Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיור אחרון בשדות הקוצים ,

חלקה האחורי של קורטינה 69 ופיורי ןןן

נודדים הלאה !פורד פיאסטה מהדגמים הראשונים

אלקמינו 79

24   5 027.jpg

24   5 028.jpg

24   5 061.jpg

24   5 062.jpg

24   5 063.jpg

24   5 064.jpg

צביקה מרגלית

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
צועדים בקוצים וכמו בשדה מוקשים , מצפים לאירוע בלתי צפוי , סיכון מחושב ושווה .

פורד קורטינה 64 , ווקסהל קרסטה 62

פורד אנגליה , AMC פייסר(שניים).

 

הפייסר הוא רכב שונה ומיוחד(לא בהכרח לטובה, אבל מיוחד). כעת הוא עדיין נושא לבדיחות בארה"ב, אך יומו כרכב מבוקש עוד יגיע.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

פינת השברולט האהובה!

שברולט אפאש 10 ארגז טקסס , ושברולט 51 (עולה חדש).

למטה , לארק 61

24   5 056.jpg

24   5 058.jpg

20120522_094625.jpg

20120522_094647.jpg

24   5 066.jpg

24   5 065.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

ולסיום , אני מקדיש את הפינה האחרונה ל - מה חדש במוזיאון תעבורה?!

מידי שבועיים שלושה אנחנו מבקרים במוזיאון המשאיות של תעבורה ברמלה (שווה ביקור , וגם אם סגור , ניתן לגשת למשרד ולקבל מפתח למיתחם)

והפעם נוספו הרליאנט (שלושה גלגלים , מרכב פיברגלאס)

ומשאית פוד 1717 .

ובתמונות אלו ניפרד להפעם.

סוף שבוע נעים , וחג שבועות שמח.

מתניה את צביקה בע"מ , ולייזר גם.

חמישי חופשי--מסע בעקבות רכבי אספנות.

20120524_101756.jpg

20120524_101943.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

אני כל פעם שואל את עצמי... למה חלק מהמכוניות אתם לא מצלמים?

למשל משהו שנראה כמו גג של אל קמינו ליד הלנדרובר. (זה אותו אחד שאחרי זה בתמונות בתוך המוסך?)

או משהו שנראה כמו מיני ברקע של התמונה של הפייסר.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

אני רואה שהמסע שלכם הגיע לכל ערמת הוויליסים האלה ששייכים לבעל מוסך שאני לא יזכיר את שמו מסיבות פרטיות,

בפעם האחרונה כשהייתי שם היו עוד כמה גלדיאטורים והרבה בלייזרים, למה גם לא צלמתם את הבלייזרים? או שהם נעלמו משם?

היה גם CUCV עם המזגן על הגג שהיום בארץ כמעט ובלתי אפשרי להשיג אותו הוא עמד ליד הג'ארג'ר,

שורה תחתונה יש לו שם בית חרושת לרכבים אמריקאיים ישנים.

פורסם

אחלה שבוע

אני חושב שכדאי לציין בתמונות אם יש סיכוי להציל חלק מהמכוניות האלו ( כמובן בהסכמת בעל הרכב )

יש פה בשרשור לא מעט רכבים נדירים בארצנו בצורה מוזנחת (יכול להיות מחכים לשיפוץ )

אבל יכול להיות שהם ימותו שם ויש לא מעט אנשים שירצו לשחזר אותם .

סתם נק למחשבה ן. אולי מעבר לצפייה שבועית וטיול תהיו גם מצילים בצורה זו או אחרת של כמה מכוניות שפירסמתם.

 

חוץ מזה אחלה תמונות

אהבתי את הצארגר לא חשבתי שיש כאלו שהגיעו לארץ

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

בעל המוסך הזה, עקשן כפרד! לא מוכן להפרד מאף ויליס. יש לו פטיש אליהם.:-D

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם
בעל המוסך הזה, עקשן כפרד! לא מוכן להפרד מאף ויליס. יש לו פטיש אליהם.:-D

 

חחחחח זה נכון! הוא לא מוכן להפרד מהם, אבל חלקים מהרכבים הוא מכר לי.

פורסם

מישהו מעוניין למכור?

סוזוקי אינטרודר 1400 VS דגם אמריקאי:twisted: יחיד במינו :lol:  

מייעץ בעיניינים טכניים לכל סוגי כלי הרכב לחברי הפורום בחינם

הודעות בפרטי בעל הסמכה+מוסך לכלי רכב

פורסם
בעל המוסך הזה, עקשן כפרד! לא מוכן להפרד מאף ויליס. יש לו פטיש אליהם.:-D

 

בעל המוסך הזה לא עקשן בכלל הוא מוכן למכור את הכל שם.. (כמובן במחיר טוב) הרכבים היחידים שלא למכירה שם הם: ויליס כתומה משופצת , דודג' דארט לבנה משופצת, ג'יפ הלנדרובר הישן, דודג' צארצר (של לקוח) סובארו (קטנה שחורה) שהיא במקרה שלי ו גיפ 42 הרקוב .

חבר מועדון ה-5


×
×
  • תוכן חדש...