Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא חייבים לקנות את המנוי יחד עם המכשיר, זה מוריד את מחיר הרכישה מול המכס בארץ.

 

 

אז עכשיו שיש את כל האפשרויות בפני כולם, מחירים וכו' -

מה יצא לנו?

1) מחיר מבוקש כאן (כנראה שהזול ביותר שיש) - ש"ח 1330 - כולל אחריות, עברית, עדכונים במהלך כל חיי המכשיר .

2) להביא מחול: ללא אחריות ודובר אנגלית

א) 971 ש"ח

ב) עם קניית עדכון אח"כ - 781 ש"ח + 153 ש"ח = 934 ש"ח

3) להביא במזוודה - עדיין ללא אחריות וכו'

 

בקיצור,

בזמן שכתבנו מילים אלה עוד כמה נהגים נתפסו על-ידי מצלמה רגילה, נייחת, ניידת, גטסו וכו' וכו'.

אז - במקרה הטוב - 400 שקלים חסכתם כאשר תיקון אחד במקרה שצריך מחסל את החיסכון הזה..

 

לי נראה שהרבה מחשבה כאן לא צריך. זו עסקה שווה למה שמקבלים.

אבל כל אחד את שיקוליו יעשה.

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אז עכשיו שיש את כל האפשרויות בפני כולם, מחירים וכו' -

מה יצא לנו?

1) מחיר מבוקש כאן (כנראה שהזול ביותר שיש) - ש"ח 1330 - כולל אחריות, עברית, עדכונים במהלך כל חיי המכשיר .

2) להביא מחול: ללא אחריות ודובר אנגלית

א) 971 ש"ח

ב) עם קניית עדכון אח"כ - 781 ש"ח + 153 ש"ח = 934 ש"ח

3) להביא במזוודה - עדיין ללא אחריות וכו'

 

בקיצור,

בזמן שכתבנו מילים אלה עוד כמה נהגים נתפסו על-ידי מצלמה רגילה, נייחת, ניידת, גטסו וכו' וכו'.

אז - במקרה הטוב - 400 שקלים חסכתם כאשר תיקון אחד במקרה שצריך מחסל את החיסכון הזה..

 

לי נראה שהרבה מחשבה כאן לא צריך. זו עסקה שווה למה שמקבלים.

אבל כל אחד את שיקוליו יעשה.

 

:mm_yeah:

 

תאמינו לי שעשיתי את כל החישובים האפשריים ובשביל האחריות-העברית-שירות-שקט נפשי , העדפתי לשלם עוד 300 שח ולקנות בארץ , במקרה הספציפי אצל TIG בחולון , שמכירים את המכשיר ותכונותיו לפרטים.

 

עובדה , שחברי ניזקקו לשירות וקיבלו מידיית ! , ומה אם המכשיר היה עם פגם מהחברה והוזמן מחו"ל ?

הרי המשלוח הלוך חזור יעלה כבר יותר רק בשביל תיקון בודד !

 

...ובימים טרופים אלו כש "האקרים סעודים "כל יום חושפים את כרטיסי האשראי שלנו , לך תסמוך על מערכת האבטחה של

חברה קטנה בחו"ל.......:-P

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

פורסם

אני לא יודע מה איתך 1350 שקל (וגם רק 900 שקל) נראים לי מוגזמים בשביל משהו שהוא סך הכל GPS עם מסד נתונים.

 

לעומת זאת יש לי חבר שלומד בארצות הברית ולהעביר איתו ב-99$ דבר נשמע עסקה לא רעה בכלל. אם אני מבין נכון העידכוניים הם לכל העולם בכל מקרה ואני מפסיד רק דיבור בעברית (לא ביג דיל) ואחריות שמבחינתי ב-99$ זה לא קריטי.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

איך הגעתם ל970 שקל מאתר היצרן?

שיחמתי ליצרן 160 דולר , בארץ דרשו מע״מ , שילמתי להם 58 ש״ח בדיוק

אחר כך רכשתי חבילת עדונים לכל החיים ב50 דולר.

 

סכ״ה שילמתי על המוצר 850 שקל. שזה פחות 500 שקל מהמחיר בארץ. כ35 אחוזים פחות!

