Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יכול להיות שאתה לגמרי צודק מבחינת עלויות. יחד עם זה, אם אנחנו מסתמכים על המחירון אז צריך לרדת עוד כמה שנות דגם טובות. כפי שנאמר יותר מפעם אחת, ברכבים כאלה מחיר המחירון מהווה "המלצה" בלבד. שוב, כמות הרוכשים רכבים כאלה אינה גדולה ולמוכרים ישנו פחות חופש משחק. להבדיל ממשפחתומטית רגילה בה מתקבלים מספר טלפונים לאחר הפירסום, ברכבים כאלה טלפון בשבוע נחשב להצלחה. אני הייתי ממליץ שתבדקו לבד את הנושא. הרימו מספר טלפונים וגששו. למשל, לאחר שבעל הרכב מסיים לפאר את רכבו שאלו "יש מה לדבר על המחיר?" אני מפקפק אם תקבלו תשובה כגון "לוי יצחק, יאללה ביי" אלא יותר בסגנון "בואו תראו את הבונבוניירה ונדבר" (מניסיון אישי) כרגע אנחנו מדברים על רכב שנת 2005, ואנחנו חוששים שרכב ישן יותר הוא לא בשבילנו. אנחנו לא מבינים גדולים, ולא נטפל לבד ברכב, ולכן כל תיקון או תקלה משמעותם כניסה למוסך. שוב, נראה לי כי את מפספסת את הנקודה וחבל. ראי, אם תחזיקי את הרכב ל 10 שנים הבאות הוא יראה מוסך, נקודה. רכבים מודרניים בני 10+ רואים מוסך (אחרי הכל, את רוכשת S70 ולא את ה 244 הענתיקה עם האמינות האגדתית) ולכן לדעתי השנתון נעשה זניח לעומת כמות תקלות/מחיר תקלות של הרכב.כפי שנאמר כבר בשירשור הקודם, עלות תקלות ב S70 היא 3K שנתית, סכום אשר נוסף לעלות השוטפת של הרכב. בהנחה כי תרכשי וולבו משנתון מוקדם יותר, בחלק מהמיקרים החסכון ברכישה יהיה גדול יותר מעלות תיקון התקלות בהפרשי השנתונים. משהו אחר, אם תרכשי רכב אמין ו/או עם מחיר תיקון תקלות נמוך משנתון מוקדם יותר (ולא אמרתי מרצדס:?) עלות תיקון התקלות תהיה משתלמת.

אגב, לא שללנו את המרצדס, סדרת ה-C. אני לא בטוחה שאנחנו רוצים להתעסק עם קניה מפרטי. אתה יודע במקרה משהו על הטרייד אין של היבואן? היתרונות הבולטים של טרייד אין היבואן על פני קניה מפרטי הם האחריות המורחבת (שגם שם כדאי לשים לב לתנאי הכיסוי שלה) ושנדיר למצוא שם רכב למכירה לאחר תאונה רצינית/בעייה בעייתית אחרת. אך מצד שני, ישנם מספר חסרונות לטרייד אין היבואן. הראשון הוא שמספר המכוניות הנמכרות שם נמוך ביחס לשוק. והשני הוא שאת בעצם משלמת בכספך על האחריות המורחבת. כפי שכתבתי, מעולם לא רכשתי רכב מהטרייד אין של היבואן (מהסיבה שמספר המכוניות הנמכרות שם נמוך ולא מצאתי את הרכב המתאים מתוך השלוש וחצי מכוניות שהיו שם בזמנו) אך כדאי שתעשו סיבוב שם כדי להתרשם. בכל מקרה, אם אתם נעולים על רכישה מהטרייד אין של היבואן, עדיין התיחסו לרכישה כרכישה מאדם פרטי (בדיקה במכון אותו אתם בוחרים+בדיקה במוסך היבואן). לי עדיין נראה כי רכישה מפרטי תאפשר לכם יותר גמישות (שנתון/נסועה)

 

