Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהרון מוביל אותנו אחר כבוד למקורות נוספים מעניינים.

חולפים על פני יגואר יפיפיה , ובאמצע שום מקום נח לו טנדר שברולט קבינה כפולה ,

ואז מגיעים לשברולט אימפלה 1964 שמצאה לה חנייה על המדרכה.(אם יורשה לי להכניס נימה אישית?!אני מת על הרכב הזה

ונקרע לי משהו בלראות אותו עזוב וללא יד מלטפת) אני תקווה ומאמין שגם יומו יגיע.

ובשורה התחתונה , שברולט בל אייר 1955.

20120326_134646.jpg

20120326_141453.jpg

20120326_140116.jpg

20120326_140041.jpg

20120326_141653.jpg

20120326_141723.jpg

20120326_141814.jpg

צביקה מרגלית

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אהרון עומד להפרד מאיתנו , אלא שאז הוא נזכר שיש עוד מה לראות שלא ראינו.

טלפון קצר לתיאום ביקורים , וקדימה ליעד הלא מתוכנן הבא.

קדילאק גג נפתח , ובדרך ליעד הבא מתבוננת בתחנונים של הצילו -- ריקשה פיאג'ו עם הגה וידית הילוכים ברצפה.

ובשורה התחתונה , הטנדר שווה הלב -- שברולט אפאש 1965 משופץ יפיפה. דגם שהתחיל להיות מאוד אופנתי אצל חובבי אספנות הטנדרים.

20120326_144055.jpg

20120326_144526.jpg

20120326_144112.jpg

20120326_151200.jpg

20120326_144741.jpg

20120326_144903.jpg

20120326_144756.jpg

20120326_144920.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

ולסיום , פינת מכבי האש.

הגענו לאתר כוננות העורף אי שם ,

ראשונה ,נתקלנו בכבאית מאק,

ובתוך האנגר סגור שוכנות להן מספר כבאיות ישנות מסוג מגירוס ,

הכבאיות , למרות גילן המפליג , שמורות כחדישות עם מעט מאוד קילומטרים , מטופלות ושמורות להפליא.

ויש איש מיוחד שאמון לטפל , לנקות , ולהניע אותן על מנת לשמור על כשירות מבצעית.

ובזאת נסיים להפעם ,

להשתמע בשבוע הבא,

סוף שבוע נעים לכולם.

מתניה את צביקה בע"מ

חמישי חופשי-- מסע בעקבות רכבי אספנות.

20120326_151310.jpg

20120326_151541.jpg

20120326_151557.jpg

20120326_151649.jpg

20120326_151717.jpg

20120326_151741.jpg

20120326_151808.jpg

20120326_151839.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

יפה כל הכבוד הרכבים מוכרים בהחלט חבל על האימפלה היא ידעה ימים טובים יותר,אתכונן בוודאי מתניה אעשה עבודת שטח ישנם כמה רכבים שפספסתם :)

עופר בן צבי

פורסם

כל הכבוד לכם! תמונות ממש יפות!

 

רק מעניין אותי מי הדרעק הז שהזניח ככה שבי טראק?:brickwall:

attachment.php?attachmentid=280404&d=1333050517

חכו שאניח את זורועי עליו:evil:

 

השאר ממש תענוג לעינים :lol::crazyeyes במיוחד האפאץ' הכחול,

 

אגב, למה הפנסים פה הפוכים?

 

attachment.php?attachmentid=280425&d=1333052813

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

איך שהוא דומה לפג'ו שלי. לייק

איזה תמונות יפות. איזה רכבים מדהימים.

מחכה כבר לראלי ירושלים.

שתהיה שבת של כיף לכולם.

עידית בן הרוש

פורסם

אותי מעניין לאן הגיעו הרום כרמל והסוסיתות קוביה שראיתי מובלים על מובילית שתי קומות 6 רכבים

עופר בן צבי

פורסם

כל הכבוד לכם על הכיף של ימי חמישי שלכם לחפש ולמצוא מכוניות עזובות

איך אתם מתחמקים מלעבוד בימי חמישי ?!?

יש נוסחה לכך ?!?

ממש לקנא :wink:

העיקר שאתם נהנים ומשתפים בתמונות כדי שגם חברי הפורום כולו יוכלו להנות

חג פסח שמח

שלי

פורסם

שלום לקוראינו.

יום חמישי הגיע ואיתו גם צוות חמישי חופשי.

מכיוון שאנחנו לקראת ערב החג , וישנן גם מחוייבויות אחרות, ומכיוון שאי אפשר בלא כלום , עשינו היום יום קצר מהרגיל

והתפוקה בהתאם , אבל עדיף מלא כלום.היה דחף שאמר "לפחות קצת".

אז , הגענו בראשונה לטנדר וויליס .

ואחריו , קטנוע רביט עם סירה.

קורטינה חמודה מאוד.

וסוסיתא קוביה שנחה על הגג.

_____028.jpg

_____127.jpg

555 002.jpg

555 004.jpg

20120405_173651.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

ולסיום קצר מהרגיל,

שתי חיפושיות ,

וטנדר סטודיבייקר צ'אמפ.

 

ובזאת נפרד להפעם , בברכת סוף שבוע נעים ,

וחג פסח שמח לכככככככולם.

להשתמע בשבוע הבא .

מתניה את צביקה בע"מ , ולייזר גם.

חמישי חופשי -- מסע בעקבות רכבי אספנות.

555 008.jpg

20120405_161806.jpg

20120405_170347.jpg

20120405_170402.jpg

צביקה מרגלית

פורסם
מתניה את צביקה בע"מ , ולייזר גם.

מה!? מתניה ולייזר את צביקה!

אוי וי ווי:roll::oops::lol:.....

כל הכבוד חברה!

אני כל השבוע מחכה לכם.

רק חבל על החיפושית.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

זה רק אני או שבתמונה של הסוסיתא מסתתרת קבינה של אונימוג?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.


×
×
  • תוכן חדש...