Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפרופו לימוד נהיגה, אחותי לומדת כרגע נהיגה והביקוש לאוטומט אדיר כל כך שמתוך 6 ימים רק יומים מוקדשים לגיר הרגיל בעוד ה4 הנותרים הם רק לאוטומט, להבדיל אלף הבדלות לפני כ5 שנים כשלמדתי נהיגה, מורה הנהיגה היה מתבאס משיעור על אוטומט מכייון שהוא היה צריך להחנות את הרכב הידני במיוחד בשביל להחליף לרכב האוטומטי וכל זה בשביל שיעור בודד.

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אכן עצוב, אבל לא מפתיע!

רק משקף, חלקית, את המגמה הרווחת בשוק כיום.

 

רק אוסיף שלא מדובר פה בבחירה מוחלטת כאילו בוחרים לאיזו ארץ להגר. אפשר ללמוד על אוטומט ואם מרגישים מוגבלים, להיבחן לאחר מכן גם על ידני!

פורסם
אתה לא צריך את הידית והדושה הזו להתעסק איתה כדי להסיח את דעתך.

מצד שני, הידית והדוושה יכולים להיות מועילות למקרה ששכחת שאתה נמצא בנהיגה, ולא על הקורסה בסלון. (כמו שקורה לרוב כשאתה "נוהג" באוטומט.)

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם
רק אני לא מבין איך אפשר לשכוח לנהוג על ידני???

כמו אופניים, יש 2 דוושות שצריך לתאם ביניהם... אפילו בלי עניין שיווי משקל :)

לא שוכחים אבל לוקח זמן להתרגל לזה מחדש

פורסם

אנחנו עדין לא חיים בעולם שבו כל התיבות או אפילו הרוב המוחלט אוטומטיות.

זה פשוט לא נכון.

כל רכבי העבודה למיניהם, כל רכבי ההסעות, מוניות, רכבי צבא מסוימים, רכבים ספורטיביים ואפילו רכבים פשוטים וזולים כמו אלטו שפשוט הרבה יותר משתלם לקנות ידנית.

אני פשוט לא מבין את החוסר חשיבה הזו לטווח הארוך שתמנע ממך את כל הכתוב למעלה וגם נהיגה ברכב שכור בחו"ל.

 

בשביל עוד מאמץ מינורי וקטן שתשכח אחרי שתעבור טסט אתה מוכן לוותר על כל זה?

 

לך תדע מה יהיה בעתיד? לא שווה לך להשקיע עוד שלוש - ארבע שעות מהחיים כדי לעבור פעם אחת ולתמיד טסט על ידני?

 

אולי איזה חבר יהיה שיכור ותצטרך לנהוג ברכב שלו - שיהיה ידני? ידני זה נפוץ היום וזה רק הולך וגדל במיוחד בגלל ההתייקרות של הדלק. המון רכבים נמכרים בגרסאות ידניות ועכשיו היבואנים מתחילים לקלוט את זה.

 

בלי שום קשר, נהיגה על ידני מעבירה לך את התחושה האמיתית של הנהיגה, כשאתה מעביר הילוכים ואתה מבין למה אתה מעביר וכמה כח אתה מעביר.

 

אל תתן לעצלנות לגבור עליך...

פורסם
רק אני לא מבין איך אפשר לשכוח לנהוג על ידני???

כמו אופניים, יש 2 דוושות שצריך לתאם ביניהם... אפילו בלי עניין שיווי משקל :)

 

לשכח לא שוכחים, אבל התפעול של הרכב יכל להיות לקוי עד אשר "מתרגלים" אל הרכב.

זינוק בעליה, החלפת הילוכים בזמן.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אחרי 9 שנים על אוטומטי לוקח לי 50-100 מ' (מטרים, לא קילומטרים) לחזור ולנהוג על ידנית. טוב, יכול לקרות שאדומם אותה פעם אחת אם אשכח ללחוץ על המצמד, או בזינוק בעליה תלולה, אבל סה"כ זה עניין של דקות (אבל צריך להעיר - בעבר הרחוק יש לי נסיון של מאות אלפי ק"מ על ידניות).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אנחנו עדין לא חיים בעולם שבו כל התיבות או אפילו הרוב המוחלט אוטומטיות.