נירה, המלצתי: הדפסה לכל השירשורים הקודמים + מרקר:-)

 

ואני שוב אומר, לא יותר מ 70-75K לרכישה. עדיף שהרזרבה תשכב בצד (ואז תתעצבנו "היינו יכולים לקנות משהו יותר גדול/חדש") מאשר תתקעו עם איזה ברוך שיהיה קשה לממן אותו.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חיים יקירי - הרשה לי לתקן אותך: עלות התחזוקה הכוללת הממוצעת לאורך התקופה בה יש לי את ה-S70 הינה 3K לשנה

אם עלות התקלות בלבד היתה 3K בשנה הרכב כבר מזמן לא היה אצלי...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ממשיכה בהתייעצות הקנייה:

ראינו רכב בסוכנות וולבו. רק התחלנו את הבירור לגביו.

מדובר ב-S80 דגם T2.0.

100,000 ק"מ

יד ראשונה

כמו רוב המכוניות שנמכרות דרך הסוכנות, הרכב עובר טיפול נוסף לפני המכירה.

מחירון לוי-יצחק 97,000, וביד 2 95,000

בהנחה שהבדיקה שנעשה תהיה תקינה, כמה הייתם משלמים על הרכב (אני יודעת שזו שאלה מסובכת...)?

נירית - אני את הרכב שלי, S-60 T-5 ממודל 2003 , קניתי לפני שנתיים מהטרייד אין של היבואן (אז נקרא אוטו סנטר פרימיום והיום נקרא מאיר טרייד אין). אני חייב לציין, שהשירות היה אדיב ותוקנו הליקויים שנמצאו בבדיקה שאני הזמנתי. הרכב נמכר לי ב- 15% מתחת למחירון (לא שזה מחייב שייתנו לך הנחה דומה, כמובן :-) ). לכן, אם אתם מעוניינים בוולוו אני בהחלט ממליץ לרכוש רכב מהטרייד אין של היבואן, שגם נותן אחריות ל- 6 חודשים.

ולעצם העניין, וראיתי גם את השירשור הקודם - אל תבהלו בהכרח ממה שאנשים אומרים, הרבה פעמים זה מבוסס על סטיגמות חסרות בסיס. כשאני עמדתי לפני רכישת הרכב הזהירו אותי ש"תצטרך תחנת דלק צמודה וחשבון בנק נוסף". ובפועל ? לא דובים ולא יער, אני מרוצה מהקנייה ונהנה מכל רגע עם הרכב.

אז אם אתם רוצים רכב נוח ומפנק ומוכנים להשקיע יותר באחזקה - לכו על זה ! רק תקפידו על תחזוקה קפדנית של הרכב (טיפולים במועד, שמן איכותי סינטתי מלא, תחזוקה לטורבו) ואני מאמין שלא תתאכזבו.

כיום - VOLVO S-80 T-5 מודל 2011

בעבר - VOLVO S-60 T-5 מודל 2003

בעבר - SEAT LEON 1800 אוטו' מודל 2002

פורסם

אכן הוולו היה מדגם הT6. ובכל זאת מבחינת רלוונטיות: בענייני תימחור החלפים כמו גיר, בולמים, טורבו (גם אם לא זהה), טיפולים, זה נותן מושג, וההבדל הוא לא כזה תהומי בין שני הדגמים שחולקים מספר לא קטן של מכלולים.

עדיין לעניות דעתי, ישנם אופציות עדיפות בשוק (חלקן הוזכרו בשירשור זה) שיתנו את המרחב המבוקש עם השיק והנוכחות היוקרתית במחירים (קנייה ובעיקר אחזקה) הרבה יותר שפויים.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

הסיבה לדהירה על דגם 2.0T היא עקב ההנחות שמקבלים נכי צה"ל בדגם זה.

זיו - ציינת מקודם שקניה מטרייד אין של מאיר יתן "שקט" גדול יותר ביחס לאחרים - בזמני, כשאבי התעניין ב - S80 האחריות אומנם היתה כמעט על כל רכיב באוטו וכוללת טיפול מקיף על כל הבעיות שהתגלו בבדיקה במוסך מורשה, אך תוקפה רק חצי שנה.

