Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעתיד המאוד קרוב אני אמור להעלות את יחס הגדישה אצלי באוטו (תמה טורבו). הגדישה תיעשה ע"י ברז מכני, ואני מחפש שעון שיתן לי קריאה אמיתית לגבי הגדישה. אשמח להמלצותיכם.

השעונים שנמכרים ב200 שקל בארץ שווים משהו?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
בעתיד המאוד קרוב אני אמור להעלות את יחס הגדישה אצלי באוטו (תמה טורבו). הגדישה תיעשה ע"י ברז מכני, ואני מחפש שעון שיתן לי קריאה אמיתית לגבי הגדישה. אשמח להמלצותיכם.

השעונים שנמכרים ב200 שקל בארץ שווים משהו?

 

 

לא שווים,

 

ממליץ לך על Autometer , Greddy או -Defiהם מעט יקרים

 

בסך הכל האוטומטר הכי זול מבינהם ועושה את העבודה מצויין !

פורסם

מישהו יכול לשער כמה יעלה ההספק (כוחות סוס) אם אני מעלה את הגדישה מ0.8 ל1.1?

 

הברז בקישור המצוף נראה לכם איכותי?

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NXS-MANUAL-BOOST-CONTROLLER-MBC-VALVE-HKS-T3-T4-HYBRID-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3a4a291ebdQQitemZ250352311997QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

בחישוב גס, כ 30%.

השאלה איזה טורבו יש שלך, איך המחשב יתייחס לעניין הזה והאם המזרקים שלך מספיק גדולים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

ממה שהבנתי בקריאה באינטרנט יש עדיפות לשעון אלקטרוני מאשר למכני. האם זה נכון?

מי מוכר GREDDY בארץ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

אלקטרוני עדיף כי עם מכני צריך להעביר כבל וואקום עד לשעון וזה מסורבל. תאורטית יותר קשה לדייק עם אלקטרוני ולכן צריך לקנות מחברה איכותית אם רוצים דיוק ולא רק פוזה.

נסה ב TOP RPM בשביל הגריידי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אם Autometer גם בסדר אשמח להמלצה לשעון ספציפי. רצוי 52 מ"מ.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

גריידי ודפי לא מייצרים כבר שעונים 52 מ"מ

(יכול להיות שנשארו כה במלאי )

 

בהקשר לשעון גדישה, כמעט כל השעונים יעשו את העבודה (למעט הזבל הסיני שעולה 200 שקל )

אישית ממליץ לך על אוטומטר , פשוט ויחסית זול - הכי חשוב , מדויק

האוטומטר יעלה לך בסביבות ה- 400 שקל בארץ (אין לו יבואן בארץ )

גריידי ודפי יעלו באזור ה 800

 

בהקשר לברז גדישה - ברור שעדיף אלק' מה שנקרא BOOST CONTROLLER

יש לגריידי מוצר שפחות או יותר שולט בשוק (GREDDY PROFEB B SPEC 2 ) יש עוד כמה טובים

(אפקסי , בליץ, טורבוסמארט ועוד כמה ) המחיר לחדש עומד על איזור ה- 2500 שקל יש למצוא גם משומשים

 

 

בלי קשר לכלום , ממליץ לך בחום אם החלטת להעלות גדישה - לשים EGT כי שתהיה לך איזושהיא אינדקציה לגביי

תערובת (אם המזרקים לא יספיקו יש מצב שאתה ממיס בוכנה )

 

 

בהצלחה ! :-)

פורסם

נראה לי שאפשר למצוא את הבוסט קונטרול של גריידי בפחות מ 2500 ש"ח. עניין של חיפוש באיביי. גם TRU-BOOST של AEM נחמדה, ובאה בשעון 52ממ. בעיקרון - עם בוסט קונטרול אלקטרוני, אתה לא צריך שעון גדישה. גם בגריידי וגם ב AEM רואים את הגדישה ויש מנגנונים להגנה מאובר בוסט. הייתי ממליץ גם על WB של AEM, כך יהיה לך גם TRU-BOOST וגם תוכל לראות מה שלום התערובת שלך עם שעונים באותו עיצוב, עם חיישי אור שמפחיתים תאורה אוטומטית בלילה וקצב רענון מהיר מאוד.

והמחירים, סבירים לגמרי. 210 דולר ל WB.

320 דולר ל TRU-BOOST

 

אגב, אני נוסע עם WB של AEM שנתיים ומרוצה מאוד. הוא גם יכול להראות למדה או לעבוד עם דלקים אחרים (כמו מתאנול ואתנול).

חבל שאין להם EGT להשלמת הסיירה. :)

 

אגב, שים לב שבוסט קונטרול אלקטרוני נותן תוצאות שונות בהתאם למזג האויר / טמפרטורה של המעגלים האלקטרונים. זה חיסרון קטן של אלקטרוני מול מכאני.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

נקנה שעון מכני של HKS דגם DB METER, מחבר פורום. השעון חדש בקופסה.

הברז הוזמן והוא בדרך.

 

תודה לכולם על הייעוץ.

 

ואם יהיה שינוי בנסיעה של האוטו אני אעלה חוויות.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
נקנה שעון מכני של HKS דגם DB METER, מחבר פורום. השעון חדש בקופסה.

הברז הוזמן והוא בדרך.

 

תודה לכולם על הייעוץ.

 

ואם יהיה שינוי בנסיעה של האוטו אני אעלה חוויות.

 

תתחדש :)

קו---------------------------------------

פורסם

מישהו יודע לומר לי בוודאות כמה מותר לגדוש על מנוע שלא חוזק בו שום חלק בלי להרוס אותו?.שאלה נוספת , כמה כ"ס הטורבו תומך? למי ששכח מדובר בתמה טורבו. תודה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

אף אחד לא יכול להגיד בודאות ולמה שמישהו יקח אחריות? זה משתנה ממנוע למנוע ומצבו. סביר להניח שאם תעלה ב 0.2 באר פלוס מינוס לא יקרה נזק אבל אישית לא הייתי עושה את זה בלי שעונים שמראים לי מה מצב המנוע (גדישה, EGT, WB).

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...