Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מתניה וצביקה אתם עושים עבודת קודש, גם לאריאל המצטרף מעת לעת - יישר כוח.

הרגשתי, היא, שכל השבוע אתם עובדים לפרנסתכם, אבל כל כולכם מחכים ליום ה', ליום ההפתעות האם אני צודק ?

בהחלט יש בארץ אוצרות ומכוניות זנוחות, אבל השיקום הוא תהליך ארוך ומיוסר אמנם בתומו יש סיפוק והנאה רבים, אבל הדרך קשה(משרד התחבורה, דואר ישראל, מכס, מכון תקינה - האם החסרתי משהו ?)

בכל אופן, המשיכו במלאכת הקודש - זה כיף לקרוא ולראות את פרי עמלכם.

 

 

:mm_yeah:

עדי גולדנברג 13399

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מצא ידידי



 

תודה רבה על הפירגון

שכחת לציין שהשיפוצים

עולים קצת כסף

ד א הפורדים בצלנוב הם אמריקאים

 

ולא צרפתים

 

מתניה ידידי

הפורדים שעמדו בצ'לנוב הם פורדים שיוצרו בצרפת ושרתו בצה"ל,תשאל את הזקנים.

בברכה חן.

פורסם

חן שלום

היות ואני גם קצת ותיק

אז כך הפורדים שהיו בצלנוב

אכן שרתו בצבא

אבל הם אמריקאים

לי יש כרגע אותו אוטו בדיוק

אכן גם היה לנו לאבי פורד צרפתי

אבל שונה בצורתו נכון קצת דומה

תבוא לראות יש לי בחצר אתה מוזמן

פורסם

השלל השבועי הפעם משהו גוטה גוטה - ואז עוד הוסיף CUCV את היפהפיות שלו (האם זה במזרח ירושלים?)...חלאס. גמרתם אותי.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
חן שלום

היות ואני גם קצת ותיק

אז כך הפורדים שהיו בצלנוב

אכן שרתו בצבא

אבל הם אמריקאים

לי יש כרגע אותו אוטו בדיוק

אכן גם היה לנו לאבי פורד צרפתי

אבל שונה בצורתו נכון קצת דומה

תבוא לראות יש לי בחצר אתה מוזמן[/quote

 

תודה על ההזמנה,היות והרכבים לא שם אין דרך לבדוק את זהותם.אני עדיין בטוח שהיו צרפתיים.

שבוע טוב,חן.

פורסם
שוב ושוב תודה!

הטיולים שלכם מעוררים שמחה בלב כולם.:-D

חבל על "המכוניות הסודיות" שהן חשופות לפגעי הגשם,השמש והחום.

אם הם היו בני אדם הייתי מזמין את רשויות הרווחה לטפל בהן ואת המשטרה לטפל בבעלים שלהן....:-D

רציתי לומר שהאלקמינו הידנית למרות מצבה היא מכונית עם פוטנציאל אבל אז ראיתי את הביואיק ואת הקרייזלר וכולן עם פוטנציאל.

מקווה שמי ששומר (?) עליהם יסדר להם מקום מוגן יותר וישמיש אותם אחרת בעוד כמה שנים לא ישאר הרבה.

 

כן שלמה, כמעט שהזמת לפני יותר משנתיים, לפג'ו שלי. תדע לך שעד היום פג'ו חושש מתגובותיך. הוא מאוד מפחד שתיקח אותו ממני.

שבוע טוב לכולםםםםםםםם

עידית בן הרוש

פורסם
מה זה?! מאיפה המכוניות האלה?

 

זה בארץ? :shock:

 

דייב מאיפה התמונות האלה???(אוצרות לא תמונות)

 

התמונות צולמו לא מזמן איי שם בארץ!

 

היי ליאור תראה ב inbox...

פורסם

יש סירטון ביוטיוב שהמכוניות הנ''ל מופיעות בו . המיקום ידוע .

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם
חום כאילו אמצע הקיץ בעמק , ובין מספר רכבים צץ אוטובוס וולוו , שכאילו צעק "אני פה , איפה בני הספל?"

האוטבוס הוא פרטי(לא של אחד הקואופרטיבים)והדלת הקידמית לא ממוקמת מול הנהג אלא יותר אחורה.

עד כמה שזכור לי הסיבה לכך הייתה שלנהג לא תהייה אפשרות לגבות כסף מהנוסעים.

 

בני עוד לא הגיע, אז בינתיים קבלו שבכלל לא מדובר באוטובוס. זוהי "טיולית דמוית אוטובוס", וכך היא הוגדרה ברשיון הרכב שלה. פשוט, לקחו משאית (לרוב וולוו F86), שהוזמנה ללא הקבינה או שהקבינה פורקה, ואז הורכב מרכב דמוי אוטובוס. מכיוון שזוהי שלדת משאית, השלוחה הקדמית קצרה מאוד, והדלת הקדמית נמצאת מאחורי הגלגל. הסיבה העיקרית נעוצה בדרגות רשיון הנהיגה, בהן רשיון נהיגה בטיולית היה קל יותר להשגה בהשוואה לרשיון נהיגה לאוטובוס. מה שבטוח, הנסיעה היתה פחות נעימה גם ביחס לאוטובוסים מאותה התקופה, במיוחד אלו עם המנוע המרכזי תת רצפתי, שלא לדבר על אוטובוסים עם מנוע אחורי וכריות אוורי שהיו בארץ כבר בתחילת שנות השבעים.

 

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם
בני עוד לא הגיע, אז בינתיים קבלו שבכלל לא מדובר באוטובוס. זוהי "טיולית דמוית אוטובוס", וכך היא הוגדרה ברשיון הרכב שלה.

אורן

 

אתה בטוח? לי נראה שמדובר בB615...

 

http://www.swedishbrasscar.com/dokument/volvo83.html

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף


×
×
  • תוכן חדש...