ד.א זה היה דגם 2.4 שנת 03 עם 80K קילומטר במצב מצויין, הרכב לבסוף לא נקנה עקב חישוב ירידת ערך / אחזקה.

 

 

 

משה

פורסם
אכן הוולו היה מדגם הT6. ובכל זאת מבחינת רלוונטיות: בענייני תימחור החלפים כמו גיר, בולמים, טורבו (גם אם לא זהה), טיפולים, זה נותן מושג, וההבדל הוא לא כזה תהומי בין שני הדגמים שחולקים מספר לא קטן של מכלולים.

עדיין לעניות דעתי, ישנם אופציות עדיפות בשוק (חלקן הוזכרו בשירשור זה) שיתנו את המרחב המבוקש עם השיק והנוכחות היוקרתית במחירים (קנייה ובעיקר אחזקה) הרבה יותר שפויים.

 

בהנחה שהוולבו היא הסטנדרט שאנחנו מחפשים (לצורך הדיון) על מה היית ממליץ?

פורסם
נירית - אני את הרכב שלי, S-60 T-5 ממודל 2003 , קניתי לפני שנתיים מהטרייד אין של היבואן (אז נקרא אוטו סנטר פרימיום והיום נקרא מאיר טרייד אין). אני חייב לציין, שהשירות היה אדיב ותוקנו הליקויים שנמצאו בבדיקה שאני הזמנתי. הרכב נמכר לי ב- 15% מתחת למחירון (לא שזה מחייב שייתנו לך הנחה דומה, כמובן :-) ). לכן, אם אתם מעוניינים בוולוו אני בהחלט ממליץ לרכוש רכב מהטרייד אין של היבואן, שגם נותן אחריות ל- 6 חודשים.

ולעצם העניין, וראיתי גם את השירשור הקודם - אל תבהלו בהכרח ממה שאנשים אומרים, הרבה פעמים זה מבוסס על סטיגמות חסרות בסיס. כשאני עמדתי לפני רכישת הרכב הזהירו אותי ש"תצטרך תחנת דלק צמודה וחשבון בנק נוסף". ובפועל ? לא דובים ולא יער, אני מרוצה מהקנייה ונהנה מכל רגע עם הרכב.

אז אם אתם רוצים רכב נוח ומפנק ומוכנים להשקיע יותר באחזקה - לכו על זה ! רק תקפידו על תחזוקה קפדנית של הרכב (טיפולים במועד, שמן איכותי סינטתי מלא, תחזוקה לטורבו) ואני מאמין שלא תתאכזבו.

 

באמת יש חילוקי דעות גדולים לגבי הוולבו, ואנחנו באמת נבהלים.

יש סיכוי שאתה יודע כמה דלק הרכב שלך צורך?

ואם יש לך תמונה של עלות הטיפולים שעשית בשנתיים האחרונות, תבורך...

פורסם

ל 2 מתבגרים + כיסא מאחור , רכבים כמו הפיקאסו, מאזדה 5 ודומיהם יתאימו יותר מהוולבו הנ"ל לטעמי.

 

אין ב S80 שום דבר יוצא דופן אשר הופך אותה לקניה טובה, המחיר של הרכבים בסגמנט הנ"ל צונחים בחלוף כל שנה, הסחירות גם כך נמוכה, ועליות האחזקה של הרכב ככל שהוא מתיישן רק הולכות וגדלות.

בתקציב שלך הייתי מחפש רכב כמה שיותר חדש, ובהחלט לא הייתי פוסל רכבים כמו המאזדה 6 אם רעיון המיניוואן לא מתאים לך.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אם מיני ואן אז שתי האופציות שהוצעו אכן רלוונטיות ולכל אחד מה יתרונות וחסרונות, אני נוטה יותר לכיוון הפיקסו.

