Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אצלנו משתמשים הרבה בביטוי "אני בשוק" והוא כבר נשחק, אבל אני באמת בשוק!!

WTF?? קדילק 1958 בארץ? אני משפשף את העיניים, פוקח שוב, ועדיין מולי קדילק 1958, ככל הנראה קופ דוויל!

שנים אני בידיעה שה-58 שלי היא היחידה בארץ, והנה צצה אחותה, אומנם בוורוד מזעזע (בגירה מתכוון ל-Persian sand, הוורוד הקלאסי של קדילק, אבל הוא רחוק מהגוון שלפנינו. אולי עוד לפני צבע...)

CUCV, דייב אני מניח, היא באמת במזרח ירושלים? בטח ייובאה לאחרונה.

 

רון

 

מה שמוזר שבסרטון ביוטיוב רואים שתיים ורודות! אחת קבריולט! :-P

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה שמוזר שבסרטון ביוטיוב רואים שתיים ורודות! אחת קבריולט! :-P

 

טוב, לא צריך להגזים... ה-58 היא הוורודה הסגורה (2 דלתות, עדיין לפני הרכבת הניקלים), הוורודה השנייה הפתוחה היא 64 (השנה האחרונה של הסנפירים האחוריים בקידלק). עוד יש שם 63 אדומה פתוחה, 63 ורודה סגורה וכן כמה קדילקים נוספים ממודלים יותר מאוחרים. כבוד...

זה הסרטון, ואם הם העלו אותו ביוטיוב אני מניח שהאוצר הזה הוא לא סוד

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם
אצלנו משתמשים הרבה בביטוי "אני בשוק" והוא כבר נשחק, אבל אני באמת בשוק!!

WTF?? קדילק 1958 בארץ? אני משפשף את העיניים, פוקח שוב, ועדיין מולי קדילק 1958, ככל הנראה קופ דוויל!

שנים אני בידיעה שה-58 שלי היא היחידה בארץ, והנה צצה אחותה, אומנם בוורוד מזעזע (בגירה מתכוון ל-Persian sand, הוורוד הקלאסי של קדילק, אבל הוא רחוק מהגוון שלפנינו. אולי עוד לפני צבע...)

CUCV, דייב אני מניח, היא באמת במזרח ירושלים? בטח ייובאה לאחרונה.

 

רון

 

הרכב הוא צופני ומכיר את הבעלים והרכב בא מהשטחים לישראל

רינו הנדלר

מספר חבר 14193

פורסם

טוב, אני מודה שאני לא מומחה לקאדילקים... אבל המקבץ הזה של המכוניות מאוד מרשים.

 

רינו ידוע לך על עוד אוצרות בשטחים?

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

התלהבתי מהרכב הירוק. מה זה?

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם

היום יום חמישי לא? מה קורה? :lol:

 

האמת אחרי המקבץ משבוע שעבר, מגיע לכם חופש.

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם
היום יום חמישי לא? מה קורה? :lol:

 

האמת אחרי המקבץ משבוע שעבר, מגיע לכם חופש.

חזקי!

ע"מ להעמיד דברים על דיוקם: חמישי חופשי --זה ההההחופש.

עוד רגע קט , נגמור לערוך את החומר ונעלה אותו.

צביקה מרגלית

פורסם

שוב , שלום לכל אלה שחיכו לנו(ולאלה שלא חיכו).

האמת היא שלא חשבנו שנביא הרבה חומר כיוון שהיינו היום עסוקים בלסגור קצוות בנוגע לראלי ירושלים שייתקיים מחר(זה בעצם כבר היום).

וכמו שכבר אמרנו "אנחנו יודעים איך זה מתחיל , ולא יודעים איך זה יסתיים" .

אז ,, אני מקווה שלא איכזבנו, ובכל זאת יש חומר.

אז,, יאללה לעבודה.

התחנה הראשונה היתה באחד ממושבי המרכז ושם נפגשנו עם בחור שאחרי 20 שנה , החליט להוציא את המוריס 1000 מהלול ולהתחיל במלאכת השיפוץ.

בהמשך פגשנו בוולוו שתי דלתות שמחכה לתורו .

וטרקטור פרגוסון(28 אם אני לא טועה)שעדיין כוחו בין גלגליו.

20120504_160131.jpg

20120504_160150.jpg

20120504_160214.jpg

20120504_160203.jpg

20120504_160320.jpg

20120505_144039.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

אז כמו שכבר ציינתי , אנחנו במרתון נגד הזמן , וחייבים לספק את הסחורה.

מישהו לחש לי שאי שם ישנו מחנה של תאילנדים, המקום סגור ומגודר , אבל בפנים ישנם רכבי אספנות.

הסקרנות גוברת והולכים לאתר את המחנה המדובר.

אז , זה לא מחנה של תאילנדים אלא בית אריזה לאפרסקים , בצמוד לחווה.

וזה לא מכוניות אספנות אלא גרוטאות משנות ה - 90.

אבל אי אפשר להתאכזב לגמרי , ובין הגרוטאות נח לו קומנדקר צבאי שמתאים להגדרת האספנות ,שאם היה יודע לדבר , כנראה שהיו לו סיפורי קרבות , שעליהם גדלנו.

20120505_143855.jpg

20120505_143744.jpg

20120505_143915.jpg

20120505_143950.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

חוזרים לשוטט ברחובות העיר

נתחיל באופל סטיישן , סובארו טנדר שכבר נכנס לקטגוריית האספנות .

בשורה תחתונה , דודג' דארט , אופל רקורד , ורנו דופין.

20120510_101222.jpg

20120510_101242.jpg

20120510_101943.jpg

20120510_101957.jpg

20120510_105820.jpg

20120510_110738.jpg

20120510_112033.jpg

20120510_112058.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

מידי פעם יוצא ללא כל תכנון שאנחנו נפגשים באותו היום באותו סוג רכב במצבים שונים.

אז היום הוא יום המוריס 1000,

אחד כבר הזכרנו , ומה יש לנו כאן?!

מוריס 1000 פתוחה בשלבי סיום שיפוץ.

ובתחתונה מוריס 1000 גלמודה ועזובה משנתון ישן יותר (חלון חצוי).

20120510_131259.jpg

20120510_131219.jpg

20120510_131204.jpg

20120510_131130.jpg

20120510_114034.jpg

20120510_113928.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

ולסיום , פינת המסחריות.

ראשונה , דודג' לחם עטופה בפיברגלס ע"מ לתפוס את כל החלקים שרוצים לברוח.

ובהמשך , שברולט אפאש .

ובמקבץ זה נסיים להפעם .

להשתמע בשבוע הבא .

סוף שבוע נעים לכולם , ובאחולי ראלי ירושלים פורה , שייצא בעוד מספר שעות ויגמע את העליות לעיר הקודש.

מתניה את צביקה בע"מ

חמישי חופשי--מסע בעקבות רכבי אספנות.

20120510_141328.jpg

20120510_141340.jpg

20120510_141507.jpg

20120510_141615.jpg

20120510_141627.jpg

20120510_145441.jpg

20120510_145519.jpg

20120510_145549.jpg

צביקה מרגלית


×
×
  • תוכן חדש...