Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדרכים עם 505


משה והרפורמים
שימו לב! השרשור הזה בן 3163 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא מצליח להבין דבר אחד, למה הסטיישנים של 505 עדיין שורדות וכל כמה ימים תראה כזו על הכבישים, ולעומת זו מ-305 לא נותרו אף סטיישנים. (כך אני כבר כמה שנים לא רואה)

מה ההסבר?

 

אחרי 350K ב505 על הכבישים תבין מהר מאוד.

 

ה505 פרדה ה305 יתוש.

 

מספיק היה לראות את הטנדרים 505 שעדיין מסבלים בחוצות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

cielo וA900,

 

ה505 נתרמה לברזל/חלפים עוד הרבה לפני הגריטה... וחבל... יכלתי לקבל עליה הרבה יותר כסף.

הסיבה היא שהעלות לשיפוץ/החלפת תיבת ההילוכים הייתה מטורפת לעומת שווי הרכב...

 

גילוי נאות, קניתי את הרכב ב2000 ש"ח שגדלה עליו צמחיה שלא הייתה מביישת את המבצר במונז'ואייק שבברצלונה.

שיפצתי ותיקנתי כל דבר שיכלתי... ובתור חייל זה היה מאמץ קשה מאוד.

בערך חודשיים אחרי שקניתי אותה, נפרץ אטם ראש...

האוטו עמד חודש, עד שאספתי את הכסף כדי שאני ואבא שלי נוכל לתקן אותה ביחד.

לאחר מכן, 1001 בעיות חשמל, מזגן שלא עובד וכיוב'...

אבל בגדול? נתנה לי מנוחה לכמעט 4 שנים עד שהלכה תיבת ההילוכים לעולמה.

לצערי, להשקיע בה עוד 2500-3000 ש"ח כבר לא היה כדאי... (גם ניסיתי במשך כמה שבועות לחפש לה תיבה ידנית)

נוסיף על זה את צריכת הדלק המגוחכת שלה... (ליטר לכל 7-8 קילומטר... וליטר ל11 בנסיעה בינעירונית זה לא שפוי)

ומה לעשות, היתרונות כבר לא היו שווים את החסרונות. מה שנקרא Cut the loses!

 

שלא תבינו אותי לא נכון, אני גם לא מעריץ גדול של פרוייקט הגריטה.

ועובדה, שהתקדמתי מה505 ל309 שצעירה ממנה סה"כ בשנה, ואני חושב שהיא נדירה באותה מידה.

וגם זו עמדה המון זמן ומצאתי את עצמי מתקן המון דברים שהיו מייאשים כבר את רוב האנשים.

(למזלי גם הטיפולים שלה זולים, וגם צריכת הדלק שפויה יותר... בונוס רציני גם שהיא ידנית)

אבל שווה את התוצר הסופי של איך שהיא ניראת היום...

 

נ.ב.: את המכתב שקיבלתי מהממשלה בהצעה לגרוט אותה, זרקתי לפח מיידית!

 

לילה טוב,

איתי 8)

 

חבל שלא הלכה לגריטה ממשלתית,לפחות חלקיה הו חוזרים חזרה לשוק,כפי שרבות אחרות חוזרות עם תרומת אברים.

 

כל נושא הגריטה זה כשלון אחד חרוץ וגדול,פופוליזם זול של שרי הליכוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי 350K ב505 על הכבישים תבין מהר מאוד.

 

ה505 פרדה ה305 יתוש.

 

מספיק היה לראות את הטנדרים 505 שעדיין מסבלים בחוצות.

 

אין טנדר 505. יש 504, שהיה ויהיה סוס עבודה קשוח במיוחד.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל-505 סטיישן יש 7 מקומות מרווחים מאוד, מה גם שבשנים האחרונות לשווקה היא שווקה כמעט רק בגירסת סטיישן

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכמו בכל כלל יש יוצאים מהכלל

 

http://c.barat.free.fr/museum/pictures/505gruau.html :-P

 

במזרח הרחוק יש גם כמה 504 דבל קבינה שיוצרו עד לא מזמן.

יצא לי לראות 504 טנדר דבל קבינה בתאילנד.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב305 יש את המחלה של מנועי הXU מאלומיניום-חורים בבלוק המנוע.

רכב עם בעיה כזאת אומר מנוע מייבוא שזה לפחות 6000 ש"ח כולל עבודת מוסך.

מכאן לגריטה התהליך הוא קצר מאוד.

חוץ מהמנוע גם שאר הרכב פחות אמין ובנוי פחות מאסיבי מה505.

 

פעם אחרונה שבדקתי הבלוק בXU הוא ברזל... הראש הוא מאלומיניום.

 

שוב,

אין כאן שום יציאה נגד ה505... זה רכב מדהים, ובסה"כ יש לי המון זכרונות טובים ממנו.

 

פשוט המנוע ותיבת ההילוכים לא מתאימים למה שהשלדה המעולה של הרכב הזה מסוגלת.

וחבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם אחרונה שבדקתי הבלוק בXU הוא ברזל... הראש הוא מאלומיניום.

 

שוב,

אין כאן שום יציאה נגד ה505... זה רכב מדהים, ובסה"כ יש לי המון זכרונות טובים ממנו.

 

פשוט המנוע ותיבת ההילוכים לא מתאימים למה שהשלדה המעולה של הרכב הזה מסוגלת.

וחבל.

כל מנועי הXU בנפחים 1.6 1.8 1.9 היו עם בלוק אלומיניום ואפילו קרטר מאלומיניום וסבלו מהמחלה של החורים.

היוצא דופן היחיד היה ה 2 ליטר -בלוק ברזל שהיה הכי מוצלח מכולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם הXU השני שלי...

הראשון היה עם יותר מ300K שום חורים ושום סדקים...

זה שרוב האנשים בארץ מעדיפים לשים מי ברז במקום נוזל קירור, לא אומר שהמנוע בעייתי.

ולא אומר שבבלוק ברזל עם תחזוקה לא נכונה לא תמצא חורים או סדקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם הXU השני שלי...

הראשון היה עם יותר מ300K שום חורים ושום סדקים...

זה שרוב האנשים בארץ מעדיפים לשים מי ברז במקום נוזל קירור, לא אומר שהמנוע בעייתי.

ולא אומר שבבלוק ברזל עם תחזוקה לא נכונה לא תמצא חורים או סדקים.

 

היתה לי מזמן 204 ומעולם לא היו בעיות עם המים,היא היתה מרווחת ונוחה עם שיפטר גיר בהגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי מזמן 204 ומעולם לא היו בעיות עם המים,היא היתה מרווחת ונוחה עם שיפטר גיר בהגה.

 

204 סטיישן יש על הכביש, לא? של זה מהרצליה

ו304, יש עוד סטיישן כזו? מישהו ראה?

HYUNDAI GETS 1400 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3163 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...