Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

ברצוני לקבל חוות דעת לרכישת 4 צמיגים במידה 185/60/14.

 

הדגש על חברה טובה ומוכרת/לא רועש/אחיזה טובה ביבש/רטוב.

 

טווח מחירים: עד 1500 ש"ח לרביעיה.

 

רק מי שמבין.....

תודה.

פורסם

שלום וברכה.

להלן רשימת הדגמים האיכותיים במידה שלך:

 

http://www.tires4u.co.il/?search=1&iGarageID=&ar=1&r=14&a=60&s=185&sc=&mm=18&mm=27&mm=5&mm=15&mm=50&mm=6&mm=26&mm=3

 

מתוך הרשימה אני אישית הייתי בוחר בKLEBER DYNAXER HP2 עם קוד מהירות H (בהתחשב בבקשתך ובתקציב).

צמיג נוסף, שלא הופיע בלינק, הוא YOKOHAMA A.DRIVE

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מה ההבדלים בין קוד מהירות T לקוד מהירות H??

 

ואיך הצמיג של TOYO דגם Proxes TPT HR 82H?

 

למה יש עדיפות של KLEBER עליו??

פורסם

אפשר לשאול גם אותך שאלות?

איזה רכב יש לך ומה קוד המהירות שיש לך עכשיו על הצמיגים?

האם ידוע לך, מה היה קוד מהירות בצמיגים מקוריים שהיו על הרכב?

תרד לתחתית הדף, לטבלה של קודי המהירות:

http://www.tires4u.co.il/page24498/

 

העדפה לקלבר היא העדפה אישית שלי (נשחקים פחות מהר , תמורה טובה למחיר, נסיעה רכה).

גם צמיגי טויו מומלצים (ומופיעים בלינק).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

T- עד 190 קמ"ש

H - עד 210 קמ"ש

 

מומלץ לא לרדת מקוד המהירות שהיה על הצמיגים המקוריים של הרכב.

בגלל שההפרש במחיר הוא זניח, ואין לך מידע לגבי הצמיגים המקוריים, לטעמי כדאי לקנות צמיגים בעלי קוד מהירות H.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אבל זה נראה לי פחות רלוונטי אם ההבדלים הם רק במהירות, מכיוון שממילא לא מגיע למהירויות כאלו.

ישנם הבדלים נוספים משמעותיים חוץ ממהירות?

פורסם

ממליץ לך על Eco Contact 3 TL של קונטיננטל, רביעייה במידה הזהה לשלך עלתה לי 1700 ש"ח.

צמיגים איכותיים של יצרן מוביל, התקנתי אותם היום במקום מישלין ENERGY SAVER הישנים שלי.

אמנם צריך לבצע הרצה אבל כבר על היום הראשון אחרי 130 ק"מ מורגש שיפור ברור בשליטה ובשקט.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

×
×
  • תוכן חדש...