Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שזה לא יהיה- זה נראה מאד מעניין ובמצב טוב יחסית, ויהיה מאד חבל אם לא יישופץ ויילך לברזל בסוף...:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה בארץ? :shock:

 

זה נתון לפרשנות פוליטית :roll:

 

 

אף אחד לא ציין אז רק אזכיר שהפורדים בצלנוב (אמריקאים או צרפתים) היו מדגם V8 וככל הזכור לי, רבץ איתם שם גם איזה ג'יפ ישן נושן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בני עוד לא הגיע, אז בינתיים קבלו שבכלל לא מדובר באוטובוס. זוהי "טיולית דמוית אוטובוס", וכך היא הוגדרה ברשיון הרכב שלה. פשוט, לקחו משאית (לרוב וולוו F86), שהוזמנה ללא הקבינה או שהקבינה פורקה, ואז הורכב מרכב דמוי אוטובוס. מכיוון שזוהי שלדת משאית, השלוחה הקדמית קצרה מאוד, והדלת הקדמית נמצאת מאחורי הגלגל. הסיבה העיקרית נעוצה בדרגות רשיון הנהיגה, בהן רשיון נהיגה בטיולית היה קל יותר להשגה בהשוואה לרשיון נהיגה לאוטובוס. מה שבטוח, הנסיעה היתה פחות נעימה גם ביחס לאוטובוסים מאותה התקופה, במיוחד אלו עם המנוע המרכזי תת רצפתי, שלא לדבר על אוטובוסים עם מנוע אחורי וכריות אוורי שהיו בארץ כבר בתחילת שנות השבעים.

 

אורן

דרוש רשיון נהיגה לאוטובוס . ,אז דרגה 06

מצויין ברשיון הרכב בפירוש,אוטובוס פרטי(ולא טיולית).

צביקה מרגלית

פורסם
דרוש רשיון נהיגה לאוטובוס . ,אז דרגה 06

מצויין ברשיון הרכב בפירוש,אוטובוס פרטי(ולא טיולית).

 

תיקון קטן-אין היום רישיון 06.לפי התקינה האירופאית,ואנחנו צמודים לתקינה זו,רישיון לאוטובוס הוא בדרגה D/D1/D2/D3

הבהרה

מכייון שהטיולית התחילה את דרכה כמשאית, הנהיגה בה הורשתה למחזיקי רשיון נהיגה של משאית. אולם משרד התחבורה דרש שנהגי המשאיות יעמדו בדרישות מוגברות על מנת לקבל רשיון להובלת נוסעים וכך נוצרה דרגה נפרדת של רישיון נהיגה ייחודי ל"טיולית". הבדלה זאת בוטלה בשנים האחרונות, וכיום רשאים לנהוג בטיולית רק בעלי רישיון נהיגה באוטובוס. לבעלי רשיון נהיגה לטיולית נתנו הקלות במעבר לרשיון נהיגה לאוטובוס ‏.

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם
תיקון קטן-אין היום רישיון 06.לפי התקינה האירופאית,ואנחנו צמודים לתקינה זו,רישיון לאוטובוס הוא בדרגה D/D1/D2/D3

 

הבהרה

מכייון שהטיולית התחילה את דרכה כמשאית, הנהיגה בה הורשתה למחזיקי רשיון נהיגה של משאית. אולם משרד התחבורה דרש שנהגי המשאיות יעמדו בדרישות מוגברות על מנת לקבל רשיון להובלת נוסעים וכך נוצרה דרגה נפרדת של רישיון נהיגה ייחודי ל"טיולית". הבדלה זאת בוטלה בשנים האחרונות, וכיום רשאים לנהוג בטיולית רק בעלי רישיון נהיגה באוטובוס. לבעלי רשיון נהיגה לטיולית נתנו הקלות במעבר לרשיון נהיגה לאוטובוס ‏.

כל מה שציינת נכון.

בתקופת מחיים של האוטובוס הספציפי , לא היתה תקינה אירופאית וזו היתה דרגת רשיון 06 ,אבל אנחנו גולשים מעבר למטרת השרשור.

צביקה מרגלית

פורסם
חום כאילו אמצע הקיץ בעמק , ובין מספר רכבים צץ אוטובוס וולוו , שכאילו צעק "אני פה , איפה בני הספל?"

