חמישי 035.jpg

חמישי 037.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

הגענו לירושלים קר כאילו חורף (העיר קרה , האנשים חמים).

מתקיימת פגישת עבודה לראלי כמתוכנן,

ובסיומה מצטרפים אלינו כבמירוץ שליחים (בכל קטע וזמן מישהו אחר)אילן , אהרון , וסמי ,שהתלוו אילנו כל אחד בתורו ,

והראו לנו עוד ועוד מנסתרי האספנות בירושלים , ובקצב הזה נראה לי שיש סיבה לחזור שוב לירושלים , כי יש עוד מה לראות.

בהזדמנות זו , אילן , אהרון ,סמי , ורינו , המון תודה על האירוח הנפלא .

נתחיל באופל קפיטן מיוחדת (אהבתי)שנחה לה באמצע הרחוב .

שברולט מאליבו 79

אולדסמוביל קטלאס 79

20120419_115645.jpg

20120419_115707.jpg

20120419_115714.jpg

20120419_120223.jpg

20120419_120410.jpg

20120419_120433.jpg

20120419_110509.jpg

20120419_110526.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

שלום חברים,

 

טוב לראות שאתם back in business. התגעגעתי.

 

כואב הלב לראות את הפונטיאק במצב כזה, אבל נהניתי לראות את הצ'מפיון(מודל 51', אגב).

 

אפשר עוד פרטים לגביו(מצב, מס' דלתות, גיר וכו')? הבעלים מגיע איתו למפגשים?

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

נכנסנו למוסך/פנצ'ריה ונתקלנו במכשיר שלא רואים כמוהו יותר, שמיועד לאחוז צמיג לתיקון תקר (אספנות).

ובאותה החצר שוכנת בבטחה הוולוו(מהצתקופה שהעולים החדשים עשו שני V בידיים -וילה /וולוו).

בהמשך BMW 1800

ושברולט 1953

20120419_110149.jpg

20120419_105144.jpg

20120419_121609.jpg

20120419_121635.jpg

20120419_141302.jpg

20120419_141328.jpg

20120419_141421.jpg

20120419_141442.jpg

צביקה מרגלית

פורסם
הגענו לירושלים קר כאילו חורף (העיר קרה , האנשים חמים).

נתחיל באופל קפיטן מיוחדת (אהבתי)שנחה לה באמצע הרחוב .

 

הקפיטן כבר נוסעת עם טסט , האחות הגדולה של האופל רקורד .

הקפיטן מצויד במנוע דומה מאוד לאופל רקורד אולם עם מנוע בעל 6 צילינדרים .

בהחלט רכב גדול מושקע ומאסיבי .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

את הסיום אני מקדיש כולו ל - CHEVROLET BEL AIR 1958

שנצפה בסיור הקודם לירושלים , לפני העברתו לתחילת השיפוץ (שתי התמונות הראשונות),

ובהמשך תמונות מאתמול במשכן השיפוץ החדש , רכב מדהים עם פוטנציאל אדיר , ועם הידיים שמטפלות בו אני מאמין שהוא ייצא מדהים.

תמונות נוספות של הרכב יפורסמו בהמשך בפורום , בשרשור נפרד.

וובזאת נסיים להפעם .

להשתמע בשבוע הבא,

סוף שבוע נעים לכולם,

מתניה את צביקה בע"מ ולייזר גם.

חמישי חופשי--מסע בעקבות רכבי אספנות.

IMG_2266.jpg

IMG_2283.jpg

20120419_104157.jpg

20120419_104250.jpg

20120419_104419.jpg

20120419_105055.jpg

20120419_105101.jpg

20120419_105244.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

נחמד להתעורר לשתות קפה לפני הליכה ולצפות בחיוך בתמונות,הצמפיון מדהים,כל שאר המכוניות מטריפות מקווה שהפוניטייאק פריזייאן ישוב לנסוע בכבישים כמו גם הבל אייר שהגיע לידיים אוהבות,וכבר מטופלת אצל בחור עם ידי זהב.תודות לצלם המדהים

:)

עופר בן צבי

פורסם

אז זה האוטו שדיבר עליו אהרון. היא באמת בידים טובות!

בהצלחה.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם
העם דורש תמונות.

מכיוון שיום העצמאות נפל על יום חמישי , צוות חמישי חופשי לא יצא למשימתו הקבועה.

נשתדל לפצות על החוסר בפעם הבאה .

להשתמע בשבוע הבא .

חג שמח לכולם.

מתניה את צביקה בע"מ .

חמישי חופשי-- מסע בעקבות רכבי אספנות.

צביקה מרגלית


×
×
  • תוכן חדש...