Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ידעתי שהוא משתמש ב CM9.

 

אתמול כתבתי לאסףאסף בדיוק את אותו הדבר.

 

ה CM9 עדיין לא מבושל לזה

 

לציטוט

"""""

למען האמת החלק הראשון של ההודעה שלי, לא ברור ככל שיהיה כן היה מכוון אליך, ועכשיו כשקראתי את ההודעה שלך שוב רק הבנתי שאתה מסנכרן את אנשי הקשר מול המכשיר בבלוטות', מה שמצריך מאנשי הקשר להיות שמורים על המכשיר.

 

אני עדיין על GB, ולא עובר על ה S1 ל ICS , לא רואה טעם לזה.

 

אבל אולי שינוי של חייגן לאחד כמו GO CONTACTS\DIALER או DIALER ONE יוכלו לעזור לך לשמור את אנשי הקשר ישירות על המכשיר ולא ישירות על שרתי גוגל.

 

אם אתה על CM9 כלשהו, אז הם לא הטמיעו את האופציה הזו על המכשיר.

 

כל ICS אחרי אמור להיות עם האופציה הזו של GOOGLE CONTACTS \ UNSYNCHED

כלומר על הפלאפון.

 

"""""

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

  • תגובות 2.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אסף, נסה את התרגולת שמתוארת פה:

http://androidforums.com/htc-desire/168176-copy-google-contacts-phone.html

 

אני אגב מחפש אפליקציה שתעבור אוטומטית על תיקיית המוזיקה שלי, תשלים id3 tags חסרים בצורה נכונה ואוטומטית תעדכן תמונת אלבום ומילים.

אני משתמש היום ב pimp my music אבל היא מסורבלת ולא נוחה.

 

תנסה את MIUI MUSIC

פורסם

ואפשר להתקין את המיואי מיוזיק כאפליקציה בפני עצמה ?

֦נב אני כותב כרגע מפיירפוקס מלא שרץ בלינוקס אובונטו בלפדוק שלי,נסו את זה באייפון 8)

Screenshot.jpg

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

רוני,תתקין go contects דרכו תעלה את הרשימה שאתה רוצה,ניתן גם לגבות לתוך קובץ בזיכרון הפנימי ולשחזר.

ברגע שזה יהיה ברשימה תוכל גם בחייגן המקורי לעלות את הרשימה,לפחות ככה זה אצלי.

בgo contects עצמו הרשימה משום מה נעלמת.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
ואפשר להתקין את המיואי מיוזיק כאפליקציה בפני עצמה ?

֦נב אני כותב כרגע מפיירפוקס מלא שרץ בלינוקס אובונטו בלפדוק שלי,נסו את זה באייפון 8)

 

http://www.google.co.il/url?sa=t&rct=j&q=MiuiMusicV3.apk&source=web&cd=1&ved=0CGUQFjAA&url=http%3A%2F%2Fforum.xda-developers.com%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D698366%26d%3D1314129263&ei=h8WoT9H3GYnf8APD0ZmLBQ&usg=AFQjCNGG3K4X3glnArhKmBoiDLtTm9dHzw

פורסם

טוב, הS1 עבר פלאש לSGSICS. לא פחות ממדהים לטעמי חות מהדיילר וקונטקטס שהוחלפו לDW. בעיה נוספת שצצה היא שהGPS לא ננעל אלא לעיתים רחוקות, זה קרה עוד עם PX רום, מישהו מכיר את הבעיה או פתרון בשבילה?

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

ניסית את GPS AIDS ו FASTER FIX?

 

שים את הPOOLS על ASIA.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

א. אני חושב שצריך לשנות את השם של השרשור ל"שרשור האנדרואיד הגדול".

כי לא מדברים פה רק על אפליקציות, אלא אנשים גם באים עם בקשות אחרות או תקלות. :)

ב. מישהו יכול לעזור לי עם הפלאפון, מותקן לי רום INFINITIUM החדש ולמרות שהגדרות הWIFI.

הן שהוא לא יכבה כשאני נועל את הפלאפון, למרות זאת הWIFI נעלם לי ומתחיל להוריד לי מהרשת הסלולרית.

 

עשיתי WIPE מלא והתקנתי מחדש וזה עדיין קורה לי.

אני עם מודם I9000XXJVK ברשת פלאפון, אם זה עוזר במשהו.

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

פורסם

שינית את ה wifi sleep policy ל never בהגדרות הוויפי?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מחפש בנרות אפליקציה טובה להקלטת שיחה, משימה שאמורה להיות כביכול פשוטה, מסתברת כמשימה לא קלה למדי.

בדקתי כמה וכמה אפליקציות, שהמכשיר שלי מסרב להקליט איתן בהרמוניה.

יש הצעות?

נב:מכשיר LG Optimus One

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

טומיון, המכשיר עם רום מקורי?

יש יצרנים שלא מאפשרים הקלטת שיחה מטעמים חוקיים. רומים מסויימים פותרים את זה.

מה חתימה? תתפשטי!


×
×
  • תוכן חדש...