Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אז כמו שכבר ציינתי , אנחנו במרתון נגד הזמן , וחייבים לספק את הסחורה.

מישהו לחש לי שאי שם ישנו מחנה של תאילנדים, המקום סגור ומגודר , אבל בפנים ישנם רכבי אספנות.

הסקרנות גוברת והולכים לאתר את המחנה המדובר.

אז , זה לא מחנה של תאילנדים אלא בית אריזה לאפרסקים , בצמוד לחווה.

וזה לא מכוניות אספנות אלא גרוטאות משנות ה - 90.

אבל אי אפשר להתאכזב לגמרי , ובין הגרוטאות נח לו קומנדקר צבאי שמתאים להגדרת האספנות ,שאם היה יודע לדבר , כנראה שהיו לו סיפורי קרבות , שעליהם גדלנו.

 

אפשר לקבל בבקשה מיקום בה"פ?

 

תודה,

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם
ושוב שלום לנאמנינו היקרים.

הנה הגיע עוד יום חמישי והפעם בפתחו של חג שבועות.

כמנהגינו, יוצאים לעוד יום של הפתעות מעבר למתוכנן .

הפעם התמקדנו במקומות בהם מצאנו מספר מכוניות באותה הנקודה .

נתחיל במקבץ הויליסים , לא תיארתי לי שנמצא כזו כמות.

 

 

 

מה??? למה??? מה היצירות המופת האלו כ"כ נטושות ואומללות?

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

אחרי שבוע מקוצר, ( בגלל החג )יום חמישי הגע מהר מהרגיל .

היום הצפננו קצת בין נתניה לחיפה.

התחנה הראשונה היתה , בדיקת רכב המיועד להשקה , ומפאת המעמד לא נפרסם תמונות של הרכב המדובר ונשאיר זאת ליום ההשקה . אני יכול לציין שהרכב נראה מיוחד, ומיוחד כשלעצמו.

משם בשוטטות ברחוב נגלה BMW, ועוד קצת שוטטות והרולס רויס שנת 80 מחכה לנו וכאילו אומרת :כבר אפשר להקים מועדון רולס רויס.

ולמטה קורטינה סטיישן 1973.

20120531_120940.jpg

20120531_121003.jpg

20120531_134924.jpg

20120531_134952.jpg

20120531_121329.jpg

20120531_121406.jpg

20120531_121348.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

היום לא התארגנו עם הרבה מידע , אבל כמו שכבר צויין בעבר, אנחנו יודעים איך זה מתחיל אבל לא יודעים איך זה ייגמר.

משנים כיוון ,

NSU פרינץ 4 , סמי מאק , וטרקטור זחל שמשמש כאנדרטה.

ולמטה , שוב , BMW

ובהמשך נגיע לבלתי צפוי.

IMG_5802.JPG

IMG_5803.JPG

20120531_143251.jpg

20120531_153213.jpg

20120601_001622.jpg

20120601_001642.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

מתחילים לחזור ולסיים את היום.

תוך כדי הנסיעה דרומה , העיניים צמאות לעוד משהו, פתאום נדמה שראינו משהו בזווית העין . בלימת חירום (אז מה אם יש רכב מאחור?)חוזרים אחורנית , ומתאכזבים . רכב חדיש מידי , סתם כאילו אסף את האבק של כל המדינה .

ממשיכים הלאה , מאכזבים משהו , ופתאום שוב בזווית העין ג'נקיאדה של רכבים בצד הדרך.

יורדים בדרך עפר עוקפים את האתר , ותוך כדי, בשום מקום , נגלה ג'יפ ירקרק ששופץ בעבר ונעזב , ואז לפנינו חוות סוסים,ובית מגורים בצמוד.

כבר התגבשה בנינו החלטה שזו נחלתו של עבריין כלשהו , וכדאי לשקול כל צעד באיזור.

לא אמרנו ג'ק רובינסון ומופיע בחור רכוב על טנדר , ומיהרנו להצדיק את נוכחותינו בשטח.

להפתעתינו , הוזמננו אחר כבוד להתארח אצלו .קבלת פנים מדהימה .ותוך כדי שיחה התברר ש"העבריין"היה קצין בשיריון,(בתמונה למטה בין מתניה ואריאל , חובש כובע, ואותי לא רואים , הסתתרתי אחרי המצלמה מפחד) ,והמקום שבו אנחנו שוהים משמש בית ספר לרכיבה,וטיפול רפואי בעזרת סוסים.

ובסוף הביקור , אריאל נתפס בעדשת המצלמה כשהוא לא יוצא ביידים ריקות.

ובזאת נסיים להפעם .

סוף שבוע נעים לכולם

להשתמע שוב בשבוע הבא.

מתניה את צביקה בע"מ , ואריאל גם.

חמישי חופשי--מסע בעקבות רכבי אספנות.

20120531_152449.jpg

20120531_152506.jpg

20120531_152519.jpg

20120531_152007.jpg

20120531_152030.jpg

20120531_152042.jpg

20120531_152600.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

חבל שלא אמרתם שאתם באיזור חדרה לפני....

 

 

גם הייתי מכוון אתכם והיה יותר חומר להשיג, וגם הייתם מוזמנים אלי לקפה,

אבל לא נורא -פעם הבאה.

 

תמשיכו לסייר בארץ ולצלם - זה אחד השרשורים הכי כייפים שנתקלתי בהם

 

 

kenworth man - ממשיך לעקוב :-)

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
ערב טוב לא להתרגש

המסע ממשיך התמונות על האש

כנראה שהסחורה לא נגמרת וטוב שכך

 

מתניה, סחטיין על החריזה.

 

קודם צילומים עם כלבלב, עכשיו חרוזים, המסעות האלה עושים לך רק טוב.

 

בידידות,

זה שחומד את הדודג' שלך :wink:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אז,,, אנחנו שוב בסגירת השבוע.

יום חמישי הפציע ואנחנו שוב במשימת הכיף השבועית.

גם השבוע קצת הצפנו.

הגענו לאתר הראשון , קבלת פנים חמה, אך לצערי לא נפרסם תמונות מהמקום הנ"ל כיוון שלא קבלנו את אישור הבעלים לפרסום ואנחנו מכבדים את רצונו. אני יכול רק לציין שמעבר לקבלת הפנים הנהדרת , נתקלנו גם באוסף נהדר .

המשכנו מנקודה זו הלאה , ובאופן מקרי לחלוטין נתקלנו ברכבים כמו ג'יפ CJ , לנדרובר שנח לו על גבעה בקצה המושב , ופיאט 127 4 דלתות במצב נהדר.

בתמונות למטה פורד פריפקט 1952 גם היא שמורה ויפה.(שימת לב לשטיח שמתחת לרכב).

_____000.jpg

_____004.jpg

20120607_163047.jpg

20120607_163103.jpg

20120607_150412.jpg

20120607_150328.jpg

20120607_150424.jpg

20120607_150448.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

שעת צהריים רעבים כמו תמיד ואנחנו עושים אתנחתא לניגוב חומוס .

המלצרית היתה כל כך חמודה , עשיתי לה עיניים , השקעתי , ובסוף היא לקחה את מס. הטלפון של מתניה.

אני מקווה רק שהוא יזכור שאני חבר שלו.

_____150.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

אני מוכן להשבע שאתם ב"בלו באס".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...