Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
השמש זורחת , תרתי משמע , וההפתעות מתחילות לצוץ.

טנדר פרגו שעבר תרומת איברים , ולידו נחה לה , סימקה ארונד

התמונות בשורה התחתונה , פנים/חוץ מוקדשות לבני הספל (ניקיתי בשבילך את השעונים מטונה של אבק).

 

 

נראה שלמרות האבק על פי מצבו המדהים לגמרי של האוטובוס הוא היה עד לא מזמן (שנים/חודשים) בשימוש .

תיכף אבקש פרטים מלאים עליו מד"ר אביתר רייטר.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שבת שלום לכולם ותודה גדולה למשוטטים :-D.

 

בעוד כולם דנים בקורטינה, אף אחד לא הגיב על הדודג' 47' המדהים הזה, שנראה לי רכב מיבוא (אין עליו אף מדבקת טסט).

 

צביקה, אפשר עוד קצת אינפורמציה?

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

שוב ושוב תודה על השיתוף והמאמץ שלכם.

שימרון, בניגוד למה שאתה חושב שדודג' מיובא הרי אם תסתכל טוב תראה שהשימשה הקדמית בדודג' עשויה משני חלקים ללא החיבור באמצע וגם חסר חלון משולש בצד ימין, ניקלים במכסה המנוע גם הם חסרים כמו שחסרום צלחות ומסגרות לפנסים. כל אלה מעידים כי אולי מדובר ב"אזרח ותיק". מסקרן מאוד. היה אחד כזה בכפרים הדרוזים.

אגב אני חושב שיש לי פנס זכוכית אחורי כמו שיש ברכב הזה ואם בעל הרכב רואה את הכתוב הוא מוזמן ליצור קשר.

שלמה דן גדרון

פורסם

הדודג' היא דודג' D-24.

חלקה חלק ניכר מחלקיה [כולל חלק מחלקי הפח] עם קרייזלר בקצה העליון של המחירון ועם פליימוט בקצה הנמוך של המחירון [אקזמפלר מופלא של הפליימוט עשה עלייה לפני מס' שנים ומנסה להמכר כבר זמן רב ב'יד2'].

 

היו כניראה מספר כאלה בארץ. נדמה לי שהיו גם מוניות בשירות יעל-דרומה לפני הצ'קרים. לפני כ-10 שנים נתקלתי באחת כזו [לא זו, ההיא הייתה במצב פחחות גרוע יותר] אבל בגלל בעייה ברשיונות היא לא עברה אלי.

בניו יורק שירתה בהצלחה בציי המוניות, היה דגם 'לימוזינה' מוארך ובנוסף למשפחתית עם דלתות 'התאבדות' היה דגם 2 דלתות וכן דגם קופה [שעדיין מאוד פופולרי בארה"ב ומחירו בהתאם].

 

למרות שהיא אחת המכוניות היפות ביותר לתקופתה [לפחות לדעתי] היא יוצרה זמן קצר יחסית - 1946 -7 -8 ובאמצע 1949 הוחלפה בדגם 'חדש' ומכוער.

פורסם
הדודג' היא דודג' D-24.

חלקה חלק ניכר מחלקיה [כולל חלק מחלקי הפח] עם קרייזלר בקצה העליון של המחירון ועם פליימוט בקצה הנמוך של המחירון [אקזמפלר מופלא של הפליימוט עשה עלייה לפני מס' שנים ומנסה להמכר כבר זמן רב ב'יד2'].

 

היו כניראה מספר כאלה בארץ. נדמה לי שהיו גם מוניות בשירות יעל-דרומה לפני הצ'קרים. לפני כ-10 שנים נתקלתי באחת כזו [לא זו, ההיא הייתה במצב פחחות גרוע יותר] אבל בגלל בעייה ברשיונות היא לא עברה אלי.

בניו יורק שירתה בהצלחה בציי המוניות, היה דגם 'לימוזינה' מוארך ובנוסף למשפחתית עם דלתות 'התאבדות' היה דגם 2 דלתות וכן דגם קופה [שעדיין מאוד פופולרי בארה"ב ומחירו בהתאם].

