Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:mm_yeah:

שוב תודה לכם על השיתוף בחוויה הבלשית.

בטוח שתמשיכו בשליחות התיעוד של היפיפיות הנסתרות והרדומות.

אנחנו ממתינים, בקוצר רוח, לתמונות הבאות.

שלמה דן גדרון

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כיף לפרגן לשני חברים נמרצים שמשקיעים כל כך הרבה בלהפתיע ובלבדר אותנו (וגם נהנים על הדרך).

להלן כתבה על "חמישי חופשי - מסע בעקבות רכבי אספנות", של צביקה את מתניה (סליחה על האיכות - העלתי תמונות כי ה-PDF כבד מדי, אם מישהו מכיר פתרון לבעיה, אשמח ללמוד). אחרי פתיחת התמונה, ליחצו על הפינה הימנית תחתונה כדי להגדיל את התמונה לקריאה ברורה יותר.

הכתבה התפרסמה בגיליון נובמבר של מגזין "הגה" שהופץ השבוע.

ושוב תודה בשם כולנו לשני המופלאים ~

 

רון פז

דובר מועדון החמש

DSCN2841.jpg

DSCN2844.jpg

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

רון פז

דובר המועדון!

המון תודה על כתיבה , עריכה ופרסום של הכתבה.

מאוד מחמיא לקבל התיחסות , ופירגון מדהים על דבר שסה"כ אנחנו עושים מתוך אהבה נטו.

במבט לאחור, מטרת השירשור היתה לשתף קוראי פורום בהנאת השיטוט, ובכל חמישי אנחנו מופתעים מחדש מאוצרות נוספים.

הרגשה טובה לראות את מספר הנכנסים לשירשור,

הפירגון נותן לנו סוללות להמשך, ועל כך תודה לשותפים בהנאתינו.

מתניה וצביקה

צביקה מרגלית

פורסם

הופה!!!!!!!!!!

יום חמישי נוסף הגיע.

ההתקלות הראשונה -ג'יפ ויליס cj3 שנת 1956 נקרא גמל ע"ש החזית הגבוהה

ובהמשך טנדר ויליס 4x4 חלון חצוי 1961

IMAG0916.jpg

IMAG0913.jpg

IMAG0912.jpg

IMAG0917.jpg

IMAG0918.jpg

IMAG0919.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

קדימה ליעד הבא

טרנספורטר vw עם גג מוגבה שימש כקראוון.

אחריו שברולט פרנקלין 1969 , אישית , אני מת על הפרנקלין ,ולצערי לא מוצא בשבילי את המודל 61/66

ואחרון - טריומף הראלד , גג קשיח מתפרק.

IMAG0915.jpg

IMAG0924.jpg

IMAG0921.jpg

IMAG0922.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

ליעד הבא(מהר ,,,, שעון החורף דופק אותנו)

לילנד צ'יפטיין -- מוקדש לאוהבי משאיות העבר (מתניה בודק אופציה לרכישה).

ואחריו סקניה (85?)שעליו רכוב וולוו.

IMAG0925.jpg

IMAG0926.jpg

IMAG0927.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

לקראת התחנה האחרונה , נפגשנו ממש במקרה עם נחום, ואחריו משום מקום הופיע שמוליק רוזנפלד,סיבה לעצירה לכוס קפה,

ומשם ליעד האחרון עם ייחוס של כבוד.

ג'יפ ויליס M38 שנת 1948 דגם צבאי שונה מ-cj2 הרגילים.

השוני מתבטא במספר דברים כמו:

זרועות מיגון לפנסים הראשיים

צירים תחתיים לגריל הקדמי

תא מיוחד למצבר נוסף ע"מ לקבל 24V לקשר,דלת המצבר ממוקמת לפני שמשת הרכב.

בלם יד שממוקם בלוח השעונים בצד שמאל של ההגה.

ידית נוספת ליד תיבת העברה לשילוב overdrive

ועוד!!!

בעל הרכב מתחבט עם עצמו אם למכור את הנסיך.

 

זהו זה להפעם!

להשתמע בעוד שבוע בדיוק!

סוף שבוע טוב לכככככככככככככולם

מתניה את צביקה בע"מ ועזיזי גם.

חמישי חופשי-- מסע בעקבות רכבי אספנות.

IMAG0928.jpg

IMAG0930.jpg

IMAG0931.jpg

צביקה מרגלית

פורסם
קדימה ליעד הבא

טרנספורטר vw עם גג מוגבה שימש כקראוון.

אחריו שברולט פרנקלין 1969 , אישית , אני מת על הפרנקלין ,ולצערי לא מוצא בשבילי את המודל 61/66

ואחרון - טריומף הראלד , גג קשיח מתפרק.

 

לדעתי הטריומף הרלד הנ"ל הוא קבריולט מקורי ולא גג קשיח שפורק.

תודה על השיתוף.

שבת שלום:wave:

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם
קדימה ליעד הבא

טרנספורטר vw עם גג מוגבה שימש כקראוון.

אחריו שברולט פרנקלין 1969 , אישית , אני מת על הפרנקלין ,ולצערי לא מוצא בשבילי את המודל 61/66

ואחרון - טריומף הראלד , גג קשיח מתפרק.

 

דבר נוסף לא יודע מאיפה הבאת את השם הזה פרנקלין אבל זה בכלל שברולט סברבן שנת 71-72...

חבל שהוא מוזנח ככה, יכול להיות שיפוץ מאוד מגניב.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

פרנקלין- זה (היה) יצרן/מזווד אמבולנסים האמריקאי. רובם ככולם הסברבנים הישנים היו בארץ אמבולנסים, ולכן לכולם היה כתוב מאורה: FRANCLIN. משם בא השם...:-)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
פרנקלין- זה (היה) יצרן/מזווד אמבולנסים האמריקאי. רובם ככולם הסברבנים הישנים היו בארץ אמבולנסים, ולכן לכולם היה כתוב מאורה: FRANCLIN. משם בא השם...:-)

 

הבנתי... זה עוד אחד מהמושגים האלה שהישראלים המציאו כמו BSA תרנגול, הונדה חצי וכו' :roll:

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
לקראת התחנה האחרונה , נפגשנו ממש במקרה עם נחום, ואחריו משום מקום הופיע שמוליק רוזנפלד,סיבה לעצירה לכוס קפה,

ומשם ליעד האחרון עם ייחוס של כבוד.

ג'יפ ויליס M38 שנת 1948 דגם צבאי שונה מ-cj2 הרגילים.

השוני מתבטא במספר דברים כמו:

זרועות מיגון לפנסים הראשיים

צירים תחתיים לגריל הקדמי

תא מיוחד למצבר נוסף ע"מ לקבל 24V לקשר,דלת המצבר ממוקמת לפני שמשת הרכב.

בלם יד שממוקם בלוח השעונים בצד שמאל של ההגה.

ידית נוספת ליד תיבת העברה לשילוב overdrive

ועוד!!!

בעל הרכב מתחבט עם עצמו אם למכור את הנסיך.

 

זהו זה להפעם!

להשתמע בעוד שבוע בדיוק!

סוף שבוע טוב לכככככככככככככולם

מתניה את צביקה בע"מ ועזיזי גם.

חמישי חופשי-- מסע בעקבות רכבי אספנות.

ממש ג'יפ כזה משוקם הופיע לו ביום שבת במפגש ברופין .

מצא משה


×
×
  • תוכן חדש...