Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב חברים

צרה נפלה עלי ואני צריך את עזרתכם ואת עצתכם .

 

הרכב הוא דיטסו סיריון שמת 98 מנוע 1000 סמ"ק שהתחיל להוציא עשן לבן מהאגזוז .

הרכב בבעלותו של סבא שלי ועבר ב 12 שנה 130 אלך סה"כ .

 

שבוע שעבר הרכב הוכנס לטיפול 10 אלף והכנה לטסט, הוס, במסגרת הטיפול המכונאי שם לב לזה שהרכב מעשן והוסיף דבש לשמן, הרכב ניגש לטסט ולא עבר על זיהו אוייר , היום בבוקר ניגשתי בשנית לבדיקה חוזרת ועדיין הרכב מעשן .

 

בהתיעצות עם המכונאי נאמר לי שכבר אין מה לעשות ושהמנוע "דפוק " והפתרון היחיד הוא החלפת מנוע במנוע מיבוא .

 

השאלה שלי היא כזאת, האם ניתן איכשהו לסדר את המצב הנוכחי, תוסף קסמים שיוריד את העשן, טיפול כלשהו במנוע .

 

אשמח לשמוע לתשובתכם.

 

תודה

דן

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם

היה כאן לא מזמן שרשור של בחורה (בשם שלי אאל"ט) על בעיה דומה.

אמנם אצלה הרכב היה בהשכרה לשעבר אך הרעיון אותו רעיון.

אם הרכב מעשן כאשר הוא חם אין הרבה מה לעשות ואעפ"י שיש תוספים כאלו ואחרים זה לא יפתוראת הבעיה לאורך זמן.

בקיצור- מנועי ה-1000 של הסיריון לא משנה איכות הטיפול נוטים להתעייף באיזור ה-150,000 +-.

אם הרכב מעשן עשן לבן בנסיעה יש 2 אפשרויות: א) עשיית חצי אוברול (רינגים) ב) החלפה למנוע מיובא שיש בה סיכון רב (לך תדע איזה מנוע תקבל).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הופ הופ טרללה יש למישהו מאפרה ? האוטו עדיין מעשן, אחרי קריאת מספר נושאים דומים על הבעיה הנ"ל הבנתי שאין מנוס מלבצע שיפוץ מנוע/ החלפה .

 

אשמח לקבל המלצות על בעלי מקצוע מקצועיים ואמינים באיזור חיפה שיוכלו לבצע את העבודה .

 

תודה

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם

דן שלום רב !

 

הופ הופ טרללה, עוד פרייר הולך לעשות שטות , בגלל ספורי הפחדה.

 

בדוק אפשרות להחלפת גומיות שסתומים, שינוי צמיגות השמן, והורקץ תוסף השמן דבש.

 

בדוק תחילה לאורך זמן מה צריכת השמן ברכב, והאם קיים מחסור מסיבי במי קירור ברדיאטור.

 

עדיין מוקדם להספיד את המנוע, ורצוע שתמנע מליפול לפח יקוש.

 

 

בנוסף עשה חיפוש בנושאים דומים.

קרא למשל את השרשור הבא, והתייחס בעיקר לתגובתו של אלכס.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=158411

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

זכור, שמן דבש אינו פתרון, להיפך, הוא גורם לנזקים עצומים לפני השטח של הצילינדרים ולטבעות הבוכנה (רינגים) עקב הכלור שהוא מכיל. רצוי להוציא את השיקוץ הזה מהמנוע ויפה שעה אחת קודם.

מניסיוני עם המנוע הזה, סביר להניח שהבעיה היא בטבעות (רינגים) שימון תפוסות - "מחלה" המאפיינת את המנועים הללו סביב קילומטראז' של 100K ק"מ ומעלה. החדשות הטובות הן שניתן לטלפל במחלה הזו יחסית בפשטות - החלפת רינגים (ועל הדרך מיסבי טלטלים ואטם ראש מנוע, בגלל שראש המנוע יורד לצורך הוצאת הבוכנות).

המנוע הזה פשוט מספיק על מנת לאפשר עבודה כזו גם בתנאים ביתיים, למי שיכול ומעוניין.

פורסם

צביקה תודה על התגובה

 

הרכב נוסע על שמן בצמיגות של 20/50, שבוע שעבר הרכב עבר החלפת שמן/ פילט/ שמן /נוזל קירור / הוספתי שמן דבש של BG שגם ממה שקראתי באתר שלהם וגם ממה שהבחור בחנות אמר לי הדבר אמור "להוריד" את העשן, מנוע קר שאני מניע זה נראה כמו מכונת עשן במסיבה . לוקח לו בערך מספר שניות של נסיעה שהמנוע מתחמם ואז העישון פוחת בצורה משמעותית עד שכבר כמעט אין .

 

עדיין לא תקין .

 

 

אלכס אשמח לשמוע על התהליך של הפרוק ההרכבה בסיריון .