 

למרות שהיא אחת המכוניות היפות ביותר לתקופתה [לפחות לדעתי] היא יוצרה זמן קצר יחסית - 1946 -7 -8 ובאמצע 1949 הוחלפה בדגם 'חדש' ומכוער.

 

הוגי ידידי,

 

אני תמיד שמח למצוא עוד חובב קרייזלרים ישנים.

 

מספר הערות לגבי הדגם הזה, שחביב עלי מאד.

1.הדגם יוצר משנת 1940 ועד תחילת 1949(דגמי 49' סדרה ראשונה). הקלאץ' הצנטריפוגלי(fluid drive) הוכנס כבר ב-1941. הדגמים שלאחר המלחמה נבדלים בגריל ובכנפיים קדמיות שזרמו לתוך הדלתות, אך זו אותה מכונית שיוצרה עד המלחמה.

2.המכונית חלקה את חלקיה עם קרייזלר רויאל/וינדזור ועם דה-סוטו. הפלימות', שהשתמשה בבודי זהה בעיצובו, השתמשה בשלדה(ובסיס גלגלים) מקוצרים בכמה אינצ'ים לעומת השלוש הנ"ל. להבדיל, הקרייזלר אימפריאל, סרטוגה וניו-יורקר, שהשתמשו במנוע 8 ציל' טורי, השתמשו בבסיס גלגלים(ובודי) ארוך יותר, כאשר ההבדל הוא מקיר האש וקדימה.

3.בעוד שלכל דגמי הקונצרן של התקופה עיצוב שעונים זהה(ופשוט), הדודג' הזה היה חריג עם דשבורד אלגנטי מאד וספידומטר עגול.

4.היה כבר מי שאמר שהיופי הוא בעיני המתבונן. אני דווקא אוהב מאד את העיצוב הקופסתי של דגמי 49'(סדרה שניה) - ובמיוחד את הקלאב קופה(2 דלתות).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
השמש זורחת , תרתי משמע , וההפתעות מתחילות לצוץ.

טנדר פרגו שעבר תרומת איברים , ולידו נחה לה , סימקה ארונד

התמונות בשורה התחתונה , פנים/חוץ מוקדשות לבני הספל (ניקיתי בשבילך את השעונים מטונה של אבק).

 

אם אני לא טועה בני הספל חיפש אתתים כמו שנמצאים על האוטובוס אולי יוכל לתרום איברים לפרויקט הזה? - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אם אני לא טועה בני הספל חיפש אתתים כמו שנמצאים על האוטובוס אולי יוכל לתרום איברים לפרויקט הזה? - רן

 

 

מכיוון שהאוטובוס הזה שלם לחלוטין באופן מדהים פנימית וחיצונית חבל לפרק ממנו.

לדעתי הוא דווקא עוד פרויקט שיפוץ מצויין.

ממש מדהים המצב שלו .

 

לדעתי אם באגד ישמעו שהוא במצב כזה ישמחו לקחת אותו למוזיאון.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

אדון אנגל היקר

כל הכבוד על הידע אני מסכים

עם כל מילה שכתבת

בקשה עשה שעורי בית על הימצאות

מכוניות באזור מגוריך

ונשמח להגיע ולשוטט בחברתך

וכמובן להנות מהידע שלך

פורסם
ממשיכים לסייר

הרכב הצהוב פורד טנדרבירד

והבא אחריו , פלימוט (לא להתבלבל , הסמל על מכסה המנוע , שייך לשברולט מאליבו)

זה הסמל של שברולט אימפלה ולא של מאליבו.מה קורה לך צביקה???

פורסם
אדון אנגל היקר

כל הכבוד על הידע אני מסכים

עם כל מילה שכתבת

בקשה עשה שעורי בית על הימצאות

מכוניות באזור מגוריך

ונשמח להגיע ולשוטט בחברתך

וכמובן להנות מהידע שלך

 

בשמחה. באחד מימי החמישי באפריל, עם מזג אויר מוצלח.

