Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה התקנתי מערכת חדשה לפי החתימה

ב HU יש ווליום עד 35

 

ברגע שמגיע ל30 אחרי כמה שניות נכבה אני מנמיך וזה שוב חוזר לעבוד, מה יכול להיות מקור של הבעיה ?

HU-kdc 6047 kenwood , Morel 3way , AMP-Kicker zx650.4 ,MONO-AUDISON LRX 1.1K Sub- ROCKFORD-P3122D

פורסם

זו לא בעיה, זו תופעה.

בשפה המקצועית נקראת "פרוטקשן". ולא, לא פרוטקשן למשפחות פשע.

מה שקורה המגבר מתנתק כי הוא לא מסוגל לעמוד בלחץ. (בווליום.).

מצד אחד אמורים בעיקרון להוריד את הגיין במגבר, אבל במצב שלך 30 ווליום מתוך 35 בHU זה מצויין,

ואפילו מומלץ שלא לעבור את זה, כיוון שמפה נוצרים עיוותים חדים וכואבים בצלילים.

 

רותם.

פורסם

דן תפסיק לדבר שטויות הוא יכול לגרום נזק למערכת!

איך אתה מייעץ לבחור שלא מבין בכיוונים סתם כך להגביר את הגיין במגבר!

ואם המערכת שלו מכוונת וזה מצב נורמלי?

 

הבנו שאתה ביית וקצת משעמם אבל זה לא אומר שצריך להגיב על כל הודעה.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אוהד מי אמר לך שהמערכת שלו מכוונת? ומי כיוון אותה? יש מצב גם שהמגבר על גיין עד הסוף,אין שום סיבה שיגרם נזק עם 80 אחוז בגיין,אלה אם כן יש לו בעיה של קצר איפשהו, אז עשה טובה אל תדבר לי שטויות.

חוץ מזה אם אתה כזה חכם במקום להגיד לי מה לעשות תענה לו אתה על השאלה ולא "הודעה מיותרת שלא מועילה לאף אחד"

Scan Speak

פורסם

הגיין בקושי על חצי , אין עיוות גם אם זה 35 זה פשוט מתנתק אחרי כמה שניות ......

 

 

ו 80 % לא נירא לי שאני אשים .:shock:

 

יכולה להיות בעיה אחרת ?

 

אלטרנטור , מצבר , חיבור לקוי?

 

או משהו אחר?

HU-kdc 6047 kenwood , Morel 3way , AMP-Kicker zx650.4 ,MONO-AUDISON LRX 1.1K Sub- ROCKFORD-P3122D

פורסם

ברור שמומלץ לשים כמה שפחות ווליום במגבר כדי כמה שפחות להעמיס עליו,אני לא יודע איזה מגבר יש לך ועל מה הוא מחובר.

לכן שיערתי על 80 אחוז.

לי אישית זה עובד על 20-30 אחוז.

תנסה בזה שתתחיל לנתק דברים אחד אחד וראות אם זה עדיין מתנתק,במידה ותגלה תודיע וננסה לעזור

Scan Speak

פורסם

תיגע בו כשזה קורה, אם הוא רותח זה אומר שהעמסת עליו ובעקבות זה נכנס לפרוטקשן......

 

ואגב אל תשחק עם זה יותר מדי שלא יגידו נגעת מה נגעת עוד יגידו שהרסת את המגבר..

פורסם

תיראה הפלוס לפי מה שאני יודע זה 8 גייג זה היה ברכב כשנקנה ,, אם זה מהכבל אני רץ להחליף במיידי . ואם לא אז אני אחליף מאוחר יותר כולל חיוווט חדש וכו.

 

בוא נגיד ברכב הקודם שלי היה לי בזמנו חוט 8 גייג ולא היתה את הבעיה הזאת .

וגם כשהחלפתי ל 4גייג זה לא שינה דבר ...

HU-kdc 6047 kenwood , Morel 3way , AMP-Kicker zx650.4 ,MONO-AUDISON LRX 1.1K Sub- ROCKFORD-P3122D

פורסם

בוקר טוב

אם אפשר קצת יותר פירוט על איך הסטאפ מחובר אצלך

לפי החתימה שלך יש לך סט 3 חלקים ועוד סט אחורי וסאב

הסט 3 חלקים והפוקאל והסאב הם סטים "חזקים" בכל המובנים (איכות, ווליום, וכנ"ל)

המגבר שלך הוא מגבר 4 ערוצים מהסדרה הלא גבוהה של קיקר

לי זה נראה שחיברו את שלושת הרכיבים (שני הסטים והסאב) על המגבר ולכן הוא בקליפינג כשהווליומים עולים והוא לא מתמודד עם הדרישה של הרכיבים

אוכל לתת תשובה יותר מפורטת אם תתן יותר פרטים לגבי תצורת חיבור הסאב (1,2,4 אוהם ?) ומה באמת מפעיל את הפוקאל ?

דרור

פורסם

אהלן דרור .

 

אם תוכל לעזור לי אשמח מאוד

 

הרמקולים הקדמיים של מורל זה סט של דוטק + מיד MACROM 58.08+טויטר של TW1 וקרוס MX3.3 של מורל

 

הפוקל 165 מאחורה אינם מחוברים כלל כרגע

 

הסאב 500RMS VMAXX12

 

החיבור הינו כזה: 3חלקים לקרוס ומקרוס למגבר (ימין , שמאל) כרגיל

 

הסאב הינו 2 סלילים שמחובר בגישור בתוך הכופסא של הסאב אדום לשחור לגשר ומשם הסליל שנותר מחובר בגישור למגבר .

 

זאת אומרת שהכל מחובר כמו שצריך לא?

 

תודה על העזרה

HU-kdc 6047 kenwood , Morel 3way , AMP-Kicker zx650.4 ,MONO-AUDISON LRX 1.1K Sub- ROCKFORD-P3122D

×
×
  • תוכן חדש...