Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנתיים "עדכונים" כאלה רק עולים לאזרח כסף.אני לא אומר שזה לא מוצדק,פשוט כדי לכוון גבוה יותר,ואני מתכוון להנגות טפשות שנכנסות באין כניסה ועם עברות כאלה ואחרות,והאזרח היותר מבוגר שבאמת מסכן כמה מאיתנו,ואני כרוכב,נתקל בהם ביום יום.מעניין אם במדינות אחרות מחייבים בכסף לעבור את זה,או שזה נעשה כשירות לציבור

ג'ובני

פורסם

שלישית היו צריכים לחייב כל נהג לעבור השתלמות כזאת פעם בכמה שנים. חוקים משתנים תמרורים משתנים , למה לא להתעדכן למען הבטיחות של כולנו

 

זכור לי שכאשר הייתי ילד אבי היה מקבל כל כמה שנים חוברת מעודכנת של חוקי התנועה, עם כל התמרורים, הסימונים והכללים המעודכנים. אני לא יודע כמה אנשים טרחו לעיין בחוברת, אבל בימים אלה אין כל קושי לפרסם חוברת דומה באינטרנט. אם ההולנדים עושים זאת כבר כ-10 שנים איני רואה סיבה לכך שמשרד התחבורה הישראלי לא יעשה זאת - אבל משום מה יש באתר רק לקט קטן של חוקים וגם אלה מסודרים בצורה שלא גורמת לאנשים לעיין בכל הקובץ.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כשאנחנו נגיע לחצי מהרמה של ההולנדים יהיה לנו פה גן עדן

 

הייתי לפני שנים בהשתלמות כי אספתי נקודות

 

המפגשים היו מאוד מעניינים המדריכים טובים וגם היה מפגש עם עוד נהגים והייתה החלפת דיעות מה שבסתם פרסום חסר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
בנתיים "עדכונים" כאלה רק עולים לאזרח כסף.אני לא אומר שזה לא מוצדק' date='פשוט כדי לכוון גבוה יותר,ואני מתכוון להנגות טפשות שנכנסות באין כניסה ועם עברות כאלה ואחרות,והאזרח היותר מבוגר שבאמת מסכן כמה מאיתנו,ואני כרוכב,נתקל בהם ביום יום.מעניין אם במדינות אחרות מחייבים בכסף לעבור את זה,או שזה נעשה כשירות לציבור

חברות הביטוח שלהן יש ניסיון קצת יותר גדול מאשר שלך חושבות שהצעירים הם המסוכנים ולא המבוגרים.

 

אבל מה הן מבינות!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כן,באמת,להסתמך על הניסיון של המדינה וחברות הביטוח,אני מרגיש בטוח!

 

כשמדברים על תאונות ועל עברות תנועה,נכון הרבה מהצעירים עושים את זה,אבל האם הם לא מודעים לחוקים? תעשה לי טובה שלוש שעות בבית הספר של משרד התחבורה לא ישנה אפילו אחוז מההתנהגות של כל עבריין תנועה,וגם אם תשלח אותו לקורס בצפון תאילנד במגרשים סגורים.

 

אני מתכוון להתמקד במי שבעייתי באמת,ויש קבוצות סיכון,וכן הנוער חלק מזה,אבל אותי שולחים ללמוד תאוריה,וחוצמה שינוי המבחן והתצורה שלו,תמרור העצור ותן זכות קדימה נשאר אותו הדבר

 

לא באתי לדבר על ניסיון של אף אחד וזה גם לא מעניין אותי,בסופו של דבר יש לכל העולם פי עשר יותר ניסיון בתחבורה וכבישים,ואנחנו עדיין נראים כך.

 

אני מתכוון שהשיטה לא יעילה.כמו להמתין שתי דקות שיתחלף הרמזור לירוק ב 2 בלילה,ושאר הצומת פשוט ריק.אין יעול,ואין פה חוכמה גדולה,ואני מתכוון לכל משרק ממשלתי.אבל מה אני מבין.

ג'ובני

פורסם
עדיף לשלם 158 ש"ח ולקנות שקט נפשי.

המדינה תיקח לך אותם במילא על משהו אחר גם אם לא תלך לקורס הזה...

 

לשלם דווקא שילמתי, אבל תמיד ניסו לתקוע לי את הקורס בימים לא נוחים, אז לא הלכתי עדיין.

פורסם

רבותי - זה לא קורס תיאוריה ואין שם אף מילה על תמרורים! באמת תלמדו שם כמה דברים חדשים שיסייעו לכם בכביש.

כשמו כן הוא - קורס נהיגה מונעת. לפני הרבה שנים עברתי כזה, המנחה היה המדריך שמלמד את נהגי מד"א - וכולנו הסכמנו שהיה מעניין ומלמד מאוד! מצבים בכביש, החלקות, מצבי גבול, מילה קטנה על שינויי תחיקה וגם על איזור הדמדומים.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

ככה זה שגלמים ורובוטים השתלטו על חיינו

מי שרוצה לייחס את הכתוב לעיל לאנשים חיים שעובדים במשרד התחבורה עושה זאת על אחריותו המלאה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...