Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה קטנה,

 

היכן נמצאת בבקשה הסאברבן הלבנה ההיא?

 

 

 

 

אגב - צביקה ומתניה, הייתי מאוד מעוניין אני והGMC שלי להצתרף אליכם ל"חמישי חופשי" אחד או שניים

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ממש ג'יפ כזה משוקם הופיע לו ביום שבת במפגש ברופין .

אכן נכון.

פגשתי אותו במפגש הקודם ברופין, והם זהים אחד לאחד.

צביקה מרגלית

פורסם

ומה יש לויליס מתחתיו?

 

למה זה היה מחובר?

 

הופה!!!!!!!!!!

יום חמישי נוסף הגיע.

ההתקלות הראשונה -ג'יפ ויליס cj3 שנת 1956 נקרא גמל ע"ש החזית הגבוהה

ובהמשך טנדר ויליס 4x4 חלון חצוי 1961

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

שוב שלום לקוראי הפורום.

קצת באיחור , אבל זה המחיר , כשאני נותן למישהו אחר לצלם(ומסתבר שהצלם לא משהו).

פגישה ראשונה עם שני שברולט פרנקלין,אישית , אני מת עליהם , אבל מחפש בשבילי אחד יותר ישן 61-66 (קדימה, מידע).

בהמשך יגואר xj6

IMG_3125[1].jpg

IMG_3126[2].jpg

IMG_3127[1].jpg

IMG_3128[2].jpg

צביקה מרגלית

פורסם

משם מפליגים מזרחה.

פגשנו בסיטרואן . לומר את האמת , אין לי מושג איזה דגם זה , הוא גדול יותר מ- GS ואני משאיר לאנשי הסיטרואן לפרט יותר.

בהמשך מרסדס 280 קופה 75

IMG_3129[2].jpg

IMG_3130[1].jpg

IMG_3131[1].jpg

IMG_3132[1].jpg

צביקה מרגלית

פורסם

ואחרון חביב , קינוח להיום , כבוד לתוצרת הארץ , סוסיתא קוביה (קבריולט), מוקדש לאבי סוסיתא.

עד כאן להפעם.

להשתמע בשבוע הבא.

מתניה את צביקה בע"מ

חמישי חופשי-- מסע בעקבות רכבי אספנות

IMG_3134[1].jpg

צביקה מרגלית

פורסם

הסיטרואן היא כמובן ה CX מהדור הראשון.

על פניו, ולפי החשוקים, היא נראית כדגם ה GTI 2.4.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אכן נראה כמו הGTI, הרכב הזה מוכר לי והוא היה מדהים

ואם אני לא טועה הוא צריך להיות גיר רגיל והוא טופל בפ"ת אצל שני אחים שהתמחו ברכבים האלה. חבל לראות שכך הוא נראה היום.

פורסם

בזמנו הייתי עובר כל יום ליד הסוסיתא המחוללת הזאת ומתבאס.

 

הדבר משול בעיני לגוויה מרוטשת שהושארה להירקב בשמש :roll:

יום אחד גם לי תהיה אוסטין אלגרו 1.3 שנת 78,

עם תא נוסעים אפוף עשן ומאורר שחותך אצבעות... :roflmao:

ורדה הוריאנט *כבר לא* מחכה לחלקים מברזיל... (הגיעו בשלום)

פורסם

אני חולה על השברולטים האלו!

 

כמו שאמר דון מ'קלן:

bye-bye, miss american pie. - Drove my chevy to the levee, But the levee was dry.

 

הלוואי עלי, מי מזניח את יצירות המופת האלו?

ים המלח התחרה על פלאי עולם? תראו את השברולטים האלו!

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
אני חולה על השברולטים האלו!

 

כמו שאמר דון מ'קלן:

bye-bye, miss american pie. - Drove my chevy to the levee, But the levee was dry.

 

הלוואי עלי, מי מזניח את יצירות המופת האלו?

ים המלח התחרה על פלאי עולם? תראו את השברולטים האלו!

 

 

הבחור מוכן למכור את השברולטים במחיר הוגן והגון....

 

הייתם בחצר שלו ורק את השברולטים צילמתם?!

פורסם
שוב שלום לקוראי הפורום.

קצת באיחור , אבל זה המחיר , כשאני נותן למישהו אחר לצלם(ומסתבר שהצלם לא משהו).

פגישה ראשונה עם שני שברולט פרנקלין,אישית , אני מת עליהם , אבל מחפש בשבילי אחד יותר ישן 61-66 (קדימה, מידע).

בהמשך יגואר xj6

 

הסאברבנים האלה בשילוב הקודם שפירסמתם זה אוסף מושלם של 3 דורות ברצף! :twisted:

נראים טוב מאוד!

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
היגואר הלבנה ביד 2 והיא למכירה בזול

אנחנו מבקשים מאוד לא לשייך אותנו לשום לוח מכירות.

אנחנו בשום אופן לא לוקחים או מעתיקים הודעות

ובשום אופן לא מפרסמים מכוניות למכירה .

אז אנא , כבד את בקשתינו , ואל תשדך לנו מכוניות ומודעות למכירה.

בפירוש , לא לזה נועד השירשור.

צביקה

צביקה מרגלית


×
×
  • תוכן חדש...