Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש חוות דעת על Nipon / Kenwood / Alpine


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לאחרונה רכשתי רכב חדש וחשבתי לשדרג למערכת מולטימדיה 2 DIN

המבחר עצום וטווח המחירים גם כן.

התקציב שעומד לרשותי עד 7000 ש"ח (כולל התקנה)

על המערכת לכלול את הפיצ'רים הבאים(ולפי אותו סדר חשיבות):

דיבורית BT טובה (הבנתי שכדאי PAROT - אשמח להסברים)

תמיכה בעיברית (בשביל ספר הטלפונים)

GPS+IGO 8

מצלמת רוורס

אמינה (מינימום תקלות)

שליטה מההגה

איכות סאונד ווידאו טובות פלוס (לא מתכוון להחליף את הרמקולים המקוריים)

 

בנוסף

האם יש המלצה על חברה שמיצרת פנלים תואמים לרכב (אוטלנדר) ברמה גבוה

על מנת שלא יגרם נזק לרכב בעת ההתקנה

 

תודה מראש

פורסם

מערכת המולטימדיה הטובה ביותר היא KENWOOD DDX8026 אבל היא מעל התקציב שלך.

תנסה ללכת על ה- DDX5026 .

לכל רכב יש פנל תואם מקור, שליטה מההגה וכל מה שתרצה.

HU - KENWOOD DDX8026 / component - JBL GTI 608 / Speakers - jbl 696T / Amplifier infinity KAPPA FOUR / amplifier - infinity kappa one / subwoofer - infinity kappa box

פורסם

"דיבורית BT טובה (הבנתי שכדאי PAROT - אשמח להסברים)"

 

לי יש parrot ck3200, דיבורית נחמדה מאוד, איכות שמע טובה מאוד, וכמובן שהשמע מנותב לרמקולים של הרכב (כאשר יש שיחה הדיבורית משתיקה את הרדיו)

 

יש לה מסך קטן, היא מסנכרנת את ספר הטלפונים שלך, ולאחר מכן אתה יכול לשלוט בו דרך הדיבורית מהמסך, בלי צורך לגעת בפלאפון, מה שיימנע ממך את הקנס (חלילה וחס).

 

וכמובן שכל התפריטים של הדיבורית, מושמעים ברמקולים גם כן, ולכן הסחת הדעת שלך לכיוון המסך היא מינימלית ביותר.

פורסם

בוקר טוב

אני לא חושב שיש מקום להשוואה או לחוות דעת בין קנווד,אלפין,פיוניר,וכ"ו לבין מכשיר של ניפון

השאלה צריכה להתמקד יותר באיזה מותג עדיף לבחור מבין המובילים בשוק שזה פיוניר,קנווד, JVC יכול להיות שגם אלפין נכנס בתקציב הזה

בגדול ההבדלים הם יותר אישיים ונגזרים מנוחות ההפעלה ומהתחברות שלך אל צורת התפעול והפנים של המכשיר

אני אישית אוהב יותר את הפיוניר

דרור

פורסם

מערכת מולטימדיה קונים כמו טלוויזיה, מגיעים לחנות שבה מוצגים המערכות השונות אחת ליד השניה, כשהן עובדות .

ההבדלים בינהם מתחילים באיכות התמונה.

זה לא רק הבדלים בצורת הממשק ואהבת המשתמש, יש הבדלים גדולים מאוד בפונקציות של המכשירים.

כדאי להקדיש קצת זמן לפני הקניה ולקבל הסבר מקיף מהמוכר בחנות, כאשר המכשירים פועלים מול עיניך.

HU - KENWOOD DDX8026 / component - JBL GTI 608 / Speakers - jbl 696T / Amplifier infinity KAPPA FOUR / amplifier - infinity kappa one / subwoofer - infinity kappa box

פורסם

ראשית תודה לכל המגיבים

 

היום ביקרתי אצל אחד המתקינים וראיתי מערכת שנקראת

Xing -G9

במקרה היה שם נציג מכירות של מערכת זו

שהראה הדגים וכמובן שגם השויץ (על פניו נראה לא רע - אפילו בהשואה לקנווד 5026 שראיתי לפני כשבוע)

הבנתי מימנו שאת השרות והאחריות נותן רז הימן שיושב במשרדי I-GO בהרצליה

 

בחיפוש באינטרנט לא מצאתי כלום על מערכת זו

האם משהוא שמע עליה?

האם ישנם המלצות / חוות שליליות

מהו מחיר סביר למערכת שכזו?

 

שוב תודה מראש למגיבים

פורסם

לפני שקניתי מולטמדיה ערכתי מחקר מאוד מקיף על המערכות, בכל זאת זה לא קניה של 300 ש"ח ולא של 1000 ש"ח.

זה אלפי שקלים וזה לא מעט כסף, לכן לאחר מספר בדיקות פסלתי את כל ה NO NAME .

יש לא מעט מוצרי NO NAME שבתחילה מפתים, אבל מה קורה אחרי זה ? לא נעים ליפול עם אלפי ש"ח .

ה G9 כבר קיבל מדבקה חדשה ונקרא בשמו החדש N10 , בהתחלה הם עובדים לא רע, אחרי קצת זמן הם מפסיקים לעבוד.

בטוח שתמצא כאלה שהתמזל מזלם והמכשיר שלהם עובד, אבל גם תמצא כאלה שלא יוצאים מהתקלות.

HU - KENWOOD DDX8026 / component - JBL GTI 608 / Speakers - jbl 696T / Amplifier infinity KAPPA FOUR / amplifier - infinity kappa one / subwoofer - infinity kappa box

פורסם

בוקר טוב

מצטער להישמע כמו תוכי אבל בכל זאת אני אומר שנית

 

GVak יש לך תקציב טוב וסביר כדי לרכוש מכשיר טוב מבית טוב יחד עם כל הפיצ"רים ואפילו במאמץ גם את הפלסטיקה הייעודית

אז למה אתה מחפש לקנות צרות בכסף ?

argon הסביר זאת כל כך יפה ונכון ופשוט חבל שתיפול בקניה בעייתית

אף אחד ממוצרי המדבקה (ולא משנה כמה יחליפו להם שמות) לא מגיע או אפילו יכול להגיע לרמת התפעול והשקט הנפשי שייתן לך מכשיר מותג בייחוד בטכנולוגיה היותר מתקדמת הזו

דרך אגב (סתם נקודה למחשבה) עם המכשיר G9 היה כל כך טוב אז למה מסתירים אותו היום תחת N10

אני לא ראיתי את "נייקי" או "ליוויס" או "פיוניר" או "קנווד" וכנ"לים מחליפים שמות כמו גרביים :wink:

יום טוב

דרור

×
×
  • תוכן חדש...