וכמובן לכל מקרה וצרה בעל מקצוע טוב באיזור חיפה שיתן את ידו בדבר .

 

תודה לכולם

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם

אחלה תודה על התגובה

 

סבא שלי שלושום נסע לאיזה מוסכניק חאפר, המוסכניק הוסיף תוסף לשמן ובדרך זו או אחרת העביר את הרכב טסט ככה שאפשר יהיה להתנייד עד שאנחנו נסדר את המנוע, עכשיו האוטו כאילו "שיכור", מה הכוונה, הוא לא סוחב איבד כוח , רועד , לא סוחב בעליה, יכול להיות שזה נגרם עקב התוסף ? דבר ששמתי לב זה שהאטם של המכסה שסתומים קצת בולט החוצה כאילו לא נסגר טוב, המוסכניק לא אמר מילה על כך שפתח את המכסה שסתומים.

 

יכול להיות שמשהו פה מסריח?,חד משמעתי משהו עבר על האוטו בזמן שהוא היה במוסך, אין לי כל עניין שהוא לחזור לאותו המוסכניק היות וההתרשמות מדברת על רמת המקצועיות שלו, שלא לדבר על סביבת העבודה וכ'ו.

 

תודה רבה וחג שמח :)

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם
אחלה תודה על התגובה

 

סבא שלי שלושום נסע לאיזה מוסכניק חאפר, המוסכניק הוסיף תוסף לשמן ובדרך זו או אחרת העביר את הרכב טסט ככה שאפשר יהיה להתנייד עד שאנחנו נסדר את המנוע, עכשיו האוטו כאילו "שיכור", מה הכוונה, הוא לא סוחב איבד כוח , רועד , לא סוחב בעליה, יכול להיות שזה נגרם עקב התוסף ? דבר ששמתי לב זה שהאטם של המכסה שסתומים קצת בולט החוצה כאילו לא נסגר טוב, המוסכניק לא אמר מילה על כך שפתח את המכסה שסתומים.

 

יכול להיות שמשהו פה מסריח?,חד משמעתי משהו עבר על האוטו בזמן שהוא היה במוסך, אין לי כל עניין שהוא לחזור לאותו המוסכניק היות וההתרשמות מדברת על רמת המקצועיות שלו, שלא לדבר על סביבת העבודה וכ'ו.

 

תודה רבה וחג שמח :)

 

יש מוסכים לא מורשים אבל מקצועיים מאד, ויש מאד גרועים. אין לי מושג על מי נפלת. לדעתי כדאי לך לקחת את הרכב לאחד מהמוסכים שמומלצים כאן בפורום שיבדקו אותו.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

alx שלום..

שמי מתן.. ואני צריך את עזרתך בנוגע להחלפת רינגים לדייהטסו סיריון שנת 99. (החלפתי גומיות שסתומים לפני כמה חודשים).

המנוע מעשן המון בתחילת נסיעה (עשן לבן) לאחר שהוא מתחמם, לוקח כמה דקות הוא מעשן פחות אך עדיין מעשן בטורים גבוהים, (הילוך נמוך נסיעה מאומצת).

העניין הוא שאני רוצה להתנסות בהחלפת רינגים, יש לי ידיים טובות ואינטואיציה טובה לתחום (כלים חקלאיים וכו')

אף פעם לא פרקתי מנוע ומאחר ומאסתי במוסכניקים הקיימים החלטתי להפשיל שרוולים.

אז שאלותי הן כאלו..

1. האם צריך לפתוח ראש מנוע בכדי להחליף רינגים?

2. האם אפשר להוציא את הבוכנות על ידי פרוק אגן השמן וזאת מבלי לפרק את הקראנק? אני יודע שצריך לפרק את הטלטלים וכו.

3. האם אפשר ליצור איתך קשר במייל או בדרך כל שהיא למקרה שאסתבך?

בתודה מתן.

פורסם

מתן ד. שלום רב, וברוך בואך לפורום !

קבל עצת חינם , ורד מזה , התוכניות שלך נפלאות, אך רמת הידע שלך שואפת לאפס(אל תעלב), וזה מסתמן לפי השאלות שלך!

לא ניתן להוציא בוכנות מבלי לפרק ראש, אי אפשר להוציא בוכנות מלמטה, אך ניתו לשלוף בוכנות לא צורך בפרוק גל ארכובה, אך חיבים לפרק מיסבי טלטלים ואגן שמן כמובן.

לא אתמקד ולא אתיחס, בנקודה זו, לידים הטובות והאיטואציה שלך,והניסיון שלך בכלים חקלאים,גם אם מאסת במוסכניקים ללא ידע ניסיון וכלים, הסכוי שלך לבצע זאת כהלכה בעצמך ללא ידע מוקדם, הוא כמו הסכוי לטוס לירח !

