Jump to content

אוטו רוחו

  • הודעות

    27
  • כאן מאז:

הנקודות של אוטו רוחו

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אבל אולי אז החיישן לא יזהה את האימובילייזר...
  2. לאימובילייזר עצמו לא נגרם שום נזק אבל אני לא יכול לנסוע עם הצרור מפתחות בלי האימובילייזר.... הפךסטיק שעוטף אותו נשבר לי ואין לי אחר....איפה אני קונה את הפלסטק הזה? תודה זה אימובילייזר ישן כזה לא מהחדשים..זה רק פלסטיק ובפנים משהו עשוי מזכוכית עם כבלים בפנים
  3. זה העולם שאנחנו חיים בו. צריך פשוט לברר לפני שקונים.
  4. אני חייב לקנות רדיו. האוטו שלי די ישן והתקציב שלי נמוך ! אני רוצה רק לשמוע באוטו שירים לא רוצה להשמיע לכל השכונה , הרמקולים שלי פשוטים... אני רוצה רדיו עם USB שזה יותר נוח מדיסקים ושלא יתקלקל אחרי יומיים. באמת שאני לא רוצה להשקיע יותר מ500 שקל. תודה לעוזרים. [לא יד 2]
  5. 1.כשאתה עם חברים, האם אתה נוטה לעבור על המהירות המותרת בכביש? כן, גם לבד 2.כשחבריך נמצאים ברכב בו אתה נוהג, האם הם משפיעים עלייך להפר את חוקי התנועה? לא ! להפך.. 3.האם אתה מוצא את עצמך עובר על חוקי התנועה בזמן נהיגה עם חברים? לא 4.האם נתקלת בנהג שהיה נתון ללחץ חברתי? כן 5.האם לדעתך האכיפה של המשטרה מספקת? לא 6.האם אתה מרגיש יותר ״משוחרר״ בזמן נהיגה עם חברים? לא 7.האם יצא כך להשתתף או/ו- להיות עד למירוץ מכוניות עם חבריך? כן 8.האם אי פעם אמרתה לחבריך לא לבקשה?כן 9.האם הוריך מסבים את תשומת ליבך לגבי אופן נהיגתך בכביש?כן
  6. רישיון בגיל 14 ו-15 זה אסון. 16 עוד בסדר, אבל לנושא- זה באמת מעצבן ואני מקווה שישנו את זה. מספיק סובלים עם המלווה הזה
  7. איזה נזק יכול להגרם אם מכר שלי ינסה להתקין לי את הרדיו? הוא אמר שהוא מוכן לנסות אבל אין לו הרבה ניסון בנושא
  8. גם כשלא יורד גשם? בכל מקרה יש כפתור כזה שמוציא עליו אדים ותוך דקה זה נעלם.
  9. באמת תנסה לשחק עם ההגדרות אתה אמור למצוא את זה. כי מילא זה היה רק המצלמה אבל אם זה גם בשעון סימן שהודר שכל התמונה תיהיה הפוכה כולל "התוספות" של השעה.
  10. אפשר פירוט של העבירות ש"יזכו" אותי בנהג חדש עוד שנתיים, ושיפסלו לי את הרישיון. אמרו לי אם לא עוצרים בעצור ואתה נהג חדש פוסלים לך אבל זה נשמע לי לא אמין בכלל !!
  11. באמת ראיתי הרבה תגובות כאלה בהודעות שחיפשתי השאלה אם לא מגזימים קצת... אבל זה נראה לי די חד צדדי... מה אתם אומרים על רדיו מחברה אמינה אבל יד 2 ?
  12. כי זה אוטו ישן [97] ו500 שקל זה יותר ממה שאני מרוויח בחודש
  13. חיפשתי הודעות פה ומצאתי הרבה אנשים שאומרים שמה שזול בסוף יקר. עכשיו זה נראה לי מוגשם להוציא 700 שקל על רדיו לרכב...למרות שאני משתגע בלי מוזיקה. באמת לא מומלץ לקנות משהו ב250 ? זה באמת יתקלקל מהר? ודרך אגב הציעו לי רדיו יד 2 ב-250,לברר איזה סוג זה ואם זה טוב לקנות יד 2 או שגם לא מומלץ? האוטו שלי ישן ואני לא רוצה מערכת מפוצצת, כולה לשמוע את השירים שלי בווליום נורמלי שאני אשמע וזהו, לא רוצה להרעיד שכונות או להפריע לאנשים אחרים עם מוזיקה גבוהה כמו שהרבה ***** עושים. תודה לכם. שכחתי לציין שאני באמת רוצה להשקיע כמה שפחות בזה...אבל לא רוצה גם משהו שיתקלקל אחרי חודש. שיקרא דיסקים ואם יש משהו זול עם USB אז עוד יותר סבבה יש לי DISK ON KEY של 8 ג'יגה בבית שמצאתי
  14. מישהו יודע?
  15. אוקיי תודה עכשיו הבנתי ! אבל באמת מומלץ להתעסק עם זה בזמן נהיגה? זה לא כמו גיר ידני שאני מזיז כמו עכבר מחשב. ועוד משהו ראיתי הרבה ושמעתי שההילוך מורד את המהירות אבל בכל זאת לפני שאני מוריד הילוך או שאני מוריד רגל מהגז או לוחץ על ברקס
×
×
  • תוכן חדש...