Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל אלו שמחכים כמונו שיגיע יום חמישי.

חששנו במשך השבוע שלא נעשה מאום בגלל מזג האוויר , אבל אפילו השמש זרחה היום לכבודינו.

תחנתינו הראשונה היתה - הילמן מינקס סטיישן 1962

בהמשך , חיכתה פיג'ו 404 גם היא מודל 1962

בפינת הג'יפ , ביקרנו שניים. האחד שנת יצור 1948 וג'יפ CJ5 בהליכי שיפוץ מתקדמים.

ממשיכים בנדודים לעיר אחרת כדי לפגוש אודי 100 קופה.

66 003.jpg

66 004.jpg

66 008.jpg

P1020478.JPG

2012-02-01 09.51.03.jpg

2012-02-01 09.51.53.jpg

צביקה מרגלית

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חילוץ עצמות בשמש ,נודדים לעיר הסמוכה ע"מ לספק את התאווה , פינת הטנדרים.

בתמונות העליונות , טנדר סטודביקר שהגיע לידים טובות , מטופל ומשופץ (הטנדר הזה זכור לי במצב הרבה פחות טוב ,

ותענוג לראות שהוא לא הלך לאבדון).

בתמונות למטה טנדר (לדעתי רוסי) ואם מישהו מהקוראים ישפוך מידע על סוג הרכב?! יבורך !

2012-02-01 09.30.00.jpg

2012-02-01 09.30.29.jpg

2012-02-01 09.31.06.jpg

2012-02-01 09.31.42.jpg

2012-02-01 10.29.08.jpg

2012-02-01 10.29.19.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

צביקה אתם 10 !

כל שבוע מחזקים את האמונה כי יש עוד אספנים ומשפצים רבים שמסתתרים.

תשאירו להם פתק לבוא למפגשים ולהראות את המכוניות לאוהבים.

שלמה דן גדרון

פורסם

ולסיום , פינת אהבה נוספת , פינת המשאיות.

ולמי שזוכר ?! אני מצרף את השיר:

האוטו שלנו גדול וירוק,

האוטו שלנו נוסע רחוק ,

בבוקר נוסע, בערב הוא שב,

מביא הוא לתנובה ביצים וחלב.

נדמה לי שזה שיר של יפה ירקוני , שנפרדה מאיתנו לאחרונה .

המשאית מדגם דודג'.

ובזאת נסיים , עד כאן להפעם.

באיחולי סוף שבוע נהדר לכככככולם , ולהשתמע שוב בשבוע הבא,

מתניה את צביקה בע"מ , ליזר ועזיזי גם.

חמישי חופשי--מסע בעקבות רכבי אספנות.

P1020480.JPG

P1020481.JPG

P1020483.JPG

P1020484.JPG

צביקה מרגלית

פורסם
שלום לכל אלו שמחכים כמונו שיגיע יום חמישי.

חששנו במשך השבוע שלא נעשה מאום בגלל מזג האוויר , אבל אפילו השמש זרחה היום לכבודינו.

תחנתינו הראשונה היתה - הילמן מינקס סטיישן 1962

בהמשך , חיכתה פיג'ו 404 גם היא מודל 1962

בפינת הג'יפ , ביקרנו שניים. האחד שנת יצור 1948 וג'יפ CJ5 בהליכי שיפוץ מתקדמים.

ממשיכים בנדודים לעיר אחרת כדי לפגוש אודי 100 קופה.

 

שכחתי לציין שהפיג'ו 404 מוקדש לעידית פידי

והאודי 100 מוקדש לשני האספים.

צביקה מרגלית

פורסם
הטנדר הרוסי הוא moskvich 2715 שנת 88' הוא מפורסם כבר הרבה מאוד זמן ביד 2 דורשים עליו 7 אלף...

זכרתי שראיתי אותו במקום כלשהו , רק לא זכרתי אופה?

תודה על המידע.

צביקה מרגלית

פורסם

מתניה את צביקה בע"מ , ליזר ועזיזי גם.

המון המון תודה על ההשקעה והשיתוף בתמונות

המשיכו כך, ככה כיף יותר לקבל את השבת

 

שבת שלום

עדי

עדי גולדנברג 13399

פורסם

שלום.

 

אני מבין שהבחור המכוער שעמד על המדרכה של הטנדר הוא דוגמן הבית לא פחות ולא יותר!!!

בקיצר כול הכבוד לכם

 

 

בברכה בני ל.

אגב יש מצב לקבל את הטלפון של הדוגמן? ואיך קורעים אותו {לא זה לא שגיעת כתיב חחחה} :lol:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

 

אני מבין שהבחור המכוער שעמד על המדרכה של הטנדר הוא דוגמן הבית לא פחות ולא יותר!!!

בקיצר כול הכבוד לכם

 

 

בברכה בני ל.

אגב יש מצב לקבל את הטלפון של הדוגמן? ואיך קורעים אותו {לא זה לא שגיעת כתיב חחחה} :lol:

 

דוגמן בית ללתפארת מציין את התקופה

עופר בן צבי

פורסם

האודי 100 קופה הזאת חלוםם

הבחור מעוניין למכור או שעדיין לא ?

מחפש כל חלק למיצובישי גאלנאט משנתונים 1994-1997 למסירה או למכירה.מחפש כל חלק לאודי 80 משנתונים 1988-1995 למסירה או למכירה!

תודה לעוזרים

פורסם

הקורטינה ניראת נטושה בצידי כביש מהיר כל שהוא חבל שרכב כזה מוזנח האם בעל הרכב רוצה למכור אני מעונין ברכב .ותודה לכל העוזרים:-D

פורסם
האודי 100 קופה הזאת חלוםם

הבחור מעוניין למכור או שעדיין לא ?

 

אין סיכוי שהוא ימכור

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?


×
×
  • תוכן חדש...