Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז , זה לא מחנה של תאילנדים אלא בית אריזה לאפרסקים , בצמוד לחווה.

וזה לא מכוניות אספנות אלא גרוטאות משנות ה - 90.

 

דווקא הגולף דור ראשון 3 דלתות שחונה ליד נכנסת יופי לקטגורית אספנות.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פשוט תענוג אתם עושים עבודת קודש.

לא ידעתי שיש כאלו כמויות של רכבי אספנות בארץ,

והכי כואב זה שיש המון רכבים מוזנחים ברחובות

והם הולכים ומתפוררים לנו מול העיניים.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

קבלו לייק ענק.

איזו התמדה, גם כשלחוץ בזמן.

איזה מדהימים הרכבים והתמונות

תודה

עידית בן הרוש

פורסם
מידי פעם יוצא ללא כל תכנון שאנחנו נפגשים באותו היום באותו סוג רכב במצבים שונים.

אז היום הוא יום המוריס 1000,

אחד כבר הזכרנו , ומה יש לנו כאן?!

מוריס 1000 פתוחה בשלבי סיום שיפוץ.

ובתחתונה מוריס 1000 גלמודה ועזובה משנתון ישן יותר (חלון חצוי).

זאת מוריס מיינור שהיתה ברשותי עד לפני מספר חודשים ונמכרה ואני שיפצתי את הרכב

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם
יום חמישי חלף עם הרוח?

 

אתה כמו שעון מעורר...

איזה עקביות סחתיין.. נראה לי שהפעם זה לא עוזר :wink:

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם
אתה כמו שעון מעורר...

איזה עקביות סחתיין.. נראה לי שהפעם זה לא עוזר :wink:

אז זהו , אתמול תוך כדי עריכת התמונות פשוט נכבו לי העיניים ,

היום בבוקר עבודה לפרנסה ,

ועכשיו הגיע הזמן להנאה ,

אז יאללה קדימה.

צביקה מרגלית

פורסם

אז כמו תמיד , גם השבוע , יום חמישי הגיע ( הוא לא מאכזב).

הפעם השותף שלי החליט שנכנס מעבר למחסומים של צ.ה.ל .

כשאני מסתובב בשטחים עם הקרקל אני מרגיש בטוח .

האמת שהפעם (בלי הקרקל )לא כל כך , אבל עברנו את זה בשלום.

הגענו לעסק שמשפץ רכבים , ושם מצאנו,

וליאנט גיר כפתורים

סוסיתא טנדר,כמוהו שירתו בצ.ה.ל בכבוד ,

ושברולט קפריס .

20120517_101118.jpg

20120517_101257.jpg

20120517_101312.jpg

20120517_101330.jpg

20120517_101344.jpg

20120517_101400.jpg

20120517_102413.jpg

20120517_102433.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

ממשיכים לתור בנבכי המקום

פליימוט סבוי

ודודג' קורונט שכבר נתקלנו בעבר , אלא שכרגע הוא כבר בתהליך שיקום.

20120517_101900.jpg

20120517_101930.jpg

20120517_102036.jpg

20120517_102152.jpg

20120517_102611.jpg

20120517_102638.jpg

20120517_102649.jpg

20120517_102706.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

עוד סיבוב , תוך כדי קפה על חשבון הבית (קבלת פנים חמה מכל הלב) והנה נח לו ג'יפ 47.

משם לא רחוק עוגנת לה בשלווה וולוו 144.

עוד סיבוב בשטחים ולפתע בלי כל הודעה מוקדמת ,

אנחנו יודעים איך זה מתחיל ולא יודעים מה בהמשך ,, כבר אמרנו ???????????

ואז נגלה לנו,

יגואר

ומרסדס מדהימה .

20120517_102745.jpg

20120517_102828.jpg

20120517_104501.jpg

20120517_104525.jpg

20120517_110934.jpg

20120517_111137.jpg

20120517_111200.jpg

20120517_111230.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

תור דה פראנס , סליחה , שטחים,

והופ,,, מיני מינור יפיפיה ,

ואם שטחים אז איך לא ? עוד מרסדס.

20120517_110949.jpg

20120517_111009.jpg

20120517_111122.jpg

20120517_111026.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

הגיע הזמן לנטוש את השטחים (במסגרת חמישי חופשי) , וחוזרים לתחום הקו הירוק.

סיור בפרברי העיר ,

יש לנו מידע על אוטובוס מעניין באחד מחצרות הבתים .

כתובת מדוייקת אין , איזור יש , ויוצאים לחפש את האתר האבוד .

שמאלה ימינה , אולי פה, אולי שם , והחיפוש שווה .

את האוטובוס עדיין לא איתרנו , אבל בדרך ,

גולף שידעה פעם ימים של תשומת לב , והיום ,,,,

והנה לה מתחת לביניין פורד מוסטנג פתוחה,

את האוטובוס עוד לא מצאנו , אבל ויליס סטיישן/מסחרי כן מצאנו.

20120517_120448.jpg

20120517_120513.jpg

20120517_123427.jpg

20120517_123505.jpg

20120517_123525.jpg

20120517_123358.jpg

20120517_123413.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

יגעת מצאת , והנה האוטובוס האבוד נמצא חבוט ומושפל באחת מחצרות הבתים.

קריאות פה קריאות שם , מנסים לאתר את בעל הבית , שהרי הגענו ולא נוותר , רוצים להתקרב לראות ולצלם,והנה המושיע , בעל הבית מגיע ,בוחן אותנו בחשדנות , ספק , לא נורמלים , מה יש להם לראות בגוש הברזל .

האוטובוס אמנם סופני אבל מיוחד ונדיר מסוג שוסון שכמוהו מוצג במוזיאון אגד.

בני הספל , אין כסאות באוטובוס.

ובתמונות אלו נפרד להפעם .

באחולי סוף שבוע נעים לכולם

ולהשתמע בשבוע הבא

מתניה את צביקה בע"מ

חמישי חופשי--מסע בעקבות רכבי אספנות.

20120517_121050.jpg

20120517_121806.jpg

20120517_121831.jpg

20120517_121849.jpg

20120517_121903.jpg

20120517_122008.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

במוסך הפחחות שמוצג בתמונות של היום,מבצעים פחחות ברמה גבוהה כולל ריתוכים מדוייקים,החלפת קטעי פח ולא מילוי של חומר.

יצאו משם לא מעט רכבים ברמה שחבל על הזמן,כולל סהרה מדהימה.


×
×
  • תוכן חדש...