קבל זאת כהבנה וכשעור לחיים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

קיבלתי.. לפרק ראש זה באמת מסובך אולי אם הכוונה של איש מקצוע זה היה הולך.

בכל אופן תודה..

בלי כל קשר, נראה לך שייך להחליף רינגים או שהסיכוי שזה רינגים שואף לאפס, ועל כן זה או אוברול או החלפת מנוע..

נ.ב

מה הפרש המחירים בין רינגים לבין אוברול מלא?

פורסם
זכור, שמן דבש אינו פתרון, להיפך, הוא גורם לנזקים עצומים לפני השטח של הצילינדרים ולטבעות הבוכנה (רינגים) עקב הכלור שהוא מכיל. רצוי להוציא את השיקוץ הזה מהמנוע ויפה שעה אחת קודם.

מניסיוני עם המנוע הזה, סביר להניח שהבעיה היא בטבעות (רינגים) שימון תפוסות - "מחלה" המאפיינת את המנועים הללו סביב קילומטראז' של 100K ק"מ ומעלה. החדשות הטובות הן שניתן לטלפל במחלה הזו יחסית בפשטות - החלפת רינגים (ועל הדרך מיסבי טלטלים ואטם ראש מנוע, בגלל שראש המנוע יורד לצורך הוצאת הבוכנות).

המנוע הזה פשוט מספיק על מנת לאפשר עבודה כזו גם בתנאים ביתיים, למי שיכול ומעוניין.

 

שלום אלכס

מה תפקיד הכלור בתוך התוסף הזה ?

פורסם

תרכובת כלור מסייעת להקטנת חיכוך ומניעת שריטות על פני משטחים (אולי שריטות זה לא המונח הנכון, הכוונה ל surface scoring)

 

 

פורסם

תשמע קניתי לפני חודש+ פיג'ו 205 האישה "הנחמדה" שקניתי ממנה שמה כמות תוספים מטורפת למנוע והחביאה את הבעיה, כאשר ניגשתי לטסט נכשלתי, הרכב מעשן כמויות מטורפות של עשן לבן, בכל טווח הסל"ד, הלכתי למוסך שקרובי משפחה שלי כבר שנים מטפלים ברכבים שלהם(בוא לא ננקוב בשמו של המוסך הסורר מהסיבה שאני נחמד ולא רוצה לפגוע להם בעסקים) נאמר לי שם שאין מנוס מלהחליף מנוע, והכל נראה לי מפוקפק, סירבתי להצעה ופניתי לחבר אחר של המשפחה שהוא מוסכניק, הוא הסתכל פתח בדק ואמר שזה גומיות שסתומים ואטמים שצלויים טוב טוב, (מישהו עשה מסיבה עם האוטו בטורים גבוהים כנראה) תיקון של 700 שקל להחלפת הגומיות כולל עבודה ומע"מ סידר הכל(לייתר ביטחון הוא שם טיפה שמן דבש לשמן שהיה כבר ברכב, ולאחר שעברתי טסט הוא החליף שמן, מסנן שמן ופילטר אוויר), הבעיה נפתרה סופית, הרכב הפסיק לעשן, הפסיק לשתות לי את השמן ועבר טסט כמו גדול, כיום אני בודק את השמן פעם בשבוע, עדיין לא ראיתי שמפלס השמן ירד ולו במילימטר.

 

אני מניח שטיפול כזה יעלה לך יותר יקר מאשר לי, אבל עדיין יצא לך הרבה יותר זול ועם הרבה פחות כאב ראש מאשר לשים מנוע חדש שאין לו אבא או אמא, אל תשכח מנוע חדש זה כמו רולטה רוסית אתה אף פעם לא יודע מה יהרוג אותו.

 

הצעה שלי, לך לבדיקה במקום נוסף שאמין יותר, יכול להיות שהרכב שלך סובל מאותה בעיה של הפיג'ו שלי.

 

בהצלחה.

פורסם

עשיתי גומיות שסתומים לפני כמה חודשים וזה לא עזר (מקווה שעשו את זה כמו שצריך )..

בכל אופן נראה שהבעיה היא רינגים תפוסים, שאלתי מוסכניקים ואמרו לי שלא כדאי להתעסק עם חצי אוברול, או אוברול מלא (חריטה וכו') או להחליף מנוע.

ראיתי בנט שיש משוגעים לדבר שעשו משהו עם נוזל בלמים לתוך הבוכנה, נאמר שם שזהו חומר מעכל ועל כן הוא עשוי לשחרר את הרינגים. השאלה היא האם הוא לא מעכל עוד דברים. (אומר רק שנאמר שם שאם יש ציפוי על הבוכנות אזי זה יכול להסיר אותו, אין לי מושג אם יש או אין).

בכל אופן אשמח לתגובה.. בהקשר של ניקוי אגרסיבי מבלי לפתוח מנוע.

נ.ב יש גם אופציה של ניקוי על ידי שמן גיר אוטומאטי.

×
×
  • תוכן חדש...