Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
באיזה איזור ראיתם את הקורטינה ולאיזה מגרש היא נילקחה?

מי זה המ***** שעושה דברים כאלו .

בוא לא ניסחף לרמות לא לנו . לא לכך נועד השרשור.

להזכירך , אנחנו מכבדים מראש את פרטיותם ורצונם של בעלי הרכבים.

בעל המאה הוא בעל הדיעה גם אם היא לא לרוחינו.

צביקה מרגלית

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זאת ממש תגלית מעניינת, מאחר ומדובר במשאית מימי מלחמת העולם השניה. יש כזו גם בשער הגיא, שהשתתפה בשיירות בדרך לירושלים הנצורה במלחמת העצמאות.

 

http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/238/983.html

"המשוריינים שהוצבו בשער הגיא הם פברוק מבוים"

 

אם באמת יש משאית מקורית כזו, האם ניתן לעצור ולגשת לראות את השרידים? איפה הם?

 

יהודה

פורסם

בלארק אצלי יש את זה כמו גם בלארקים 64 65 66 ,משאבת בלם מרכזית עם חלוקה לשני תאים תא קדמי לגלגלים הקדמיים ותא אחורי לאחוריים,בדרך כלל כל ארבעת הגלגלים עוצרים,אם יש נזילה מאחד התאים חסר שמן מאיזו שהיא סיבה תא אחד יגבה את השני תמיד.בלארק 59-61 זה אינו קיים.זה היה כביכול חדשני אז בסטודיבייקר אך קיים כבר אז בדודגים ואחרות.

בלארקים 8 צילינדר היו בדגמים מסויימים כבר דיסקים לא חושב שייש לארקים עם דיסקים בארץ,אך יש לי חבר שמו סטנלי יש לו 22 סטודיבייקרים ואחת מהן 63 עם מנוע 8 צילינדר ששם יש לו דיסקים.לארקים עם מעצוריי דיסק צויידו במשאבה עם מגבר בלם,יש לארק אחת עם מגבר בלם בארץ,נהגתי עליה כל לחיצה על הדוושה מדביקה את הרכב לכביש.

עופר בן צבי

פורסם

דיברו על מעבר לשבוע עבודה בן ארבעה ימים, לא? :-D

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לא היה אתמול יום חמישי...?:roll:

שוב ,, שלום לכולם.

ראשית , תמיד כייף מחדש לראות שמחכים לנו.

זה הפירגון הכי טוב שיכול להיות.

אז , כן היה יום חמישי! הוא הגיע !!!!

האמת היא שהבציר השבוע קטן , בעקבות אילוצים .

מתניה היה צריך לנטוש באמצע הפעילות לטובת המוסך (בכל זאת ,,, אי אפשר לבעוט בפרנסה )

ואני הייתי במשך השבוע בהשתלמות אומנות רכיבה מקצועית על אופנועים ,והזמן לחץ.(ההשתלמות מומלצת לכל רוכב, למרות היותי גם רוכב וגם מורה נהיגה בין היתר לאופנועים , גיליתי שיש עוד הרבה מה ללמוד).

אז מה בכל זאת היה לנו השבוע?!

נסענו לראות פקארד

ובדרך , תוך כדי , נתקלנו בווקסהל ויוה

IMG_0853.jpg

IMG_0855.jpg

IMG_0854.JPG

IMG_0856.jpg

20120628_082727.jpg

20120628_082739.jpg

20120628_082751.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

וכמו שפתחתי , נחתום בקצרה עם הקדילאק והמרסדס.

נסיים בתקווה שבחמישי הבא נפצה על השבוע.

סוף שבוע נעים לכולם.

להשתמע בשבוע הבא .

מתניה את צביקה בע"מ ולייזר גם.

חמישי חופשי--מסע בעקבות רכבי אספנות.

IMG_1804.jpg

IMG_3746.jpg

IMG_8780.jpg

IMG_0857.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

צוות חמישי חופשי - אנחנו מחכים לכם בנאמנות כל סוף שבוע.

תודה על התמונות והמאמץ.

שמחתי לראות כי עוד פאקארד הולכת וקורמת עור וגידים.

אני כבר מחכה לשבוע הבא.

תודה ושבת שלום,

גדרון

שלמה דן גדרון


×
×
  • תוכן חדש...