Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תוצאות תביעה מPAY-PAL עזרה בפיענוח


ToSToS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

הזמנתי ג'ינס מאי באי והג'ינס לא הגיע.

 

פתחתי הדיינות עם המכור שבמהלכה הוא הסלים אותה לתביעה.

 

קיבלתי כרגע את המייל הנ"ל:

We have concluded our investigation into your case and have decided in your

favor.

You have indicated that a partial refund of 0 would be satisfactory.

 

If the seller's account has insufficient funds to complete the refund owed

to you, please be assured that we will take appropriate action against the

seller's account, which may include limitation of the seller's account

privileges.

 

מישהו כיכול לעזור לי להבין מה קורה פה האם אני יקבל את הכסף בחזרה?

 

ממה שאני מבין כאילו אני סימנתי שאני מבקש 0 דולר??

 

לא היית לי אפילו אפשרות של סימון כי המוכר הוא זה שהסלים את התביעה.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסקנות החקירה של פייפאל הן שהצדק איתך. אתה (לטענתם) ציינת שהחזר חלקי מ0$ יספק אותך. כך לפחות אני מבין זאת.

אני מציע שתשלח להם מייל בירור בהקדם האפשרי ותבקש הסבר תוך ציון כל העובדות.

תיתן כמה שיותר פרטים ותקפיד להיות מנומס.

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא פתחו מחלקת תמיכה ישראלית , אלא גרסא ישראלית לאתר עם ממשק בעברית

 

בנוגע למקרה הנ"ל , מאוד מוזר כי לרוב לפייפאל יש המון היגיון

נסה לשלוח להם מייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טעות בידך.

 

יש מחלקת תמיכה בעברית (או יותר נכון שירות לקוחות).

 

אני מכיר כמה אנשים שעובדים שם.

 

בברכה,

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבקשה: תמיכה PAY PAL

 

צריך שם משתמש בשביל לקבל את הפרטים.

 

בברכה,

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכנסתי ללינק של הקנייה וראיתי שזיכו אותי שם ב135$ ישירות לכרטיס אשראי. אני יבדוק בימים הקרובים את החשבון ויחזור עם תשובה.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מרכז שירות לקוחות עם מענה בעברית.

השבוע דברתי איתם.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...