בקשר לאנגלית , מי שלא מצליח להבין redlight speed camera או speed camera או possible speed trap אז באמת כדאי שיקנה את המכשיר הישראלי.

 

אני לא בא להרוס פה את המכירה אבל אני פשוט לא יכול לשבת בשקר שמדברים כאן בלי ביסוס.

ו

 
 

 

 
 
פורסם

בלי ביסוס?

עובדתית - העלות הפונציאלית זה מה שנרשם - זה שלך זה עלה 100 שקל פחות - וואו, לאחרים לא ורשם את זה כאן מישהו אחר.

נכון עוד 100 שקל זה כסף ואני לא מזלזל וכמי שנולד לעולם באנגלית גם עם זה אין לי בעיה

אבל אתה זועק גוועלד על משהו שהוא לא באמת כזה גוועלד.

כל מי שזה לא מתאים לו - מעולה. תביאו לבד. אני בעד לחסוך כסף.

עם כ 300 פידבקים מ EBAY על מוצרים לרכב ובעיקר וכו אני מאוד אוהב להביא לבד.:-D

במקרה הזה החיסכון + העלות הפוטנציאלית עם במקרה שיש בעיה עם המכשיר - לא משתלם בשבילי.

בקיצור,

מי שמתאים לו שישלם, מי שלא שלא - הכי פשוט בעולם.

פורסם

ופה אני יכול לציין את היבואן שיש לו שרות מצוין,התקלקל לי מכשיר ובלי היסוס באותו היום שדווחתי קיבלתי אחד חדש.

פורסם

כמו כל מוצר חשמלי אחר גם הצ'יטה יכולה להתקלקל...

ובדיוק אז נמדדת האחריות - בינתיים היבואן עומד בשירות אותו הוא מבטיח ללא דופי.

 

מי שיבחר יקנה בארץ, מי שלא - לא.

 

העיקר שבסוף כולם מרוצים....

פורסם

בסופו של יום, גם להביא מחו"ל לא יוצא כ"כ זול, ולדעתי האחריות שווה את פער המחיר

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

קצת לא קשור, אבל התרד הזה עשה לי חשק לקנות גלאי, העניין הוא שזה נראה לי עקום גם להחזיק גלאי מבוסס GPS וגם גלאי רדאר (V1 אם כברף כרגע אין לי אף אחד מהם). אז חיפשתי גלאי ראדר וליזר משולבי GPS מצאתי את ה-BEL (Beltronics) Pro GX65 וה-Escort Passport 9500ix. מישהו מכיר מוצרים דומים? איך הם וספציפית מה איכות המסד מיקומי מצלמות (ביחס לארץ כמובן)?

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
קצת לא קשור, אבל התרד הזה עשה לי חשק לקנות גלאי, העניין הוא שזה נראה לי עקום גם להחזיק גלאי מבוסס GPS וגם גלאי רדאר (V1 אם כברף כרגע אין לי אף אחד מהם). אז חיפשתי גלאי ראדר וליזר משולבי GPS מצאתי את ה-BEL (Beltronics) Pro GX65 וה-Escort Passport 9500ix. מישהו מכיר מוצרים דומים? איך הם וספציפית מה איכות המסד מיקומי מצלמות (ביחס לארץ כמובן)?

 

שמע, זה תלוי (לדעתי) בצורת הנהיגה שלך. אני בד"כ נוסע לפי המהירות המותרת (בסטייה של 5-10 ק"מ למעלה, כמו כל בית ישראל), לכן העדפתי לקנות רק גלאי GPS (כי לא אמרו אם יכיילו את המצלמות לרגישות סבירה או לא). אם אתה נוהג יותר מזה, אז כבר עדיף לך גם משבש.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

גם אני נוסע ככה רוב הזמן, אבל כמו שכיילו את המצלמות האלו לאכיפה החל קמ'"ש אחד (לפי השמועות) גם שוטר משועמם יכול להחליט לאכוף החל מ 90-100 בכביש החוף.

 

ומשבש זה לא חוקי. זה כבר לא עברת תנועה אלא עברה פלילית.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86


×
×
  • תוכן חדש...