 

אני מתחיל לאסוף מודיעין.

 

נ.ב - החומוס עלי :-).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

שלום לקוראי הפורום.

בעקבות תחזית מזג האוויר גם לנו היו מחשבות במשך השבוע באם נצא למסעינו הקבוע, או לא.

בשניות הראשונות של שיחת טלפון ביום רביעי , היה ברור לנו מעבר לכל ספק , שהמסע השבועי ייצא לדרך,

כשמסורת ואהבה נפגשים לא מזג האוויר יהיה זה שישבור אותנו.

אז יום חמישי הגיע ,גשם זלעפות , רוחות חזקות , וקור איימים , מתניעים ויוצאים לדרך .

לאן??? צפונה.

ראשון נפגשנו במרסדס פונטון ובהמשך מרסדס 360

למטה , פיורי 3

ובפינת הטרקטורים , פרגוסון ופיאט(מחזיר אותי במנהרת הזמן לתקופת הקיבוץ).

2012-03-01 12.27.40.jpg

2012-03-01 12.28.18.jpg

2012-03-01 12.29.16.jpg

2012-03-01 12.01.14.jpg

2012-03-01 17.15.47.jpg

2012-03-01 17.16.22.jpg

2012-03-01 13.37.42.jpg

2012-03-01 14.03.38.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

ממשיכים הלאה , ברכב נעים וחמים ,כשעוצרים ויורדים ,רועדים מקור , אבל מראה הרכבים מחמם את הלב.

ריכזתי בפינה האהובה עלינו -- פינת הטנדר , מספר רכבי שברולט אפאש ,ולוא דוקא לפי סדר המפגשים עמם.

2012-02-23 13.45.25.jpg

2012-03-01 13.36.46.jpg

2012-03-01 13.36.59.jpg

2012-03-01 13.37.29.jpg

2012-03-01 16.22.38.jpg

2012-03-01 16.21.39.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

במשך המסע היומי נתקלנו גם באנדרטאות רכבים,וגם להם מוקצאת פינה מיוחדת , ושוב ,לא לפי סדר הביקור.

אנדרטה ראשונה , ג'יפ 1948

ג'יפ סוזוקי

והשורה האחרונה ,אנדרטת הפיג'ו 404 מוקדשת לעידית בן הרוש (פידי) ממפגש נשר.

2012-03-01 12.37.29.jpg

2012-03-01 12.38.29.jpg

2012-03-01 15.00.12.jpg

2012-03-01 15.00.23.jpg

2012-03-01 14.57.52.jpg

2012-03-01 14.58.33.jpg

2012-03-01 14.59.16.jpg

2012-03-01 15.04.04.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

ולקינוח נסיים במספר רכבים מעניינים שאנחנו לא רגילים לפגוש ביום יום.

נתחיל בקורבט האדומה 1961

בהמשך קדילאק אלדורדו 1975

ובשורה התחתונה , יגואר ששכבת האבק העבה במיוחד שומרת עליה מרקבונות (כן, זה צולם היום בארצינו).

זהו , החושך יורד , הדרך הביתה ארוכה ומתמשכת , גשם ופקקי תנועה אדירים , והדרך חזרה ארוכה במיוחד ,

אבל הלב חם , עבר עוד יום חמישי נהדר.

ובזאת נסיים להפעם .

להשתמע בחמישי הבא שיגיע במהרה.

מתניה את צביקה בע"מ ולייזר גם.

חמישי חופשי--מסע בעקבות רכבי אספנות.

2012-03-01 16.06.23.jpg

2012-03-01 16.08.18.jpg

2012-03-01 16.09.50.jpg

2012-03-01 16.10.27.jpg

2012-03-01 16.17.00.jpg

2012-03-01 16.17.16.jpg

2012-03-01 16.17.40.jpg

צביקה מרגלית


×
×
  • תוכן חדש...