זה פשוט לא נכון.

כל רכבי העבודה למיניהם, כל רכבי ההסעות, מוניות, רכבי צבא מסוימים, רכבים ספורטיביים ואפילו רכבים פשוטים וזולים כמו אלטו שפשוט הרבה יותר משתלם לקנות ידנית.

אני פשוט לא מבין את החוסר חשיבה הזו לטווח הארוך שתמנע ממך את כל הכתוב למעלה וגם נהיגה ברכב שכור בחו"ל.

 

בשביל עוד מאמץ מינורי וקטן שתשכח אחרי שתעבור טסט אתה מוכן לוותר על כל זה?

 

לך תדע מה יהיה בעתיד? לא שווה לך להשקיע עוד שלוש - ארבע שעות מהחיים כדי לעבור פעם אחת ולתמיד טסט על ידני?

 

אולי איזה חבר יהיה שיכור ותצטרך לנהוג ברכב שלו - שיהיה ידני? ידני זה נפוץ היום וזה רק הולך וגדל במיוחד בגלל ההתייקרות של הדלק. המון רכבים נמכרים בגרסאות ידניות ועכשיו היבואנים מתחילים לקלוט את זה.

 

בלי שום קשר, נהיגה על ידני מעבירה לך את התחושה האמיתית של הנהיגה, כשאתה מעביר הילוכים ואתה מבין למה אתה מעביר וכמה כח אתה מעביר.

 

אל תתן לעצלנות לגבור עליך...

 

זה פשוט אבל פשוט לא נכון.

הרכב הצבאי (ג'יפ אגב) האחרון שראיתי היה אוטומטי.

מוניות ואוטובוסים ראיתי בעיקר אוטומטיים.

אלטו ידנית אבל יש גם גרסה אוטומטית.

האוטומטי שולט. זה להתווכח עם עובדות. למה להתווכח עם עובדות?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הרוב המוחלט של מוניות שאני נסעתי בהן היו ידניות. (אוקטביות וכאלה. רק המוניות פאר אוטומטיות)גם מוניות שרות.

האוטובוסים אולי אוטומטיים ברובם, אבל רכבים מסחריים וטנדרים כמעט תמיד ידניים.

לגבי ג'יפים צבאיים, במילא לא תהיה נהג בצבא אם אין לך רשיון לרכב ידני.

אתה לא יכול לדעת מתי תצטרך לנהוג ברכב ידני. האוטומטי שולט כאן, לא בכל העולם.

למה ללכת עם הראש בקיר ובסוף להיתקע במצב שתגיד "איזה מטומטם הייתי שלא למדתי"

חוץ מזה, קראתי פעם שאת הגיר האוטומטי המציאו בשביל נכים (לא יודע כמה זה נכון).

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נחום זה מזכיר לי ויכוחים פוליטיים שבסופם על הדף אתה כותב שאני מתווכח עם עובדות ואני כותב שאתה מתווכח עם עובדות.

זה מה שאני רואה ביום יום. רכבים ידניים והמון.

להמון חברים יש רכבים ספורטיביים או אפילו רכבי מיני ידניים.

בכל נסיעה לחו"ל תצטרך רישיון ידני.

המון מיניבוסים הם ידנים (לא זכור לי שראיתי אחד שלא - ואני נוסע מספיק בכאלו).

כל המוניות שנסעתי עליהן ידניות (אולי חוץ מאחת).

 

בכל אופן, אם זה לא מספיק אני לא יודע מה ישכנע את הבחור לעקוף את העצלנות שלו ולהוסיף עוד שיעור שתיים בכדי לחזק נהיגה עם ידני.

 

יודע מה, אולי עדיף לו ללמוד אוטומט, כך שבמקרה מסוים הוא יתקע בלי רשיון ידני (והוא יתקע 100%) כך ילמד שעדיף לתכנן לטווח ארוך בהרבה מקרים בחיים.


×
×
  • תוכן חדש...