האוטבוס הוא פרטי(לא של אחד הקואופרטיבים)והדלת הקידמית לא ממוקמת מול הנהג אלא יותר אחורה.

עד כמה שזכור לי הסיבה לכך הייתה שלנהג לא תהייה אפשרות לגבות כסף מהנוסעים.

למטה ,

ג'יפ ואגוניר

ואמבולנס נ.נ. צבאי.

 

 

לפי הצביעה אני יכול לזהות לפחות של איזה חברה היה האוטובוס. הלוואי שיימצא מישהו שישקם ויציל את האוטובוס הזה.

מצבו נראה סביר מאד.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

(לא מידיעה של ממש), גם אני חושב שמדובר בשילדת אוטובוס, אבל אלו שהעלית, גיא, הם משנות השישים המוקדמות, ואנחנו מדברים על שנות השבעים..., אבל אורן אמור לדעת משהו על אוטובוסים...

 

תמצא עוד תמונות מרהיבות כאלה...?

 

אתה בטוח? לי נראה שמדובר בB615...

 

http://www.swedishbrasscar.com/dokument/volvo83.html

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם
דרוש רשיון נהיגה לאוטובוס . ,אז דרגה 06

מצויין ברשיון הרכב בפירוש,אוטובוס פרטי(ולא טיולית).

 

(לא מידיעה של ממש), גם אני חושב שמדובר בשילדת אוטובוס, אבל אלו שהעלית, גיא, הם משנות השישים המוקדמות, ואנחנו מדברים על שנות השבעים..., אבל אורן אמור לדעת משהו על אוטובוסים...

 

בדקתי הבוקר עם מהנדס נחמהי גולן שהיה סמנכ"ל הנדסה ב"מרכבים" במשך שנים רבות. זוהי אכן שלדת משאית, שעלתה לכביש עם הגדרה ברשיון הרכב:"טיולית דמוית אוטובוס". כך הם בנו את הוולוו וגם טיוליות דומות על שלדות מ.א.ן. ואיווקו. השלדות הוזמנו ללא קבינה.

 

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם
שלום מתניה וצביקה אינה עוד תמונה שיש לי של האל קמינו,

ועוד שלושה ספינות שעמדו באותו המקום לידה.

 

 

אצלנו משתמשים הרבה בביטוי "אני בשוק" והוא כבר נשחק, אבל אני באמת בשוק!!

WTF?? קדילק 1958 בארץ? אני משפשף את העיניים, פוקח שוב, ועדיין מולי קדילק 1958, ככל הנראה קופ דוויל!

שנים אני בידיעה שה-58 שלי היא היחידה בארץ, והנה צצה אחותה, אומנם בוורוד מזעזע (בגירה מתכוון ל-Persian sand, הוורוד הקלאסי של קדילק, אבל הוא רחוק מהגוון שלפנינו. אולי עוד לפני צבע...)

CUCV, דייב אני מניח, היא באמת במזרח ירושלים? בטח ייובאה לאחרונה.

 

רון

caddy 58.jpg

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם
, ועדיין מולי קדילק 1958, ככל הנראה קופ דוויל!

... אומנם בוורוד מזעזע...

 

יש צבע יותר קלאסי לרכב הזה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אצלנו משתמשים הרבה בביטוי "אני בשוק" והוא כבר נשחק, אבל אני באמת בשוק!!

WTF?? קדילק 1958 בארץ? אני משפשף את העיניים, פוקח שוב, ועדיין מולי קדילק 1958, ככל הנראה קופ דוויל!

שנים אני בידיעה שה-58 שלי היא היחידה בארץ, והנה צצה אחותה, אומנם בוורוד מזעזע (בגירה מתכוון ל-Persian sand, הוורוד הקלאסי של קדילק, אבל הוא רחוק מהגוון שלפנינו. אולי עוד לפני צבע...)

CUCV, דייב אני מניח, היא באמת במזרח ירושלים? בטח ייובאה לאחרונה.

 

רון

היא לא במזרח ירושלים.

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם

מוסך אבו בהג'ת הוא מוסך בחחות (הטעות במקור) בא.א.פחם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...