Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גלאי מצלמות המהירות צ'יטה C50i מבוסס GPS, המענה המושלם למצלמות הגאטסו....

 

צ'יטה C50i מזהיר אותך מראש על אכיפת מהירות ע"י מצלמות קבועות ואזורים המועדים לתאונה בסיכון גבוה...

 

 

 

 

IE-image.jpg

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=PP5V2-DHzZ4&feature=player_embedded דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

לכל המעוניינים ניתן לרכוש דרכנו.

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קניתי אחד ואני מרוצה עד השמיים.

אמנם אני לא גונב רמזורים ואפילו מאותת יותר מידי :-D אבל

רק עם המכשיר עובד גיליתי מצלמת רמזור אדום שב 13 שנים שאני עובר באותו צומת לא שמתי לב אליו.

קל לתפעול ומאוד ברור.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
קניתי אחד ואני מרוצה עד השמיים.

אמנם אני לא גונב רמזורים ואפילו מאותת יותר מידי :-D אבל

רק עם המכשיר עובד גיליתי מצלמת רמזור אדום שב 13 שנים שאני עובר באותו צומת לא שמתי לב אליו.

קל לתפעול ומאוד ברור.

 

הוא קולט גם ניידות עומדות בצד עם רובה מהירות ?

yyyq21zgwndy.jpg
  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אומנם שרשור ישן, אבל מישהו יודע את התשובה? תופס גם אקדחי לייזר?

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

זה לא מכשיר גילוי.

זה מכשיר מבוסס GPS שבעזרת בסיס נתונים נותן לך התראות רק על מקומות ששמורים לו בבסיס הנתונים..

המכשיר לא מבצע שום גילוי אקטיבי.

ולכן אם בבסיס הנתונים שלו עודכן שיש מצלמה כזאת או אחרת במקום מסויים הוא יתן התראה.

או לחליפין אם ידוע על מארב לייזר קבוע במקום כלשהו הוא יתן התראה. למרות שבפועל זה לא אומר שהמארב קיים כרגע.

דיטיילר בנשמה...

מוכן לעזור בכל שאלה, בעיה ומה לא

פורסם

את האמת זה לא שווה את הכסף.

יש לי תוכנה באייפון שעושה בדיוק את אותו הדבר ומדווחת אפילו אם הקופסא ריקה.

ובינתיים סיפקה אותי מאוד.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
אפשר שם של התוכנה?

 

מצטרף לשאלה

זה לא WAZE נכון? תוכנה אמיתית כן?

עכשיו:הונדה סיוויק 03'

עוד חודש: פולו 3 דלתות ידנית מהחברה

פורסם
מצתרף לבקשה

 

קוראים לתוכנה מכמונות מהירות של TRAPNEARU זה 30 יום בחינם ואז זה עולה כסף , לשנה זה 50 שקל...

ההורדה חינמית מהאפסטור

מחפש אנשים עם הפולו החדשה למפגשים (:


×
×
  • תוכן חדש...