ואם רכב "רגיל" אז האופציות הן רבות: פז'ו 407, פורד מונדאו, סיטרואן C5, שברולט מאליבו, סובארוB4 (ישנה גם אופציית סטיישן) ועוד. כאמור האופציות רבות והעניין הוא למה אתם יותר מתחברים ומה סדר העדיפויות שלכם.

לדוגמא: את ה c5 תוכלו לקנות משנתון יותר מתקדם, מאשר אקורד באותו המחיר. או שבהשוואה שהייתה לא מזמן בין ה407 למאזדה 6, אז ענייני הנוחות, איבזור ומרווח הביאו את הקונה לבחור בפז'ו ,בעוד אם היה מחפש יותר "ספורטיביות" וסחירות יותר טובה, היה בוחר במאזדה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

תשובות לנירית :

א. צריכת הדלק המשולבת אצלי , 50% נסיעות עירוניות ו- 50% בינעירוניות היא 10-11 ק"מ לליטר, ואני בודק בכל תידלוק.

ב. באתר של היבואן, חברת מאיר, מחירון טיפולים לדגמי וולוו והונדה השונים, תוכלי לבדוק שם עלויות טיפולים ל- S-80 .

ג. הרכב אצלי שנתיים, טיפול 105,000 נעשה על חשבון החברה ברכישה, טיפול 120,000 , שהוא היקר ביותר בחיי הרכב וכולל החלפת רצועת תיזמון בוצע על ידי לפני כשנה. העלות 3000 ש"ח כולל עבודה ומע"מ. המחיר הממוצע של הטיפולים השנתיים הוא כ- 1200 ש"ח, כמובן - לא כולל תקלות, אם מתגלות.

אם יהיו לך עוד שאלות את מוזמנת לשאול אותי כאן או בהודעה פרטית :-)

כיום - VOLVO S-80 T-5 מודל 2011

בעבר - VOLVO S-60 T-5 מודל 2003

בעבר - SEAT LEON 1800 אוטו' מודל 2002

פורסם
עלות התחזוקה הכוללת הממוצעת לאורך התקופה בה יש לי את ה-S70 הינה 3K לשנה

תודה zvit זה כבר באמת נשמע יותר הגיוני.

המחיר הממוצע של הטיפולים השנתיים הוא כ- 1200 ש"ח

 

בהנחה כי ההבדל בין ה S70 ל S80 הוא קטן, עלות התקלות בלבד היא 1.5K בשנה. לטעמי, זה נסבל.

 

סתם מתוך סקרנות, חייםש1, מה הנסועה השנתית שלך?

פורסם
תשובות לנירית :

א. צריכת הדלק המשולבת אצלי , 50% נסיעות עירוניות ו- 50% בינעירוניות היא 10-11 ק"מ לליטר, ואני בודק בכל תידלוק.

ב. באתר של היבואן, חברת מאיר, מחירון טיפולים לדגמי וולוו והונדה השונים, תוכלי לבדוק שם עלויות טיפולים ל- S-80 .

ג. הרכב אצלי שנתיים, טיפול 105,000 נעשה על חשבון החברה ברכישה, טיפול 120,000 , שהוא היקר ביותר בחיי הרכב וכולל החלפת רצועת תיזמון בוצע על ידי לפני כשנה. העלות 3000 ש"ח כולל עבודה ומע"מ. המחיר הממוצע של הטיפולים השנתיים הוא כ- 1200 ש"ח, כמובן - לא כולל תקלות, אם מתגלות.

אם יהיו לך עוד שאלות את מוזמנת לשאול אותי כאן או בהודעה פרטית :-)

1 ל 11 ממוצע,בסדר...יש לי חבר עם S80 והרכב שותה לו 1 ל 4, הוא הגיע אליי מת"א לחיפה ובכה שהנסיעה הלוך חזור עולה לו 400 שקל לפני כל נסיעה הוא חושב 7 פעמים אם בכלל לנסוע, הוא נכנס למורשה על כל תקלה ,הכל שם זה באלפיות. ידוע גם על מחלות בגיר האוטומאטי שלהם,תקלות חוזרות במערכת מיזוג אויר,תקלות חשמל בנורות, טיפולים שוטפים כל 7500 ק"מ ועוד ועוד.

 

סתאם רק בשביל להפריח שמועות,אשמח אם תוכל להעלות סריקה של חשבונות כדיי לראות מחירי טיפולים.

 

תודה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

סובארו לויאל - לא ברור לי מה רצית לומר לי בהודעה שלך, אם קראת - הרכב שברשותי הוא S-60 , לא S-80 ! בכמעט שנתיים שהרכב אצלי לא הייתה לי אף תקלה מסוג אלו שהזכרת (ולא שלא יכולה להיות, אני מודע להכול) ובכל מקרה צריכת הדלק שציינת נשמעת לי מופרכת לחלוטין אפילו אם תיקח S-80 T-6 אלא אם החבר שלך יושב על הדוושה :-) לגבי עלויות טיפולים שוטפים - כנס לאתר היבואן ותראה שמה שכתבתי נכון.

ולחיים ששאל על הנסועה השנתית שלי - אני עושה כ- 14,000 ק"מ בשנה, רכשתי את הרכב עם 91,000 ק"מ, כרגע הוא על 118,000 אחרי 23 חודשים.

כיום - VOLVO S-80 T-5 מודל 2011

בעבר - VOLVO S-60 T-5 מודל 2003

בעבר - SEAT LEON 1800 אוטו' מודל 2002

פורסם
ל 2 מתבגרים + כיסא מאחור , רכבים כמו הפיקאסו, מאזדה 5 ודומיהם יתאימו יותר מהוולבו הנ"ל לטעמי.

 

אני לא מבין למה להמשיך ולהציע לה רכבים אחרים, בעוד היא ומשפחתה רוצים רכב המתקרב לדגמי היוקרה.

יש אנשים שמעדיפים רכב כזה על מיניואנים, מכוניות מנהלים סטנדרטיות וכד', וזה מה שהם מחפשים.

לנירית, כמו שנכתב כאן על-ידי, ועל ידי עוד כמה חברים. רכב יוקרה או כזה הקרוב אליו בדרגתו,

הוא בד"כ לא מאוד יקר לאחזקה, כל עוד מדובר בדברים השוטפים, כלומר דלק,טסט,ביטוח,וטיפולים שוטפים.

אבל, וזה אבל גדול, תהיו מוכנים למקרה של תקלה רצינית יותר, שאז בד"כ מדובר בכמה אלפים,

ויכול במקרה הגרוע להגיע גם ל 10-20 אלף. נכון שזה לא קורה כל יום, וגם לא לכל אחד, אבל

צריך לדעת שזה עלול לקרות.

בדרך כלל היד הראשונה, ולרוב גם השניה, אם הרכב נמכר כאשר הוא חדש יחסית,

מתחזקות את הרכב ברמה נאותה, ואז שמחירו נופל, הוא מגיע לידיים לא כ"כ "חזקות", ואז מתחילות

הבעיות, כיוון שדברים נדחים, או מתוקנים ברמה נמוכה "וחאפרית".

אם תחפשו בסבלנות, ותמצאו רכב שנשמר לאורך שנות השימוש בו, ונעשו בו כל הטיפולים והתיקונים בצורה

מסודרת ותקינה, אני מאמין שלא תחוו בעיות יותר מידי גדולות, למרות שצריך גם מזל, וזה קשור לא

רק לסוג הרכב שקונים...

פורסם
ולחיים ששאל על הנסועה השנתית שלי - אני עושה כ- 14,000 ק"מ בשנה, רכשתי את הרכב עם 91,000 ק"מ, כרגע הוא על 118,000 אחרי 23 חודשים.

 

תודה, אני לא הצלחתי למצוא את עלות הטיפול הקטן באתר של "מאיר".

 

טיפול קטן (15K) עולה 1200 ש"ח?


×
×
  • תוכן חדש...